SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Do Oceny I Poprawy + Pytania

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18462

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
źródła ww jakie Ci pasują
ok czekam

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Więc tak. KCAL:
WW-6.8 G/Kg masy ciała ( Z warzywami i owocami)
B-2.8 G / Kg masy Ciała (1.9G pełnowartościowe)
T-1.5 g / Kg masy ciała

Rozkład w posiłkach:
--WW wysokoenergetyczne :D: 120/100/140/140/50 (po treningu jeszcze banany/rodzynki oprócz tego).Podane w gramach ilości płatków itp.

--Warzywa i Owoce- Lekko ponad 1KG warzyw i owoców z dużą przewagą warzyw. Jak coś mogę dołożyć jeszcze 200G jak coś.

--Białko- 20G/20G/26G/26G/30G ( plus jeszcze 10G białka z odżywki po trenie/ więcej przy braku mięsa).

--Tłuszcze- 30gram orzechów/oliwa/oliwa/nic/oliwa (zamiast oliwy awokado czasem/olej rzepakowy/oliwa 2 klasy), oliwy około 11G.

UWAGI:
- Wysoka ilość WW mi odpowiada.
-Białko staram się aby było lekko poniżej 2G pełnowartościowego- ok będzie?
-Po większej ilości tłuszczy, szczególnie oliwy= częste, długie wizyty w toalecie %) także nie chciałbym podnosić.

KCAL: 4000Kcal razem z masłem orzehowym i ketchupem.
Ta dieta i kcal była na ten okres treningowy, przy aktywności 3x Tren siłowy, 1x Kickboxing i 2x Basen.

Teraz po okresie regenracyjnym- 3x Trening FBW(od połowy grudnia siłownia więc cięższy), 2x Kickboxing i 1x Basen także wysoka ilośc kcal uzasadniona.

CEL MASA, Ektomorfik, hard gainer, 75 KG, 178CM wzrostu.

Czekam na poprawę i jescze 1 pytanie:
Przy 2 ciężkich trenach Kickboxinu i 1 LEKKIM treningu na basenie da radę podwyższyć masę? KCAL jestem gotowy podnieśc jak coś :D.

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
wystarczy taka kaloryczność nawet powiem że i tak jest spora więc ostrożnie bym postępował,,,,,

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
To sądzisz że taka kaloryczność na np. 1 lub 2 miesiące następnego okresu treningowego starczy, nic nie podwyższać? BTW teraz podczas regeneracji Kcal oczywiście trochę w dół mam (~ 550Kcal).

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1984 Napisanych postów 4348 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 70271
Witaj!
Żeby sprawdzić jaka kaloryczność wpływa na rozwój Twojej masy a jaka na redukcję, najlepsze jest doświadczenie sportowe i dietetyczne.

Powiem Ci, że ja biegam, bardzo dużo. Czasami 20 km na trening, maratony i półmaratony, jeżdzę na rowerze dzisiątki kilometrów i wiem że buduje masę na 3000 kcal! Wiem to po brzuchu, rozkłąd BTW mam dobry, uzgodniony tutaj na forum produkty tylko o niskim IG (po treningu wyższy, czyli dieta jest dobra).
Piszę to dlatego, że organizm sportowca z czasem się uodparnia na bodźce treningowe. Nie ufam już kalkulatorom bo każdy ma inne predyspozycje. Przyjmij narazie określoną ilość kcal i obserwuj ciało. Stopniowo zwiększaj lub zwiększaj kaloryczność a bedzie dobrze :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
wsiok sam wiesz jak masz na regeneracji dodaj wiec do wartości ok 300kcal i bedzie dobrze

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Dobra, więc sumując. Podczas nowego okresu treningowego kalorie trzymać tak jak są i obserwować. Jeśli będe czuł że za dużo to troszkę odjąć, jak urośnie waga to trochę kcal i białka do porzodu?
Dziękuje za porady .

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
dokładnie tak

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
AJ EM BAK :D Kolejny okres treningowy zakończony, wsyzstko do przodu (sadło też ). Waga 87 Kg. Teraz robię 1-2 tyg. regeneracji i znowu tyrać. 5 Trenów na tydzień (4 siłowe i 1 Aeorobowy, SW na razie wypadły z powodu braku kasy na nie).
Prosiłbym o ocenę i poprawę posiłków ( szczególnie s.m.p.a. :P)

DIETA:

1.Śniadanie:
-Płatki Owsiane Górskie
-Warzywa
-Rodzynki/Banan
-2 Jaja
-Mleko
-Orzechy Włoskie/Laskowe/Migdały

2. 2 Śniadanie:
-Makaron Razowy / Mąka pełnoziarnista( do omleta :P)
-Warzywa
-Owoc o niskim IG (pomarańcz/grejfrut/jabłko/gruszka itp.)
-3 Jaja
-Oliwa / Orzechy / Awokado

3. Obiad/ Przed Treningowy:
-Makaron Durum
-Warzywa
-Pierś z Kurczaka / Wołowina / Udko z Kurczaka
-Oliwa

4.Zaraz po treningu:
-Banany/Rodzynki
-Odżywka Białkowa (obecnie Whey Protein Complex 100% Olimpu)

5. 0.5-1H Po treningu / podwieczorek:
-Ryż Biały / Ziemniaki
-Pierś z Kurczaka / Wołowina
- Warzywa ( W DZIEŃ BEZ TRENINGU)
6. Posiłek Przed Snem:
-Płatki Owsiane Górskie
-Warzywa
-Twaróg/ Ryba (Twaróg 90% czasu)
-Oliwa/ Awokado / Orzechy

KCAL ogólnie 4100 ( razem z Ketchupem )

WW: 4.7 G/KG masy ciała ( z samych produktów zbożowych, z warzywami owocami itp - 5.7 G/ KG masy ciała)

Tłuszcze: 1.4 G/KG masy ciała ( za mało?? :P, oliwy chciałbym nie dokładać ponieważ odbywam wtedy dłuższe "posiedzenia" %)

Białko: 2.6 G/KG masy ciała (Białko Pełnowartościowe- około 1.85 G/ KG masy ciała)

Napoje: Woda 2-4 L, Herbaty, Kawa (1 dziennie, lub nawet rzadziej)

Suplee: Whey Protein Complex 100%, Glukozamina )ok. 1G/dzień) , Magnez.

pzdr.

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
dieta wygląda ok owoce raczej jedz miedzy posiłakami
a po treningu jak wypijesz odzywkę i banana zjesz możesz śmiało po 1godz nastpeny posiłek

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Eksperci Prosze o pomoc w sprawdzeniu diety :)

Następny temat

Ostateczny etap zrzucania wagi - porady/pomoc co do treningu

nutloveb