SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ostateczny etap zrzucania wagi - porady/pomoc co do treningu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 734

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 127
Witam,

Trochę mnie tu nie było, ale powracam, aby dokończyć proces utraty wagi.

Dwa lata temu zacząłem zrzucać wagę w 3-4 miesiące zrzuciłem z 110kg do 85kg poprzez zbalansowane jedzenie, weidera, pływanie i granie w kosza w 30 stopniowym cieple.

Teraz chciałbym dokończyć zrzucanie wagi, aby osiągnąć cos plus/minus prawidłową wagę. Patrząc po ilości tłuszczu potrzebuje z 7-8kg w dół, ale nie jestem tego pewny, dlatego pisze na forum.

Obecnie:
Wiek: 21
Wzrost: 184cm
Waga: 87kg
Klatka piersiowa: 116cm
Pas: 96cm

Problem w tym ze mam wciąż dużo zalęgającego tłuszczu w okolicach brzucha/plecy. Normalnie mogę złapać duży nadmiar ciałka.

Styl życia:
Dzień od 11 do 3 - sen 8h dziennie (regularne godziny bez dużych odchyłów)
Praca biurowa przy komputerze
Mało ruchu wynikającego z stylu życia - wycieczka do sklepu.

Obecnie zaczynam rozruch po zimie:
Spacero-Marsze 1-1.5h dziennie
Pompki 20 x 10
Przysiady 20 x 10
Weider


Na co dzień mało jem, nie pije alkoholu ani słodkiego picia poza 2 herbatami dziennie. Jem mało słodyczy oraz rzeczy z dużą ilością tłuszczów.

Pytanie, w jakiego typu ćwiczenia warto uderzyć? Myślałem już o bieganiu, ale do tego potrzebuje jeszcze parę dni rozruchu poprzez chodzenie.

Moim celem nie jest podnoszenie siły, bardziej interesuje mnie naturalna budowa ciała oraz wytrzymałość. Tak, więc nie interesuje mnie wielka klata itp. itd.

Główny cel naturalny wygląd i dobre samopoczucie.




Za każde porady z góry dzięki. Bardzo mnie ciekawi ile kalorii powinem średnio przyjmować, aby nie opadać z sił a zarazem spalać nadmiar tłuszczu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 982 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12814
uloz sobie porzadna zbilansowana diete , przyjmij ilosc kalori ze wzoru 24h x waga x aktywnosc . Pojedz na tym z tydzien,dwa i na podstawie obeserwacji odejmij lub dodaj kalorii.

Nic dodaj nic ujac. MAterialy pomocnicze znajdziesz w postach podwieszonych.

Cwieczenia to najlepiej bieganie i silownia. 5 dni aktywnych ,2 regeneracji (wolne) beda optymalne.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta Do Oceny I Poprawy + Pytania

Następny temat

aero na malym tetnie

nutloveb