SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 104444

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43831
Z tego co wiem to takie przy nagłym ruchu (albo *******nięciu się głową o coś ) nie są specjalnie groźne bo to efekt chwilowego wzrostu ciśnienia w oku czy coś takiego, gorzej jak pojawiają się np w stanie spoczynku. Nie jestem lekarzem i nic tu nie chcę oceniać, ale w necie jest sporo info na ten temat, pogrzebcie po źródłach (im więcej tym lepiej) to się samy wywiecie

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 44430
Mroczki przed oczami mogą pojawiać się np. od kłopotów z ciśnieniem tętniczym, więc może macie od tego, zresztą to nic dziwnego skoro połowa społeczeństwa ma z nim problemy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 12867 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 90343
Trening XXVII 24 czerwiec 2011

Trening FBW

Czas treningu: Nie mierzony ;/

1) Wykroki z hantlami (20kg) - 12, 10, 10, 10

2) Podciąganie na drążku - 6, 5

3) Podciąganie na drążku z nogami na krześle(prawie jak wiosłowanie) - 10, 10

4) Pompki (3 krzesła, nogi lekko wyżej, 3kg w plecaku) - 9, 9, 8

5) Wznosy tułowia z opadu (7kg na barkach) - 10, 10, 10

6) Wyciskanie sztangi(barki)- 14, 12

7) Uginanie ramienia z supinacją (13kg) - 10, 6

8) Pompki wąsko - 11, 10

Podsumowanie: Dziwna niemoc podczas uginania ramienia w drugiej serii.
Reszta OK. Przy wykrokach strasznie się zmęczyłem, już czuje że jutro będą zakwasy.
W podciąganiu progres... To Lubię!
Gdy skończyłem trening właściwy jeszcze 3 serie (10, 10, 10) Uginania nóg na drążku (brzucho).

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)