SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Do Oceny I Poprawy + Pytania

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18185

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Witam ponownie.Rozpisuje ostro kalorie, ale zanim wpisze tu wszystko do oceny, to mam 3 pytania:
1.Czy białka z roślin(np kaszy gryczanej,płatków owsianych) wliczać do bilansu białka?
2.Czy jest sens dokładania 6 posiłku czy 5 w zupełności starczy?
3.Czy mogę podzielić wartości na: Białko 25%(około 3g/kg ciała) Tłuszcz 25%(1.3)WW 50%(około 5.3) i dopiero wtedy wyliczać dokładnie.
Zaznaczam ze teraz moim celem jest nabranie około 10kg masy, więc proszę o uwzględnienie tego. Bf niedługo zmierzę ponownie i wpiszę ponieważ też by się przydało go zmniejszyć :P.

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 428 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
1 możesz wliczaj daj wtedy trochę więcej białka

2 starczy 5

3 jeśli białka liczysz z roślinnym ok jeśli nie za dużo białka

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4993 Napisanych postów 69157 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 711074
1. Ja bym wliczac, szczegolnie te co wymieniles w przypadku gdy beda one laczone z zrodlami pelnowartosciowego bialka.

2. Za duzo, nawet z roslinnym.

Zmieniony przez - domer w dniu 2010-05-06 18:49:32

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Białko 2.8 G. Tłuszcz 1.3, WW 5.5

Proporcje B/T/WW (w gramach, policzyłem na kalorie co do tysięcznych części ale za duży
bałagan z tym jest żeby się dało coś zanalizować)

1.Śniadanie:
-Płatki Owsiane Górskie Ekstra-60G 7.2/4.5/36,72 223 Kcal
-Mleko 2%-250ML 7,5/5/12 122,5 Kcal
-Rodzynki Królewskie-15G 0.3645/0.1/10.3185 43,2 Kcal
-Orzechy Włoskie-20G 3,2/12.06/3,6 135,8 Kcal
-2Jaja-100g 11/10/1 138 Kcal
-Sałata-30G 0.42/ 0.06/0.33 3,9 Kcal
-Pomidor-25G 0,25/0 /1,25 6 Kcal

Razem:675 Kcal

Warzywa dodałem zgodnie z jedną z zasad 10WŻ i do zachowania Równowagi K-Z.
Zastanawiam się nad wyrzuceniem mleka, i robieniem omletów z innymi warzywami plus owsiane z owocami i orzechami jako dodatek(oczywiście z odpowiednimi proporcjami).
Brak przejedzenia po tym śniadaniu, jem tak już kilka dni i jest dobrze



2. II Śniadanie:
-Makaron Razowy Żytni -60g 6/1.392/42 204 Kcal
-Pierś Z Kurczaka-100G 21.8/3,7/0 121 Kcal
-Pomarańcz-100G 0.7/0.21/9.14 45 Kcal
-Marchewka-80G 0.8/0/4 19,2 Kcal
-Kapusta Pekińska-70G 0.98/0.14/0.77 9.1 Kcal
-Cebula-5G 0.05/0/4.2 1.4 Kcal
-Pomidor-20G 0.2/0/1 4.8 Kcal
-Oliwa Z Oliwek-10ML 0/ 10 /0 90 Kcal

Razem: 494.5 Kcal

Dołożyć WW?Białka?
Tu w dni szkolne troszkę się zmieni z warzywami, lecz za 2-3 tygodnie będę miał więcej miejsca więc raczej warzywa zostaną w tej ilości.Co do owoców,to pomarańcz lub jabłko,teraz akurat policzyłem pomarańcz.

3.Obiad:
-Kasza Gryczana-100G 12.6/2.5/71.8 349 Kcal
-Pierś Z Kurczaka-100G 21.8/3.7/0 21 Kcal
-Kapusta Kiszona-100G 0.9/0.14/1.4 20 Kcal
-Marchew-100G 1/0/5 24 Kcal
-Oliwa Z Oliwek-10ML 0/10/0 90 Kcal

Razem:604 Kcal

-Tu się zastanawiam nad większą ilością warzyw i piersi,może troszkę więcej oliwy.

4.Posiłek Po Treningu:
-Zaraz Po Treningu:
-Banany-150G 1.635/0.495/30.36 135 Kcal

Po 30-60 Minutach:
-Kasza Gryczana-100G 12.6/2.5/71.8 349 Kcal
-Mintaj-150G 24.9/0.9/0 109,5 Kcal
-Sałata-50G 0.7/0.1/0.55 6,5 Kcal
-Pomidor-20G 0.2/0/1 4.8 Kcal

Razem:604.8 Kcal
Zwiększyć ilości kaszy i mintaja ale z bilansem 2:1?

5.Posiłek Przed Snem:
-Twaróg Półtłusty-125G 21.875/ 5/4.625 151.25 Kcal
-1Jajo-50G 6,25/4.85/0.3 69,5 Kcal
-Szczypiorek-10G 0.36/0.07/0.16 2.7 Kcal
-Czosnek-5G 0.3195/0.025/1.548 7.5 Kcal
-Sałata-30G 0.42/0.06/0.33 3.9 Kcal
-Oliwa-10Ml 0/10/0 90 Kcal

Razem:324.85 Kcal


Razem Cały Dzień:2703.15 Kcal-Za mało ponownie :D
Białko=663,096 Norma=705.6 Kcal (2.8/1Kg Masy Ciała)
Tłuszcze=785.628 -Norma=737.1 Kcal (1.3 Kcal/1Kg Masy Ciała)
Węglowodany=1260,806 Kcal Norma=1386(5.5/1Kg Masy Ciała)
Kompletne Zapotrzebowanie to 2944.845 i to bez zapotrzebowania na masę- +300Kcal

Więc których produktów ponownie :D :P?
Z suplementów biorę na razie: Glukozamina, Tran w kapsułkach.( po 2 Tab/dzień)
Po dokładnym obliczeniu wszystkiego mam zamiar wprowadzić WPC,Chelaty i po dłuższym
czasie kreatyne, ale do za trochę.

Napoje: Muszynianka, Muszyna . 2/3 razy na tydzień Green Tea i Yerba Mate.

Mam jeszcze pytanie odnośnie kilku innych produktów: Czy kilka razy na tydzień mogę jeść
Warzywa strączkowe ( głównie fasola,groch,kukurydza,soja).Wiem , że są to słabe źródła
Białek, ale dużo witamin i innych związków przemawia w pewnym stopniu na ich stronę.
Kolejny produkt-Szpinak. Ma kwas szczawiowy, ale ma odczyn zasadowy 14, więc czy kilka
Razy na tydzień/codziennie mogę go włączyć do surówek?I czy napój izotoniczny(np.Isostar)
Podczas treningów SW i aerobów może być przeze mnie spożywany?
Sory za nieporządek , Word<3.



Zmieniony przez - wsiok w dniu 2010-05-07 22:29:35

Zmieniony przez - wsiok w dniu 2010-05-07 22:30:09

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 428 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
strasznie dużo pytań jak dasz raz na jakiś czas produkty które wymieniłeś bedzie k
izotonik oczywiście możesz

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Zanim ponownie rozpiszę, mam kilka pytań :P. Czy od razu po treningu mogę zastąpić/dołożyć do banana rodzynki/daktyle (oczywiście w innych ilościach bo to 3 razy więcej kcal,a le ile WW prostych)? Kolejne, czy na śniadanie mleko mógłbym zastąpić twarogiem?( wiem, że to jak z deszczu pod rynnę, bo i to dość przetworzone a twaróg praktycznie to samo, ale twaróg ma chociaż więcej białka, a ten malutki niedobór do 2.8 jeszcze mam)? I ostatnie-czy w tym artykule jest chociaż jedno prawdziwe zdanie:D?http://www.schudnij.com.pl/rozdzielna.html
Bo to jest strona sponsorowana ale coś może mądrego napisane jest? Jak ktoś odpowie chociaż na 1 to dziękuje bardzo :P :D

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1243 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15610
Możesz dać zamiast bananów tylko dbaj o prawidłowy bilans. Możesz zamienić mleko na twaróg.

Eee... Lubię placki ^^

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Witam ponownie.Mam problem. Mam wołowinę dla odmiany od kurczaka.Tylko że jest 10 rodzajów w tabelach kalorycznych, mam taką : http://comps.fotosearch.com/comp/FDC/FDC114/wolowina-stek_~900422.jpg
Będzie na 2 śniadanie dla odmiany od kurczaka.Makaron pszenny ,ale z pełnego przemiału będzie dobrą odmianą za makaron żytni ,ale też razowy? :D

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 428 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
makaron razowy lub durum


wołowina zależy jaką masz tłustą bierz na oko

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Aha, to ma być po prostu makaron razowy, ziarna tak wielkiej roli nie grają ? :d Wołowinie się przyjrzę, jak coś to kurak w rezerwie :P.

SIŁA ! :D

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Eksperci Prosze o pomoc w sprawdzeniu diety :)

Następny temat

Ostateczny etap zrzucania wagi - porady/pomoc co do treningu

nutloveb