SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Do Oceny I Poprawy + Pytania

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18458

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
na jego przerobienie tzn?
ile masz wapnia że tak się boisz?

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Co do mleka chodzi mi głównie o to:http://www.bodybuilding.com/fun/berardi81.htm
W którymś miejscu jest to napisane.Co do wapnia to zdawało mi się że dostarczam go za dużo(ale chyba racji nie miałem)

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
takich artów na temat mleka jest mnóstwo ja pije ok 150ml dziennie wystarcza mi to i nie narzekam mam sprawdzone na sobie i tego bede sie trzymał

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
ja wypijam 200 ml do śniadania i 125G twarogu przed snem i na razie też tak źle nie jest, ale gdy bardziej bym się dietowo rozwinął to bym był za jego usunięciem.Niedawno byłem u rodziny na wsi i piłem prawdziwe mleko.Smak był Zupełnie inny,na pewno to zasługa że było ono 4.5% tłuszczu,ale rozmawiałem tam trochę o mleku i wyszło że tak czy siak spożywcze mocno przerobione :P.

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Aha, znowu mam mętlik w głowie na temat diety. Czemu w 10WŻ nie ma NIC o kaszach gryczanych, płatkach owsianych.Jest tylko o tym żeby w każdym posiłku były warzywa tłuszcze pełnowartościowe chude białko.

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
na to sie nie patrz ww złożone o średnim ig też są dobre i bogate w wit z grupy b

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Dobra to pokrótce chodzi o stosowanie się do 10WŻ, dodanie ww złożonych o niskim lub średnim IG i lekka zmiana w posiłkach około treningowych? Ok, idę dokładnie zmierzyć BF i jeszcze trochę się popytam, bo jednym miejscu pisze to w 2 coś innego , a widzę że TY s.m.p.a. się po prostu znasz na psrawie( bez słodzienia :D).

Dobra, czas leci, chciałbym byś ocenił czy taki posiłek może być.Dzisiaj nie trenowałem a ma być zastępstwem PPT, w oparciu o 10WŻ:
-Pierś z Kurczaka
-Sałata,Rzodkiewka,Cebula,Marchewka
-Oliwa.
-I tutaj problemo.Czy zamiast kaszy dać dużo orzechów, czy na razie nie cudować i dać po staremu worek kaszy?


Zmieniony przez - wsiok w dniu 2010-05-14 16:04:47

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
jeśli dieta jest na masę nie cuduj
jeśli redukcja możesz zwiększyć ilość warzyw tłusczy czy to z oliwy czy z orzechów

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 369 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6513
Dobra, teraz opiszę moje obserwacje z posiłków dzisiejszych, a później może napiszę co wiem o danych skł odżywczych do oceny :P:
1.Śniadanie:
-Płatki Owsiane-60G
-Rodzynki Królewskie-15G
-Orzechy Włoskie-20G
-Mleko 4,5%(natural :D)-200 Ml
-2Jaja-100G
-Sałata-50G

Rola posiłków(wg. mojego stanu wiedzy):
-PŁATKI OWSIANE:
-wypełnienie wygłodniałego organizmu po nocy, uzupełnienie glikogenu(czy glukozy :D)w wątrobie i mięśniach,przez co zasilić organizm i podkręcić insulinę wprowadzając ją na stały poziom,
-Przez to że jest WW.Złożonym zapewnia stały dopływ energii, a nie jak WW prosty powoduje nagły skok energii i zaraz spadek,nie zatykają tak jak ww proste,przez co jest miejsce na inne rzeczy
-Jaka jest tu rola błonnika, no bo tak: Jeśli bym dostarczył ww.prostych to bym nie miał tyle energii, ale ww.złożone nagłego skoku nie dają,czy chodzi o to że pewna ilość rodzynek załatwią tą sprawę?

-RODZYNKI KRÓLEWSKIE:
-ww prosty-przez co daje posiłek wygłodniałemu organizmowi(widzę brak logiki u Siebie)
-zapewnia równowagę-kwasowo-zasadową, daje witaminy i skł,mineralne egzogenne, czyli takie których organizm sam nie wytwarza


ORZECHY WŁOSKIE:
-Źródło Tłuszczy Nienasyconych(Obydwu)Przez co spowalniają wydzielanie energii, co razem z węglowodanami złożonymi daje energię na dłuższy czas.Aha, i czy tłuszcze ogólnie szybko zapewniają sytość przez wysoką kaloryczność czy przez jakieś enzymy?

BIAŁKO JAJ:
-Jest pełnowartościowe,przez pełny skład aminokwasów zapewnia wysoką przyswajalność i wykorzystanie przez organizm(94%),jest używane do ochrony,budowy i odbudowy mięśni,pomaga zasilać mózg( chyba dobrze piszę).Jest to białko łatwostrawne:
-2 Zasada 10WŻ :D
ŻÓŁTKO JAJA:
-Wszystkie 3 rodzaje tłuszczy(Nasycone-3,9%,1N-3,2%,WN-1,2%)
-Dużo cholesterolu,ale też dużo lecytyny która go obniża, a cholesterol sam z żywności podobno nic takiego nie robi
-5 czy 4 zasada 10WŻ

Mleko:
Wszystkiego po trochu-trochę kazeiny-białko długo wchłanialnego ( PO CO RANO?)
-Laktoza-cukier złożony
-tłuszcze głównie nasycone
-dużo skł. mineralnych, głównie wapnia
Za bardzo nie widzę sensu w mleku, zabiera 120 Kcal które można by zużyć na coś innego, ale moja niewiedza na razie nie pozwala mi na alternatywę :D

SAŁATA:
-3 Zasada 10 WŻ
-Dużo skł mineralnych(głownie magnez dla mięśni)trochę witamin(czyżby? :D)
-Produkt Zasadotwórczy
Duża objętość, mało kalorii-przez ten warunek spożywać je na koniec czy jak ?

OBSERWACJE:
Sytość, brak przejedzenia ale żołądek był pełny, gdy dzisiaj rano pracowałem trochę fizycznie to było dobrze, ale po 2 godzinach od posiłku dość zgłodniałem, dołożyc płatków owsianych?W szkole coś takiego starcza mi na 2.5-3H
-Trochę dziwne uczucie w głowie po opróżnieniu michy (mleko,płatki,rodzynki,orzechy),później wszystko dobrze.
-Nic nie odejmować jeśli jestem w szkole i mało robię)

Bardzo proszę o ocenę i poprawę moich wypocin.

SIŁA ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
po co to piszesz?
możesz trochę zwiększyć skoro czujesz sie głodny lub dołozyć więcej orzechów

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Eksperci Prosze o pomoc w sprawdzeniu diety :)

Następny temat

Ostateczny etap zrzucania wagi - porady/pomoc co do treningu

nutloveb