Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

BCAA Xplode - NOWOŚĆ !!!

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 124349

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 53 lat Na forum 23 lat Przeczytanych tematów 126219
Biniu nie potrzebuję Węgli - cały czas Redukuje ehehe

nie jestem profesjonalista :)

w takim przypadku najwazniejszy jest bilans dzienny
a ze wiekszosc kalorii jem wieczorem - vide moja propozycja diety dlatego ...

jesli trening mam popoludniem to na i po treningu jem juz duzo (jak na mnie) ww
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 53 lat Na forum 23 lat Przeczytanych tematów 126219
Biniu, a jak długo w krwioobiegu utrzymują się BCAA? Jeśli nie dłużej, niż aminokwasy z hydrolizatu, to chyba lepiej właśnie przed treningiem łyknąć WPC, za to po treningu przyjąć podwójną dawkę BCAA. Co sądzisz?

nie kojarze konkretnych wynikow
no i jest to zalezne od dawki
ale stawiam ze ~1-2h nie dluzej

opcje WPC/WPI dalem jako alternatywe dla BCAA - ale glownie ze wzgledu na ew koszta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
le coraz częściej czytam ,żeby walnąć niewielką porcję wpc przed treningiem (15-20 gram) i większą wraz z węglami po. Aminowkasy z wpc będą przez cąły trnienig dostępne w krwiobiegu.

osobiscie podobnie jak i ww lubie w okolicy treningu dawac wiekszosc dzienna :)

aminokwasy z WPC beda jesli dawka ~30g okolo 2-3h w krwioobiegu o ile pamietam wiec ma to sensn
ale jesli trening z rana samego BCAA maja przewage czasowa
czesc odpowiedzi na to pytanie rowniez w kolejnym numerze Perfect Body u Slawka Ambroziaka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11182 Napisanych postów 51935 Wiek 32 lat Na forum 25 lat Przeczytanych tematów 57816
składowo ok, bcaa jak to bcaa cena/jakoś super