SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 140724

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 655 Napisanych postów 11875 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 88271
duzo ludzi sie jara, na internecie ale takie sytuacje to na dziennym porzadku na swiecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Jestem w stanie zrozumieć czerwone dresy, małego Albańczyka w S klasie, ale skąd pomysł wożenia miecza w samochodzie ?

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
mm1986
duzo ludzi sie jara, na internecie ale takie sytuacje to na dziennym porzadku na swiecie


Tak samo jak morderstwa małych dzieci, wiercenie w kolanach prostytutką, gwałty, rozboje, samobójstwa Temat jest nagłaśniany w momencie kiedy media podłapią falę oglądalności i tak płyną do momentu wyczerpania efektu "wow"

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 655 Napisanych postów 11875 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 88271
MaxWhite
Jestem w stanie zrozumieć czerwone dresy, małego Albańczyka w S klasie, ale skąd pomysł wożenia miecza w samochodzie ?