SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Paatik – Bikini bez wstydu vs. Krata na lato

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 422173

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2187 Napisanych postów 6169 Wiek 53 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 311151
Nie znam się, to się wypowiem.Wyciskanie (na pewno na płaskiej, na skosie chyba też) jest ćwiczeniem obejmującym całe ciało. Kiedy w trakcie wyciskania kręgosłup zmienia swoje ustawienie, to jest to proszenie się o kontuzję. Wiec w trakcie wyciskania musisz być napięta od stóp po czubek głowy, żadnych ruchów w lędźwiowym. A przyklejenie go do ławki to zły pomysł. Także Szajba dobrze napisał...spinaj poslady I całą resztę ciała też...masz byc jak monolit No i masz bonus w postaci ćwiczenia mięśni głębokich i dodatkowego wydatku energetycznego. Ale oczywiście mogę się mylić...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12179 Napisanych postów 22021 Wiek 54 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 627492
Dzięki wszystkim za rady. W tym konkretnym przypadku zwycięży chyba podejście praktyczne - wczoraj na treningu starałam się przyklejać lędźwie i dzisiaj je czuję cały dzień. Na kolejnym treningu góry spróbuję ich absolutnie nie przyklejać, spiąć doopę i zobaczę jak będzie.
Trochę zmieniam plan po całym miesiącu - ale wyciskanie hantli jak najbardziej zostaje. Jak tylko poczuję się silniejsza - wracam do sztangi.
Dzisiaj dzień NT - ale jutro i w niedzielę daję czadu z nowym planem. Już się cieszę - tylko musze się wreszcie wyspać bo ostatnie noce dały mi popalić. Ale jest weekend, czyli IF nie działa - kolacja z węglami zjedzona - będzie się spaaaaaało:)
A teraz trochę kultury - właśnie oddalam się od kompa i do czytania...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12179 Napisanych postów 22021 Wiek 54 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 627492
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie