SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    13.09.2014 DT Rower ca.25 km Fizjoterapia TRENING Zdecydowanie nie mój dzień - zakwasy wszędzie i koszmarne niewyspanie (zamiast grzecznie odsypiać męczący tydzień, to wzięłam sobie wczoraj wieczorem kryminał. Oczywiście parę kartek tylko miało być, aż tu nagle książka się skończyła, a na zegarku zrobiło się po 1 w nocy. A dziś pobudka przed 7, bo

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-13 14:53:04 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    30.09.2014 DT Bez roweru wyjątkowo TRENING Maksa zrobiłam w MC i podniosłam siebie! Głównie z głupoty niestety... Po raz pierwszy raczył mnie zauważyć największy pakier w mojej pakerni (to bez ironii, o ile jestem w stanie ocenić to facet jest dobry, sensownie ćwiczy i innym sensownie pomaga, ino kobiety przy ciężarach traktuje jak powietrze ;) )

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-30 21:45:49 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    6.10.2014 DT Rower 2x10km TRENING "Okoliczności obiektywne" mało sprzyjające, bo kolano ciągle pobolewa, a do tego tłumy dzikie na siłce.Nie dość, że poniedziałek i początek roku akademickiego, a to taka "studencka" okolica, to jeszcze w pobliżu spory klub zamknięto i część towarzystwa przeniosła się "do nas". Trzeba będzie wrócić do porannych tren

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-06 22:15:01 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    10.10.2014 DT Rower 2x10km TRENING Trening wieczorem. Na początku strasznie wyrąbana się czułam, nawet na rozgrzewkowym orbim mi nogi ledwie chodziły, ale potem lepiej. Odważyłam się przysiady zrobić, z niedużym obciążeniem na razie i chyba dobrze, bo kontuzjowane kolano wprawdzie niby w miarę ok, ale po przysiadach jakoś tak mnie dziwnie ciągnęło

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-10 22:12:40 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    20.10.2014 DT Rower 6 km TRENING Myślałam, że jak koło 12 pójdę, to będzie pusto i spokojnie coś ponagrywam, a całkiem sporo ludzi było. Cosik tam niby nagrałam, tylko wrzucanie muszę opanować. Ogólnie jakoś bez mocy. Rozgrzewka - orbi 6 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc Dzień 1. 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy R: 10x43 kg;

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-20 17:29:13 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    23.10.2014 DT Rower 2x10km, zimmmno i mokro TRENING Rozgrzewka - orbi 6 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc 1. push press 5 x 8-10 60sek R: 10x13 kg; 10x 18, 10x20,5 kg, 8x 23 kg, 8x 25,5 kg, 5x 28 kg - niby tak samo jak ostatnio, ale zdecydowanie mniej pewnie się czułam w ostatniej serii R: 10x13 kg; 10x 18, 10x20,5 kg, 8x 23 kg, 8

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-24 08:20:34 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    27.10.2014 DT Rower 2x10km TRENING Argh, chodzenie na siłkę w poniedziałkowe wieczory zaczęło mijać się z celem, więcej się szuka sprzętu niż ćwiczy :'-( No ale rano nie dałam rady, a nie chciałam dnia tracić., zwłaszcza, że ten tydzień krótszy, bo sobota na pewno odpada przez święto, nie wiem, jak z niedzielą, Lewe kolano mnie dziś trochę pobolew

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-27 21:24:53 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    5.11.2014 DT Rower 2x10km, piękną mamy znowu wiosnę :-) TRENING Rozgrzewka - orbi 6 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc Dzień 2. 1. push press 5 x 8-10 60sek R: 10x 18; 10x 23 kg, 10x 25,5 kg, 8x 28 kg, 7x 30,5 kg, 8x 28 kg - znowu się ze stojaka udało, nie dobiłam wprawdzie do zakresu z 30,5, ale jest nadzieja 10x 18, 10x20,5 kg, 9

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-05 21:06:41 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    9.11.2014 DT TRENING Fajny trening, push press mnie zdeptało. Znowu to poczucie opuchniętych ud, ale słabsze niż kiedyś Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc Dzień 2. 1. push press 5 x 8-10 60sek R: 10x 18; 10x 23 kg, 10x 25,5 kg, 8x 28 kg, 8x 30,5 kg, 7x 30,5 kg- uff, dobiłam do zakresu z 30,5! Po ostatnich dwóch

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-09 15:07:59 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    24.11.2014 DT Rower 2x10km TRENING Nowy trening, nowe życie ;) Tydzien 1 po 3 serie kazdego cwiczenia, 12-15 powtórzeń, 30sek przerwy 12-15 powtórzeń to jednak sporo, ciężko mi dobrze obciążenie dobrać w niektórych ćwiczeniach. Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Dzien1. Klatka Plecy Brzuch 1. wyciskanie sztangi plasko R: 15x 20

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-24 21:09:58 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    Macanie z ciężarami, ale chyba nieźle podobierałam, ostatnie serie praktycznie do upadku. Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Tydzien 1 po 3 serie kazdego cwiczenia, 12-15 powtorzen, 30sek przerwy Dzien2. Nogi 1. Przysiady klasyczne R: 15x cc, 15x13kg; 15x 33kg, 14x38kg, 12x 43kg - ostatnie dwa powtórzenia już brzydko, ale chci

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-26 14:22:32 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    30.11.2014 DT TRENING Tydzien 2. po 3 serie 8-12 powtorzen, 30sek przerwy Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Dzien1. Klatka Plecy Brzuch 1. wyciskanie sztangi plasko R: 12x 20 kg; 12x 22,5kg, 10x 25kg, 8x27,5kg no cóż, pole do progresu jest duże R: 15x 20 kg; 15x 22,5kg, 10x 25kg, 12x 22,5kg - pierwszy raz wyciskałam na płaskiej

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-30 19:50:02 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    5.12.2014 DT Rower 2x10km W robocie sajgon, trochę poszłam na ten trening odreagować. Katar wygląda, że sobie idzie. TRENING Tydzien 2. po 3 serie 8-12 powtorzen, 30sek przerwy Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Dzien3. Barki i ramiona 1. wyciskanie sztangielek siedzac R: 10x6kg; 12x7kg, 11x8kg, 8x9kg - koniec już z jęczeniem,

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-05 22:16:10 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    7.12.2014 DT TRENING Tydzien 3. po 3 serie 6-10 powtorzen, 60sek przerwy Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Dzien1. Klatka Plecy Brzuch 1. wyciskanie sztangi plasko R: 12x 20 kg; 10x 25kg, 8x27,5kg, 4+4x30kg - ech, ciężko dołożyć, w ogóle mi coś dziś te ćwiczenia na klatę średnio poszły R: 12x 20 kg; 12x 22,5kg, 10x 25kg, 8x27,5

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-07 19:14:46 Liczba szacunów: 0
  • liqierek DT/podsum.str.21,34

    Post
    Ladies SFD

    hej, wiesz co u mnie to było tak, przyszłam sobie na siłownię, pokazałam panu plan, o pokazał mi z jakich maszyn mogę korzystać itd Później po prostu wzięłam się do roboty. No i jak tam sobie robiłam ćwiczenia, to zazwyczaj albo w trakcie ktoś mi mówił np. "sztanga do brody" albo czekali do końca i wtedy się pytali "Czy to jest ćwiczenia na to i na

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-24 15:06:51 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    CO DO ROBIENIA AERO NA MASIE to dam taki cytat " Rzucili sie w poscigu za masa, uwazaja treningi cardio za cwiczenia, ktore spalaja kalorie, a to wedlug nich strata energi. pisze tu otym aby im powiedziec ze sie myla. 2-3 sesje cardio po 30 min przy niskiej intensywnosci robi ogromna roznice, gdy starasz sie zdobyc jak najwiecej "czyste

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-24 11:38:40 Liczba szacunów: 0
  • (L)werzgr/redukcja/celem do zdrowej, wyrzeźbionej sylwetki

    Post
    Ladies SFD

    Trening: aeroby: 40-45min w tempie 70-75% max, zmieniaj sobie urzadzenia na kazdym treningu inne.CO OZNACZA 70-75% silownia: Tydzien 1 po 3 serie kazdego cwiczenia, 12-15 powtorzen, 30sek przerwy Tydzien 2. po 3 serie 8-12 powtorzen, 30sek przerwy Tydzien 3. po 3 serie 6-10 powtorzen, 60sek przerwy Tydzien 4. = Tydzien 1. i bedzie zmiana treningu

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 19246 Data: 2011-03-10 14:51:57 Liczba szacunów: 0
  • redukcja jeża

    Post
    Ladies SFD

    olinka93 mój niezawodny przepis chyba był podobny - najpierw chwila w 250oC, potem znowu trochę w 220-200oC, a na koniec długo w 180oC. Ale nie jestem pewna, zgubiłam rozpiskę. Trudno, będę eksperymentować, a że jestem strasznym chlebożercą to nie mam wielkich wymagań - ważne żeby był swój ;-) DZIEŃ 24 Miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9a53e9e306814c2

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 13853 Data: 2013-11-27 22:14:41 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening dla kobiety na spalenie sadełka z brzucha?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czytałem te 10 zasad i nie tylko to na sfd o odżywianiu i treningach oraz w ogóle wiele czytam o odżywianiu, treningach, bo poznaliśmy się na innym forum pare lat temu o tej tematyce :P Odżywia się naprawdę różnie, ale ostatnio zaczęła się przykładać do tego co i jak je i wygląda to mniej wiecej tak: śniadanie: owsianka i mleko + trochę suszonych

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5406 Data: 2008-01-23 18:35:49 Liczba szacunów: 0
  • HST PUSH & PULL - czyli jak podrasować HST

    Post
    Trening w domu

    vzl - no właśnie te najcięższe cwiczenia jak mc i siady są na końcu po to żeby móc solidnie wykonać te pierwsze budyn91 - plan jest ok. Wiosłuj sztangielką. Nałóż sporo kg i jazda Z ilością serii może być, ale jeśli na trenignu poczujesz, że możesz nie dać rady dalej wykonać założoną liczbę powtórzeń to już kolejnych serii nie rób. Jednym słowe m

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-09 12:52:32 Liczba szacunów: 0