SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • [BLOG] by Banan - aktualna świąteczna forma str 398, 399, kolejne 428

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jutro po spotkaniu w Opolu - będę mądrzejszy co do reszty tygodnia, mam nadzieje,ze sie uda z tą ustawką w Łodzi też cos pomyślę, jak coś to pewnie ten weekend 16-17, bo na najbliższy może być problem - chociaż jak to spontany różnie może być Zapomniałem też napisać, wczoraj wziąłem na trening pulsometr tak z ciekawości zobaczyć tętno, ile kcal sp

    Odpowiedzi: 4522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-04 09:15:43 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] by Banan - aktualna świąteczna forma str 398, 399, kolejne 428

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening: Dziś już mało mocy, blisko 2 doby bez węgli i trochę odczuwałem to na treningu. Znowu odezwał się bark po ostatnim pull'u i od rana myslalem ,ze nie pojade w ogole na siłkę, do tego nogi jakieś ciężkie strasznie - a nie robiłem wczoraj aerobów, sam nie wiem co było przyczyną ale już nie będę odpuszczał, przerwa niebawem. Na treningu znowu

    Odpowiedzi: 4522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-21 18:58:24 Liczba szacunów: 2
  • [BLOG] by Banan - aktualna świąteczna forma str 398, 399, kolejne 428

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dokładnie tak jest Tomasz. Poniżej wypiska z wczoraj. Kombinuję coś z treningiem barków bo dalej mnie nie puszcza nieprzyjemny ból w prawym , coś jakby zahaczało o kark/kaptur, pewnie niepotrzebnie gdzieś kręciłem głową podczas jakiegoś ćwiczenia i coś naciągnąłem. Przyda się trochę luzu w najbliższych dniach i wtedy mam nadzieję będzie poprawa. Og

    Odpowiedzi: 4522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-23 08:05:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Banan - aktualna świąteczna forma str 398, 399, kolejne 428

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    motywacji mi na pewno nie brakuje do treningów i to najważniejsze, myślę że na razie po prostu muszę sobie darować niektóre cwiczenia i próbować coś nowego najwyżej, tak więc na razie nie lecę stricte według rozpiski treningowej od Przemka, tylko sobie kombinuję i bardziej z tego pewnie split wyjdzie , sam nie wiem %-) jak się poprawi to i tak mam

    Odpowiedzi: 4522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-05 19:11:32 Liczba szacunów: 3
  • [BLOG] by Banan - aktualna świąteczna forma str 398, 399, kolejne 428

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Marcel - tejp był przyklejany parę razy (dłuższy) ale przez oliwkę nie trzymał się dobrze i w końcu go trochę musiał skrócić, to też nie jest typowo pod problem z bicepsem (pewnie u Ciebie tak było) tylko przez rejon od przedramienia-łokieć-biceps - jakieś ścięgno, nie tłumaczył mi tego dokładnie, a ja nie miałem siły tego słuchać, bo marzyłem już

    Odpowiedzi: 4522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-02 22:52:41 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Banan - aktualna świąteczna forma str 398, 399, kolejne 428

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Weekend spędzony na MP w Kielcach. Targi słabiutkie, mało stoisk. Zawody spoko - przede wszystkim z racji sukcesów naszych zawodników i zawodniczek z teamu SFD - 4 złote medale, grubo :-)) Poziom zawodów jednak uważam za przeciętny w porównaniu do lat ubiegłych, na dodatek podział kategorii w plażowym i bikini co te parę cm i robienie tylu kategor

    Odpowiedzi: 4522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-24 10:52:48 Liczba szacunów: 2
  • (L)werzgr/redukcja/celem do zdrowej, wyrzeźbionej sylwetki

    Post
    Ladies SFD

    Trening: aeroby: 40-45min w tempie 70-75% max, zmieniaj sobie urzadzenia na kazdym treningu inne.CO OZNACZA 70-75% silownia: Tydzien 1 po 3 serie kazdego cwiczenia, 12-15 powtorzen, 30sek przerwy Tydzien 2. po 3 serie 8-12 powtorzen, 30sek przerwy Tydzien 3. po 3 serie 6-10 powtorzen, 60sek przerwy Tydzien 4. = Tydzien 1. i bedzie zmiana treningu

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 18953 Data: 2011-03-10 14:51:57 Liczba szacunów: 0
  • Kornelia/rozkoszna redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Ostatnie 2 dni były pod górkę pod względem realizacji założeń, ale walczę ;) 27.12.2012 (piątek) - pierwszy dzień bez aero od dnia kiedy zaczęła się przygoda z sfd - basen 45 min - 50x25m - szamanie zupełnie podupadło - ryba, którą miałam przewidzianą na dwa posiłki w pracy niestety okazała się być niejadalna, a w pracy nie było alternatywy, więc c

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 16521 Data: 2012-01-29 00:53:33 Liczba szacunów: 0
  • Teija-redukcja / podsumowanie str.19

    Post
    Ladies SFD

    Dużo zajęć, treningi robię, choć na aero nie miałam czasu. Miskę trzymałam poza weekendem gdzie w sobotę coś mi zaszkodziło i nie dojadłam. Na szczęście poza mega wzdęciem i bólem brzucha nic mi nie było. Ten tydzień luźniejszy, nie muszę po pracy pędzić po dziecko do przedszkola, więc będą wypiski codziennie a od przyszłego tygodnia urlop 8-) 26.0

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-30 14:40:52 Liczba szacunów: 0
  • TEST spalacz REDOX EXTREME - str. 45 podsumowanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Redu - dzień 4 https://i.imgur.com/ChywvNY.jpg https://i.imgur.com/gjjO94C.jpg Ostatni dzień treningowy z nowego planu i lekko nie było. Nie wiem czy kondycja aż tak podupadła, czy może wpływ na trening miał 45min spacer trochę przed wizytą na siłowni. Chyba po prostu ta ilość powtórzeń i ćwiczenia, których bardzo dawno nie robiłem (mcnpn ze sztang

    Odpowiedzi: 463 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-27 23:45:23 Liczba szacunów: 2
  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie no, tak piszę z tym ostrym masowaniem, ale wiadomo że nie będzie to typowa świniomasa ;-) Na koniec masy kaloryfer musi być choć lekko widoczny. Dlatego też całą masę będę kręcił aero / interwaly. Damios - ten tydzień jeszcze aktualny plan, później zmieniam. Dokładnie nie wiem jak to będzie wyglądało, ale na pewno zostanie partia 2x / wk. Może

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-31 16:39:48 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wódę%-) Jak tak piszecie to coraz bardziej nabieram ochoty na jakos imprezę/balety%-) DZiś trening zrobiłem taki troche po swojemu w sumie trzymałem się planu jesli chodzi o cwiczenia tylko triceps zmieniłem, ale ilosc powtórzeń i serii była na pewno inna. dokładnie nie pamietam obciazeń itp wiec wpiska bedzie tak bezpłciowa%-) 27.12.11 wtorek

    Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-27 20:53:04 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aja. cvfdbkz ja gainerów nie uzywam po treningu pije ~40g białka, 50g carbo i 60-70g rodzynek muliło pewno dlatego że pod koniec treningu się zbierało na pawia. p.s jutro mam pp i sie zastanawiam ile dac na sztange, dawno tego cwiczenia nie robiłem wiec pewno ze 45kg mnie zmiażdży%-) a jak z tym face pull co by było najlepsze za to cwiczenie?

    Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-09 21:25:26 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tnio, starałem sie zwarcac na to uwage żeby ruch był taki sam obu rak wyc. skos ujemny w tym cwiczeniu zawsze juz jest duża pompa, więc z cięzarem nie poszaleje, kiedyś tego cwiczenia bedde musaił spróbowac jao początkowe, bo chyba sporo ciezaru można by było zaąłdowac, tylko minus taki ze musiałbym miec asekuranta bo wiekszego cieżaru raczej sam

    Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-18 14:31:58 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    28/02/2015 Dzień 3 DT BTW 130/50/150 Dzien1. 1. przysiad 6x5/4/3/5/4/3 (2min) 45kg / 55kg / 62,5kg / 52,5kg / 60kg / 70kg 2. suwnica 5x5 clusters 240kg / 240kg / 240kg / 240kg 3.przysiad goblet 3x4-6 + max+max (10sek przerwy przy maxach) 6x17,5kg / 6x20kg / 6x20kg + 6x20kg + 4x20kg 4.wypady chodzone 3x8-10 na nogę 9x12,5kg / 8x12,5kg / 8x12,5

    Odpowiedzi: 3404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-28 20:16:56 Liczba szacunów: 1
  • DT Corum/2013/ rok str.55

    Post
    Ladies SFD

    Szefowo - najpierw odpowiedź na pytanie czy to już kiedyś miałam. Miałam. Kiedyś, chyba z ponad półtora roku temu - koleżanka próbowała namówić mnie na Dukana.. Gdzieś z tydzień chyba, bo dobrze tego nie pamiętam - jadłam praktycznie sam nabiał i furę drobiu. Takie g.. wyskoczyło mi ale tylko pod pachami. Nie zwróciłam na to zbytniej uwagi, w sumie

    Odpowiedzi: 599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-27 21:35:50 Liczba szacunów: 0
  • DT Corum/2013/ rok str.55

    Post
    Ladies SFD

    Dziś wpadł Trening B. Poranna rozgrzewka - 100 pajacy. A później: Rozgrzewka tradycyjnie: HIM, HAM, ćwiczenia Mawashiego. 1A. Przysiady 3x8-10/90sec rest (wolna sztanga): 2x10x40kg, 1x5x45kg. 1B. Wyciskanie sztangi na płaskiej 3x10/90sec rest: 2x8x37,5kg, 1x6x40kg. 2A. RDL 3x8-10/90sec rest: 1x10x65kg, 1x8x70kg, 1x5x75kg. Rozgrzewka z 50 i 60kg. 2B

    Odpowiedzi: 599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-04 21:08:38 Liczba szacunów: 0
  • DT Corum/2013/ rok str.55

    Post
    Ladies SFD

    Dziś zamiast mnie, na siłownię wpadła furia. }:-((( Szefowo! Ja jutro wysmażę maila do Ciebie i opiszę sytuację. Tylko muszę w moich notatkach i postach pogrzebać. Dziś już nie mam siły na to. Wczoraj zrobiłam sobie DNT. Trening: Rano: 100 pajacyków. Trening B: Rozgrzewka: HIM, HAM i ćwiczenia Mawashiego. 1A.MC (3x8-10)/90: 2x8x70, 1x4x75kg, 1x80kg

    Odpowiedzi: 599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-10 22:03:55 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    16.06.2014 DT Rower 2x10km TRENING Na początku śmieszne uczucie miałam, że mnie dawno na siłce nie było. A to tylko 3 dni przerwy ;) Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg; 10x13 kg, 10x15,5 kg, 10x18kg, 4x20,5 kg R: 10x10,5 kg; 10

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-16 22:05:06 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    5.08.2014 DT Rower 2x10km TRENING No żebym tak całkiem zdrowa była, to nie można powiedzieć, ale lepiej jest i stwierdziłam, że kolejnego DNT nie wytrzymam. Na początku to nawet sporo siły miałam, potem gorzej i ślimaczył mi się strasznie ten trening. . Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. prz

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-05 22:25:41 Liczba szacunów: 0