[SIŁA]Kokos DT just for fun

Ilość wyświetleń tematu: 374463

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 9908 Wiek 51 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 178038
Pink Power - bluzka stara, skarpety stare a trampy... o losie... te to mają z 10 lat - stare ale jare. Czuję, że Łukasz lubi róż
Shadow ja jakbym pobiegała albo pojeździła na rowerze tyle co Ty to skolei bym nie podźwigała - albo rybki albo akwarium. Nie ma, że wszystko na raz.

I tu dochodzimy do tego co napisał ajzay - wszystko się zgadza Mamy szarpnięcie z dołu i dociągnięcie u góry. Nie ma pracy bioder.
Hmm... to częściowo efekt tego, że ciężary od 120 w górę wchodzą mi na bańkę i zabieram się za nie jak pies do jeża. Spróbuję treningowo robić w paskach - wtedy nie będzie możliwości szarpnąć z dołu i ruch powinien być "gładszy". Z gumami popróbuję kiedyś jak je nabędę.
Chyba trzeba włączyć jakieś dodatkowe ćwiczenia typu hiptrust albo co
Ekspert
Szacuny 2195 Napisanych postów 6175 Wiek 53 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 311190
Hiptrusty są dobre, albo ten, no, glute bridge, z kilkusekundową fazą spięcia na górze.
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Wysoko ten pas zapinasz, w sumie to nawet tak nie próbowałem (chyba z obawy o żebra).
Ekspert
28.06.2016 dzień 58 DNT, kilka kilometrów w nogach zaliczone w poszukiwaniu szpilek - of coz nic nie kupiłam

29.06.2016 dzień 59 Siła... kiepsko wyszło, bez mocy, bez energii. Kiepski dzień, strasznie zmaltretowana psychicznie wyszłam z pracy
Zapiszę tylko przysiady, żeby wiedzieć ewentualnie na czym skończyłam. Zresztą poza przysiadami to niewiele z sensem zrobiłam.

1) Przysiady z łańcuszkami
10x 20, 6x 40, 5x 55 [5x55, 5x 60, 5x 65, 5x 70, 3x 75, 3x 80]+łańcuszki - ostatnia seria wymęczona strasznie

Dziś planuję obwody strzelić. Mam nadzieję, że czasowo mi się uda - jak wyjdę normalnie z pracy. nie cierpię takich dni, kiedy pół dnia się czeka na decyzję a później wszystko na łapu-capu, na już, na wczoraj.... Od jutra krótki urlop a w zasadzie przedłużony weekend - nareszcie jadę w góry!!!

Zmieniony przez - Kokosik w dniu 2016-06-30 09:45:57
Ekspert
Szacuny 285 Napisanych postów 7707 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 118772
Żona ma podobnie, przeważnie czeka 5-6h na decyzje szefostwa i wtedy dopiero może różne papiery do końca poskładać. A co do dnia bez siły to taki "stary" koks jak ty wie że i takie muszą być

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

Gwid
... A co do dnia bez siły to taki "stary" koks jak ty wie że i takie muszą być

To się zgadza Jadąc na koksownię wiedziałam, że będzie słabo
Ale oprócz treningu chciałam obgadać z koleżanką z koksowni "kulinarne" tematy więc pojechałam. Trening wyszedł z dupy ale "kulinaria" załatwione.
Ekspert
małe zaległości się porobiły...

30.06.2016 dzień 60 Obwodów nie zrobiłam. Za późno wyszłam z pracy. Dodatkowo w piwnicy był taki zaduch i tak gorąco, że szanse na ich zrobienie, nawet przy wystarczającej ilości czasu, były zerowe. Trochę pokoksowałam z naciskiem na nuki i dupę.

01.07.2016 dzień 61 Taterki
Wyruszyłam ok. 11, bo tak zjechaliśmy do Zakopanego. I dobrze, że później wyszłam w góry, bo burza, która przetoczyła się w okolicach Giewontu, złapała mnie jeszcze w lesie i żadnej "krzywdy" mi nie wyrządziła. Generalnie miałam farta. Deszcz na trasie mnie jedynie pokropił choć w całej okolicy lało wiadrami. Fart, normalnie fart!

Wyprawa z Gronika przez Miętusi Przysłop na Małołączniaka. Później w kierunku Ciemniaka, przez Chudą Przełączkę i Dolinę Tomanową do Ornaka. Powrót Kościeliską. Zero ludzi w Kościeliskiej. Serio - spotkałam tylko jedną grupkę i to na samym dole. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się być w Dolinie Kościeliskiej samej Serio musiało lać okrutnie skoro nawet z dolinki wygoniło turystów.

02.07.2016 dzień 62 Taterki cd.
Z Kuźnic przez Dolinę Jaworzynki i Przełęcz Między Kopami do Murowańca. Dalej na Krzyżne i zejście do Dolinu 5-ciu Stawów. Powrót Roztoką. Wejście na Krzyżne od Murowańca to jeden z moich ulubionych szlaków. Spotkana po drodze dziewczyna namawiała mnie na Granaty ale wypękałam; teraz trochę żałuję, że z nią nie poszłam

03.07.2016 dzień 63 Deszcz-słońce-deszcz. Tak więc lało cały dzień. Z koleżanką umówiłyśmy się na trening. Poszły plecki, trochę barki. Trening udany ale przede wszystkim w miłym towarzystwie

04.07.2016 dzień 64 Taterki cd. Deszcz-słońce-deszcz... no to znów słońce :) Tylko z rana, bo o 11-ej planowaliśmy wyjazd.
Z Kuźnic na Halę Kondratową i dalej do Przełączy pod Kopą Kondracką. Później na Kasprowy. Zejście Myślenickimi Turniami. Jak na mnie tempo było zacne - ogarnęłam tę trasę w 5 godzin co jest moim aktualnym rekordem!

05.07.2016 dzień 65 DNT. Sorry ale nuki mi wchodzą w 4-ry litery Lodówka pusta, zakupy trzeba zrobić

Hmm... kończę jeźdźców wcześniej niż planowałam, bo najbliższe trzy tygodnie będę miała mocno "szalone" z zerową szansą na regularność jakąkolwiek. Treningi będą ale krótsze i na zasadzie - no to dziś barki... Podsumowanie jakieś sklecę Ale foty jak wyrównam opaleniznę aktualnie opalona jestem w koszulkę i spodenki oraz bardziej z lewej niż prawej

Zmieniony przez - Kokosik w dniu 2016-07-05 12:50:51
Ekspert
Szacuny 520 Napisanych postów 10132 Wiek 49 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68495
Te góry to jednak są...

------------------------------------
Сила это способность
Spis treści i indeksy:
------------------------------------

Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 5856 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 54638
Na Krzyzne weszlas suchą stopą? W sensie sniegu ofc, bo deszczu widzę nie brakowało (zresztą zgłodnie z prognozami) pięknie tam jest, pięknie

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

Ekspert
Szacuny 452 Napisanych postów 5813 Wiek 45 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 438654
Masz mieszane uczucia do tych zdjęć - z jednej strony poprawiają mi nastrój, z drugiej strony pogarszają:) Piękna wycieczka !

This is the best deal you can get.