SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

tolszowka DZIENNIK - trening, odżywianie, suplementacja

temat działu:

Trec

Ilość wyświetleń tematu: 71465

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 97 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 318
Panowie, mam pytanie i do założyciela tematu, czy po redukcji z aktualnego bicepsa 35 jeśli dobrze zrozumiałem może na sam koniec redukcji pozostać praktycznie nic z bicepsa i z reszty ciała ? Sam mam problema, ale w rączce mam troche więcej. Sorka i pozdro Bolik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 781 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 53053
Ja Ci nie odpowiem, bo nie mam takiego doświadczenia. Nie robiłem redukcji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 718 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4086
Novitor zeby nie tracic mięsni podczas redukcji bierze się 1g czystego bcaa na 10kg masy 2x dziennie i wtedy nie bedziesz palił tak mięsnia tłuszcz ale to zależy od jeszcze kilku innych czynników

Tolszówka w jakim mieście mieszkasz? U mnie w Trójmiescie można wychaczyć batdzo tanio sprzęt ludzie sprzedają używany za grosze w dobrym stanie. Sam sprzedawałem za 500zł 75kg obciązenie ławeczke i 2 gryfy.

Zmieniony przez - k4rol92 w dniu 2012-01-08 14:32:08

Pomogłem? :) Daj SOG'a.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 781 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 53053
W podkarpackim. Drugi koniec Polski.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 718 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4086
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 781 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 53053
Dzięki za linki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 1402 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18065