SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rodzynki platki

  • Placuszki owsiane

    Post
    Kuchnia SFD
    PRO

    Nie musisz tego dodawac wcale, to sa dodatki smakowe. Ja np daje skorke pomaranczy, rodzynki, platki migdalowe i siemie lniane. Pamitejacie, ze baza to platki owsiane i jajko a reszte dodajecie wg smaku/zapotrzebowania.

    Odpowiedzi: 791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-19 13:41:50 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    220x 10x 8 i potem dobicie dupa wybuchałaxD http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/6/9/8477502_Dieta1.jpg 1.płatki jaglane, bialka jaj, wpc 2.ryż indyk 3.kasza manna , jabłko, rodzynki , płatki, wpi 4.ryż, indyk, migdały 5. naleśniki 6. jajka, http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/6/9/8477503_Suplementacja1.jpg Potas rano i wieczorem 1kaps Magnez

    Odpowiedzi: 7943 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-12-06 08:41:11 Liczba szacunów: 1
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    proponuje 45 min po treningu ryż z wshystkimi możliwymi owocami jakie mash(jabłko, banan, orzechy, rodzynki, płatki owsiane) lub ryż z kurczakiem.

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-27 09:15:15 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Narazie spiesze sie do szkoly pozniej wylicze Sniadanie 6:30 w domu 1 Banan caly Mleko spożywcze 2% tłuszczu 250 1 jajo kurze całe Płatki owsiane do mleka Rodzynki 30g II sniadanie 9:30 w szkole 2 bułki zytniego z poledwica i pasta avokado Jogurt naturalny lub owocowy 500g III posiłek 12:20 w szkole Musli Płatki owsiane – oczywi

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1123 Data: 2010-06-07 08:49:07 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 Banan caly Mleko spożywcze 2% tłuszczu 250 1 jajo kurze całe Płatki owsiane do mleka Rodzynki 30g II sniadanie 9:30 w szkole 2 bułki zytniego z poledwica i pasta avokado Jogurt naturalny serek wiejski III posiłek 12:20 w szkole Musli Płatki owsiane - oczywiście ich najwiecej Rodzynki Płatki kukurydziane Orzechy Nerkowca Orzechy laskowe Orzechy B

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1123 Data: 2010-06-07 15:45:00 Liczba szacunów: 0
  • Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Niedziela-03.12 Masa Tydzień 14 Wczorajszy dzień mega zabiegany,z rana trening,trochę przeprowadzki,do miasta po zakupy a wieczorem sprzatanie mieszkania,ustawianie wszystkiego i inne pierdoły %-) Trening poszedł dobrze,na skosie lekki +,w innych ćwiczeniach też trochę dodałem.Pompka nawet dobra :-) Dzisiaj trening z rana a później na 18-nastk

    Odpowiedzi: 1294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-03 20:21:03 Liczba szacunów: 0
  • Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ff ale to się jeszcze zobaczy. DIETA 1. Omlet jabłkowy /SFD/2017/10/9/f2e0c44396704e9e8242a566ca28b7c9.jpg TRENING 2. Kasza manna,Płatki Jęczmienne,WPC,Banan,Wafle ryżowe,rodzynki,Płatki kukurydziane,Muszelki 3.Chyba jakis omlet lub coś innego 4. Kasza Jęczmienna/Jęczmienna Pęczak,Schab 5. Mięso z ud kurczaka/Szynka wieprz+jakieś tłuszcze TRENI

    Odpowiedzi: 1294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-09 12:13:41 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w utracie wagi

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam załączam diete: 1 Śniadanie (kilka rodzajów bo jedno i to samo znudzi sie:) a)płatki kukurydziane + mleko + rodzynki b)płatki kukurydziane + mleko + owoc c)owsianka + suszone owoce d)ryz na mleku + suszone owoce e)2 kromki pełno ziarnistego chleba + wędlina + ser zółty + warzywa f)omlet z białek + rodzynki + płatki 2 Śniadanie a) ryba+ warzy

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 382 Data: 2013-03-21 19:35:05 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    e sprawiała mi problem przy chodzeniu xD 20min kardio i przygotowanie posiłków na jutro. 1. Masło orzechowe+ C-6 2. Galaretka 0 kcal 3. Ryż+ kura 4. Ryż +kura 5. C-6 +jabłko+ rodzynki+ płatki kukurydziane +budyń+ płatki śniadaniowe https://iv.pl/images/00419320846211021540.jpg 6. Omlet z płatków 7. Wafle ryżowe +twaróg DT B210g W590g T70g Suplemen

    Odpowiedzi: 848 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-25 20:10:11 Liczba szacunów: 0
  • kerad37- gruba czysta masa

    Post
    Po 35 roku życia

    iosło hantlą 4s 12,10,8,6 30-40kg -Wiosło sztangą 3s 12,10,8,6 60-80kg -Narciarz 3 s 52-70kg Rozciąganie Aeroby wchodzenie pod górę 15 minut Menu: -płatki owsiane,mleko,banan,rodzynki, płatki migdałowe,C6 -mass activator 70g,banan. -ryż,piersi,ogórki,masło orzechowe, ryż,śmietana,banan,cynamon,mus jabłkowy -ziemniaki pieczone,pierś,kapusta kwaszona

    Odpowiedzi: 4359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-23 18:30:18 Liczba szacunów: 0
  • kerad37- gruba czysta masa

    Post
    Po 35 roku życia

    iosło hantlą 4s 12,10,8,6 30-40kg -Wiosło sztangą 3s 12,10,8,6 60-80kg -Narciarz 3 s 52-70kg Rozciąganie Aeroby wchodzenie pod górę 15 minut Menu: -płatki owsiane,mleko,banan,rodzynki, płatki migdałowe,C6 -mass activator 70g,banan,harribo 50g -ryż,piersi,ogórki,masło orzechowe, ryż,śmietana,banan,cynamon,mus jabłkowy -ziemniaki pieczone,pierś,kapus

    Odpowiedzi: 4359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-23 18:34:07 Liczba szacunów: 0
  • Xspeed08 / DZIENNIK - Kravka + Siłka

    Post
    Trening dla początkujących

    główne źródła węgli to kasze/ryże/ziemniaki, rodzynki/płatki owsiane/chleb pełnoziarnisty razowy (www.dobradieta.pl) Białka to mięsa/ryby/jaja kurze/ser półtłusty twarogowy/wędliny wysokiej klasy/ Tłuszcze to oliwa z oliwek/olej lniany/tran/smalec/olej rzepakowy Jest tego więcej - www.dobradieta.pl Popatrz sobie, nie wiem co sie czepiają rodzynek.

    Odpowiedzi: 297 Ilość wyświetleń: 16961 Data: 2008-01-05 10:00:48 Liczba szacunów: 0
  • Arkadiusz Mojżyszek - Hi Tec Nutrition & Peak Performance - Droga do MPJ 2012

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    (po treningowy): 100g ryżu basmati, 200g piersi z kurczaka, 300g warzyw, 15g oliwy z oliwek, 50g wafli ryżowych Posiłek piąty: 100g płatków owsianych, 2 żółtka, 8 białek jaj, rodzynki, płatki migdałowe, miód Posiłek szósty: 100g ryżu basmati, 200g piersi z kurczaka, 300g warzyw, 15g oliwy z oliwek, 50g wafli ryżowych TRENING: Piątek: barki + t

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4712 Data: 2012-04-21 03:12:11 Liczba szacunów: 0
  • Arkadiusz Mojżyszek - Hi Tec Nutrition & Peak Performance - Droga do MPJ 2012

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    (po treningowy): 100g ryżu basmati, 200g piersi z kurczaka, 300g warzyw, 15g oliwy z oliwek, 50g wafli ryżowych Posiłek piąty: 100g płatków owsianych, 2 żółtka, 8 białek jaj, rodzynki, płatki migdałowe, miód Posiłek szósty: 100g ryżu basmati, 200g piersi z kurczaka, 300g warzyw, 15g oliwy z oliwek, 50g wafli ryżowych TRENING: Sobota: plecy + k

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4712 Data: 2012-04-22 00:34:28 Liczba szacunów: 0
  • Arkadiusz Mojżyszek - Hi Tec Nutrition & Peak Performance - Droga do MPJ 2012

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    (po treningowy): 100g ryżu basmati, 200g piersi z kurczaka, 300g warzyw, 15g oliwy z oliwek, 50g wafli ryżowych Posiłek piąty: 100g płatków owsianych, 2 żółtka, 8 białek jaj, rodzynki, płatki migdałowe, miód Posiłek szósty: 100g ryżu basmati, 200g piersi z kurczaka, 300g warzyw, 15g oliwy z oliwek, 50g wafli ryżowych http://img72.imageshack.us/i

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4712 Data: 2012-04-24 01:33:23 Liczba szacunów: 0
  • Arkadiusz Mojżyszek - Hi Tec Nutrition & Peak Performance - Droga do MPJ 2012

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    (po treningowy): 100g ryżu basmati, 200g piersi z kurczaka, 300g warzyw, 15g oliwy z oliwek, 50g wafli ryżowych Posiłek piąty: 100g płatków owsianych, 2 żółtka, 8 białek jaj, rodzynki, płatki migdałowe, miód Posiłek szósty: 100g ryżu basmati, 200g piersi z kurczaka, 300g warzyw, 15g oliwy z oliwek, 50g wafli ryżowych TRENING: Sobota: plecy + k

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4712 Data: 2012-04-29 02:08:25 Liczba szacunów: 0
  • Lasican1 - Dreams comes true - ROAD TO 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ałowe. http://i.imgur.com/77uYgd9.jpg 2. Wafle ryżowe, twaróg z malinami, orzechy laskowe. http://i.imgur.com/M7KT0zD.jpg 3. Kasza gryczana, ligawa wołowa duszona z jabłkiem, rodzynki, płatki migdałowe. http://i.imgur.com/MR2DE2t.jpg 4. Kasza manna, granexy, maliny, WPC. http://i.imgur.com/MOBJ3Yh.jpg 5. Kasza bulgur, ligawa wołowa, orzechy laskowe

    Odpowiedzi: 2630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-11 22:24:29 Liczba szacunów: 1
  • zdrzala_a/redukcja tluszczyku/zdjecia strona 50

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj mnie nie bylo ale diete trzymam Dzisiejsza rozpiska zawiera troche przyjenosci,ale miesci sie w ramach rozsadku JADLO: I. PLATKI 40G MLEKO SOJOWE 200ML RODZYNKI PLATKI MIGDALOWE II. 4XJAJA POMIDORY BAGIETKA 20G III. KURCZAK 125G RYZ 45G TRENING IV. J/W +KIWI V. DORSZ 150G FASOLKA SZP. 100G VI. SER 200G WARZYWA KERIR 150G SUMA: 1799kcal B

    Odpowiedzi: 924 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-03 13:13:30 Liczba szacunów: 0
  • BLOG: Rafał_B: ''''Idź więc i bądź lepszy...'''' podsumowanie str. 78

    Post
    ActivLab

    ca zamieszkania, to dziś postaram się już posłać geszenka ***************************************************************** CZWARTEK - 28.01.10: POSIŁKI/SUPLEMENTY: I. owies, rodzynki, płatki kokosowe, 3/4 szklanki mleka, wp 80 - porcja, top 10 witaminy 1 caps; II. spaghetti ze szpinakiem, pierś z kurczaka, razowy makaron(fotka na poprzedniej stron

    Odpowiedzi: 850 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-30 12:31:54 Liczba szacunów: 0
  • Pasta czekoladowa

    Post
    Kuchnia SFD

    Dziś skorzystałam z przepisu i modyfikacji Grubego. Nie używam słodzika, więc próbowałam zastąpić wheyem czekoladowym i dałam rodzynki, ale nie wyszło tak słodkie, jakbym chciała, ale może być :-) Trzeba też uważać, by nie dać za dużo wody, bo kulki się nie będą formować. Ja niestety popełniłam ten błąd i próbowałam się ratować płatkami owsianymi i

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 11324 Data: 2013-04-22 19:24:08 Liczba szacunów: 0