SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 140695

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
lodzianin1
na nasze drogi to tylko hummer się nadaje,ministra transportu to powinni zamknąć przecież to jest kpina


Tylko ministra ? Myślę, że kilu innych by się jeszcze znalazło


Nie wiem czy dobrze wyczytałem, ale się spytam. Ile Ci pali ten Meraś 10,5 ?

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 304533
Za to sa nowe radary, z których kasa pójdzie na kolejne radary. ktoś dobrze zarabia na tych kontraktach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94743 Napisanych postów 364723 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1669905
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Wiesz, tu jest o tyle bezpiecznie że jest to droga w terenie zabudowanym, a co powiesz jak lecisz 100-150km/h trasą Częstochowa - Łódź i nagle takie dziury ? Dopóki ktoś nie zginie z tego powodu to drogi nie zrobią.

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert