SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT - Qitr

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 16023

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 3351 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73892
Witam, chciałem założyć tutaj dziennik ponieważ od założenia poprzedniego troche zmieniły się moje cele.
O mnie:
Mam na imie Piotrek i jestem studentem telekomunikacji na Politechnice Warszawawskiej, chociaż pochodze z Gdyni i aktualnie wakacje spędzam w Gdyni.
Masa - 62kg
Wzrost - 183cm
Wiek - 20
Przysiad 4x80 ale płytko
MC 2x100
WL 5x45
OHP 5x30
Podciaganie nachwyt 4xcc
Podciaganie Podchwyt 5xcc

Cele:
1.Masa nie zalewając się zbytnio i urzymujac jako taką kondycje.
2.Kontynuacja rehabilitacji (odstające łopatki)
3.Poprawa techniki cwiczeń (tutaj mocno licze na moderatorów i gości dziennika )
4. WL - 50kgx10 - podciaganie podchwytem 10 razy - Przysiad: poprawic głebokosc i dobic do 70kg

Trening:
trenuje 4 razy w tygodniu 2 razy FBW raz góra raz dół. W dni nietreningowe biegam około 25-30 min i potem wieczorem robie cwiczenia od fizjoterapeuty. Ostatnio jednak zauważyłęm ze intensywne bieganie mocno przeszkadza w siłowym wiec raczej bede traktował to luźno bo ostatnio jak biegłem szybciej niż 5min/km to nastepnego dnia były kłopoty na siłowni.
Dieta:
w DT 2900-3000 kcal głównie z węgli BTW około 150/65/400
w DNT 2500 kcal BTW 150/120/180

Dziennik treningowy:
https://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453-s14.html

Zapraszam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 3351 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73892
2.08.2016
Trening:
Przysiad 12x30 - 12x40 - 12x50 - 10x55 - 10x55 - 8x55 - 3 serie 5x60kg
MC 10x60 - 10x70 - 5x75 - 5x75 - 5x80 - 5x80 - 5x80 na wiecej nie pozwoliła mi ranka na palcu prawej reki (utrudniała chwyt)
WL 12x30 - 12x35 - 12x35 - 10x36 - 10x36
Podciaganie podchwyt 5-5-4-4-4-3
OHP 12x20kg - 21kg: 11-11-10-10
Uginanie ze sztangą 10kg+sztanga 10-10-10
Pompki na poreczach cc 10-10-10
szrugsy ze sztanga 60kg 20-15-15
wspięcia na palce stojąc 40kg+suwnica 20-20-20



I potreningowy posiłęk:


1

Dziennik treningowy:
https://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453-s14.html

Zapraszam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17831 Napisanych postów 19800 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 988200
Dobrz, ze zaczynasz cwiczyc. Musisz troszke dodac kcal w dni nietreningowe. Przy Twoim wzroscie to dobrze byloby wazyc z 90kg. Pokombinuj z makroskladnikami.

Stronger Athlete
www.strongerathlete.pl
FB: facebook.com/StrongerAthlete
IG: the_strongerathlete

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 3351 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73892
cwicze już jakis czas a co do kcal w DNT to radzisz z węgli czy z fatu dodawac?

Fotka sylwetki obecnej:



i zrzut z miski






Zmieniony przez - Qitr w dniu 2016-08-02 20:34:53

Dziennik treningowy:
https://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453-s14.html

Zapraszam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 4319 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 171756
Już chyba w każdym dzienniku Ci psiałem, żebyś dołożył tych kalorii, bo stoisz w miejscu od dość dawna.
Ja bym Ci radził podbić w DT tłuszcze do 90-100g, bo i tak tych węgli ci wychodzi prawie 7g/kg m.c. W DNT węgle do równych 200 i obserwuj. Jeśli nic waga nie ruszy po 7-10 dni to znów trzeba będzie podbić, albo zrezygnować z tego biegania w DNT.

http://www.sfd.pl/[BLOG]_SnicK__W_drodzę_po_wymarzoną_sylwetkę._-t1081650.html

"Pasja rodzi profesjonalizm, a profesjonalizm daje jakość, jakoś to jest luksus"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 3351 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73892
narazie dam wegle do 200 w DNT
a powiedz jak przysiad z głebokoscia jest ok?

Dziennik treningowy:
https://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453-s14.html

Zapraszam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 4319 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 171756
80kcal w DNT co przy 3 dniach w tygodniu daje 240kcal nic Ci nie da...
Głębokość ok, wydaje mi się, że robisz lekki buttwink, ale ciężko mi ocenić, po nagraniu od dołu.
W WL pamiętasz o ściąganiu łopatek?

http://www.sfd.pl/[BLOG]_SnicK__W_drodzę_po_wymarzoną_sylwetkę._-t1081650.html

"Pasja rodzi profesjonalizm, a profesjonalizm daje jakość, jakoś to jest luksus"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 3351 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73892
tak pamietam i sciagam czasem sie troche rozjada w trakcie ruchu ale zawsze przed wyciskaniem je sciagam

Dziennik treningowy:
https://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453-s14.html

Zapraszam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17831 Napisanych postów 19800 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 988200
wciągaj w każdym dniu 4tys kcal na bank ruszy waga :)

Stronger Athlete
www.strongerathlete.pl
FB: facebook.com/StrongerAthlete
IG: the_strongerathlete

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5188 Napisanych postów 59094 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 726463
Będę zaglądał

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1562 Napisanych postów 4154 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 73845
Gdynia - piękne miasto! Całe życie w nim spędziłem
1

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Multi mix

sosy