SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 140603

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
bez gały

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 9413 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 622991
MaxWhite
bez gały


co to za święta, jak bez...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
ale widać że koleżanka zdjęcie wyżej na cyklu bo masa idzie aż miło

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2267 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 22106
MaxWhite dobre

Only For Champions , Wroclaw / Den Haag
NASM Personal Trainer 01-05-10
FMS Expert 06-12-11

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Jest ktoś z Krakowa ? myślę tam w tym, ewentualnie w przyszłym roku wynająć tam mieszkanie i nie wiem w jaką dzielnice uderzać by wszędzie było blisko i w miarę spokojnie.

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.