SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 140498

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1102 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24206
rkarpinski

Nie jestem programistą Sieciowcem bardziej. Nie kręci mnie programowanie w ogóle, mam tylko podstawy


dokaldnie to samo chce robic, nie lubie programowania ale musze robic zeby dyplom dostac... robiles juz CISCO jakies?

Bez rzezby i masy nie ma klasy! ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1102 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24206
lodzianin1
ale ma talię na tym srodkowym zdjęciu to szok


taka kuci kuci jest fakt, naprawde dobra.

Bez rzezby i masy nie ma klasy! ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1596 Napisanych postów 56736 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 264393
marke86
rkarpinski

Nie jestem programistą Sieciowcem bardziej. Nie kręci mnie programowanie w ogóle, mam tylko podstawy


dokaldnie to samo chce robic, nie lubie programowania ale musze robic zeby dyplom dostac... robiles juz CISCO jakies?



Jestem samoukiem ale aktualnie przygotowuje sie do egzaminy CCNA i ide na certyfikowanego admina Win 2008 server.

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1102 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24206