SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ciąża nie ciąży, kiedy Lady zaciąży ;-)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 82089

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 90 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2414
Ja natomiast tak się wypowiadam, bo wszystko jest w porządku. Nie wiem co bym zrobiła gdyby się okazało, że zbliża się poronienie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 935 Wiek 47 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27624
Ja się nie mogę zgodzić. Moja pierwsza wizyta była po to aby stwierdzić czy jestem w ciąży i mój lekarz z kolei od razu mi powiedział abym wstrzymała się od jakiegokolwiek informowania rodziny bo to ze mi się wejście macicy oblało i że ciąża jest, nie wiadomo czy jest płód i ogólnie abym wstrzymała się bo nic nie wiadomo. Nie powiem jak mi się głupio zrobiło, taka szczęśliwa (pomimo wpadki) tam poszłam a on mi kubeł zimnej wody na głowę. Zlecił badania dał kwas foliowy i ot tak była moja przygoda.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 111 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 28260
Robisz to co możesz.Miałam ciąże zagrożoną co drugi dzień u lekarza byłam, leki nie skutkowały, szpital zastrzyk leki, osłabienie na maksa liczenie na cud i się udało.Za ścianą kobiecie się nie udało. Pamiętam to jako dodatkowy stres.Ale pewnie gdyby nie latała upierdliwie do gin też bym poroniła.
A o ciąży nie informowałam rodzinę domyślali się sami w odpowiednim czasie:)

Zmieniony przez - annawcz w dniu 2013-09-23 20:27:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3421 Napisanych postów 8469 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 407869
To chyba zależy od nastawienia - jeśli kobieta bardzo (żeby nie rzec - desperacko - jak ja)chce mieć dziecko -poleci do gina z pierwszym podejrzeniem ciąży.