SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[ BLOG] RAW w piwnicy - ciemna strona mocy str 65

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 69256

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
MASA 2019 v1
start: 23.04.2019
mikrocykl masowy nr2 -> PPL

start: waga: 80,6/bic: 40,6/udo 60,5/pas80
po t1 waga: 81,6/bic: 41/udo 61,5/pas80
po t2 waga: 81,2/bic: 41/udo 61,5/pas79,5
po t3 waga: 82/bic: 41/udo 61,5/pas80,5
po t4 waga: 82/bic: 41/udo 61,5/pas80,5
po t5 waga: 82,2/bic: 41/udo 62/pas80,5
po 9dni deload: 82,7/bic: 41/udo 61,5/pas82

Wróciłem dziś o 6 rano, samolot, potem 3h samochodem do domu - kimnąłem 3h , i zrobiłam pomiary foty.
Poszło:
-7x areo rano na czczo w formie marszu
-3 treningi fbw (pon/śr/pt)- koło 35min - na wyciągach/nogi na hantlach, bez wchodzenia na ciężar
-troche spacerów, pare odległości na baseni codziennie.
- od tamta sobota jeszcze w Polsce i ostatnie 5dni kcl/makro na 95%, pierwsze 2-3dni wicej fatu i białka, mniej węgli (ndz dnt, pon DT, wt dnt), bez ciast, bez bułek.
Potem się wk***iłem i już jadłem kurczaka gotowanego z baru sałatkowego (bo wszystko było inne z fatem)i wpc z sfd 1x/dzień.

Póki co bez zmian w cardio/kcl - dopiero za parę dni będzie jako taki pogląda na realną, wyjściową wagę/pomiary po okresie deloadu.
Póki co powrót do liczenia michy - i szczerze mówiąc - tęskniłem za twarogiem, kurczakiem, lnianym, orzechami i ryżem :).



----------------------------------------
Zacząłem od treningu nóg - 25min mobility i ten przysiad po długiej przerwie zaczyna wchodzić. Czucie to priorytet wszędzie
Cały trening wszedł tam gdzie trzeba - kwestia kilogramów na sztandze i będą gainsy ;). Hip thrust jeszce zachowawczo - testowałem ułożenie - koniec końców postawiłem nie na ławke , tylko nieco niższa skrzynke (30cm) i zaczęło wchodzić!



NOGI 1

1. Przysiad ze sztangą z tyłu 7x120kg
2. Uginanie jednonóż stojąc (próbuje akcentować zewnętrzną) 10x+15kg
3. Suwnica smitha wąsko: 11x120kg
4. Prostowanie obunóż - negatyw 4 sekundy - 9x45kg
5. Hip thrust 21x80kg
6. Przywodzenie na maszynie negatyw 3 sekundy: 10x45kg
7. Brzuch

class="link" target="_blank">7x120kg, startowo














Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-06-03 23:17:16

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-06-03 23:17:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47769 Napisanych postów 301246 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465858
Przysiady po pauzie zawsze dobrze wchodzą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3346 Napisanych postów 8555 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 321811
po wakackacj allnclusive też chciałam pierś z kurczaka ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47769 Napisanych postów 301246 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465858
Jak wracam z wakacji to zawsze knajpa schabowy kapusta kiszona i ogórki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
MASA 2019 v1
start: 23.04.2019
mikrocykl masowy nr2 -> PPL

start: waga: 80,6/bic: 40,6/udo 60,5/pas80
po t1 waga: 81,6/bic: 41/udo 61,5/pas80
po t2 waga: 81,2/bic: 41/udo 61,5/pas79,5
po t3 waga: 82/bic: 41/udo 61,5/pas80,5
po t4 waga: 82/bic: 41/udo 61,5/pas80,5
po t5 waga: 82,2/bic: 41/udo 62/pas80,5
po 9dni deload: 82,7/bic: 41/udo 61,5/pas82
5dni po deload: wafa:82,1/bic 40,7/udo 60,5/pas81

Sylwetka zmienai się z dnai na dzień praktycznie na mały plus po powrocie do diety - wcześniejszy raport
i takei zmiany:
DT: +40ww
dnt: -10t +60ww
cardio: -30min

Wiktor uważa, że sylwetka jeszcze się poprawi na plus, no zobaczymy :)/
Póki co wkręcam się w nowy trening, Co 2tyg będę dawał zbiorcza tabelkę jak idzie progres - będzie czytelna.
----------------------------------------------
dziś zrobiłem dzień wolny (przed nogami i po nogach Wiktor kazał pauzować) i dopiero człowiek czuje, że jednak jest zmęczony, jest troche wolnego, wszystko zwalnia , nachodzi ochota na spontaniczne drzemki etc :).
---------------------------------------------


Włączyłem trap raise do rozgrzewki przed trenigniem, bo problem ostatni z plecami pokazał, że jest pare słabych punktów, które w rozgrzewce trzeba już wyłapyać.

class="link" target="_blank">Tu wprowadź tekst linku...


















Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-06-09 21:03:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47769 Napisanych postów 301246 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465858
Stoisz jakoś w miejscu teraz tak mi się wydaje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
lodzianin1
Stoisz jakoś w miejscu teraz tak mi się wydaje


no wreszcie Łodzianin normalna odpowiedź :), dzieki!

Fakt, wychodzie powoli z redu zwiększając kalorie + wyjazd.
To stanie w miejscu myśle, że jeszcze będzie przez 1-2tyg.
Oddałem sprawy diety i treningu Wiktorowi - już o wielu rzeczach nie muszę myśleć - po co? dlaczego? Mam miec leepszą formę za pół roku, rok i tyle.
Kiedyś może przyjdzie czas na szybsze ruchy, ale ten rok czasu na poznanie organizmu trzeba dać.



Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-06-10 12:53:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
PULL 2

1. ściąganie wyciąg podchywt 11x80kg
2. wiosłowanie sztanga nachwyt 10x90kg
3. wiosłow hamer oburącz neutral 13x+50kg(strona)
4. ściąganie hammer nachwyt 1rącz stojąc 11x+50kg
5. tył barku hantle opad 1rącz: 12x26kg
6. ug mnłotkowo db 11x18kg
7. ug sztangi arm blaster 6x35kg
8. łydski 3s max suwnica 1 nóg: +40kg

B. fajny trening, ten dzień odpoczynku po nogach robi robotę - jedynie wiosło nachwytem do dupy kompletnie, nie czuje tylko tego, ale chyba już wiem dlaczego - kiedyś maiłem kontuzje prawego nadgrastka, i przy pełnym nachwycie + paski za bardzo wygina mi tą rękę , przez co całe ramie inaczej pracuje. Mam już tą pewność po tym jak w trakcie rozgrzewki znowu delikatnie naciągnąłem przedramię (ramienno promieniowy), co zrobię nachwyt pełny to potem czuje taki dyskomfort, do tej pory miałem 1 sesje pleców, teraz po pull1 było ok, i przt pull2 znowu po wiośle się załączyło. A to potem przy bicku mnie rozprasza

urywek ostatniej serii ściągania - pamięć pełna i kilku ost nie nagrało.

class="link" target="_blank">11x80 fragmnent



Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-06-10 19:47:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
PUSH 2

Weszło elegancko, szczególnie klata - "odzyskuje" lub "zyskuje" czucie i jedną docelową ładnie te rejony, które mają się pompować się pompują - zresztą cały trening wszedł tam gdzie trzeba.
Nowy trenign się wkręca, przyznam się , ze przy dwóch ćwiczeniach miałem taka myśl -"juz nie dam rady, powinieneem kończyć bo będą wymuszone/nietechniczne " - a szły jeszcze np 2repsy nadal bez załamania!

Musze kiedyś nagrać crucifix bo podpatrzyłem u mountaindoga1 i on robi na wyciągu dolny do wiosłowania na plecy (dwie osobno linki) napięcie od samych ud!

Jutro off i cardio, za to w czwartek już nie mogę się doczekać - przysiady ;)










Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-06-11 20:09:49

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-06-11 20:10:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47769 Napisanych postów 301246 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465858
Też sport to nie wyścigi ,wszystko powoli i z głową
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening

Następny temat

[BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

Fitmeal