SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • Konkurs/Mathilda

    Post
    Ladies SFD

    to mam zmodyfikować na ten czas treningi? Bo tak to wychodzi po 2 ćwiczenia siłowe i ewentualnie aero - to chyba jednak mało.... Mogłabym dołożyć jeszcze ze 3-4 ćwiczenia siłowe, ale to wtedy wyjdą mi zaledwie 3 dni treningowe + gpp (wytrzymałość z ciężarem ciała chyba nie będzie aż tak obciążała barków?) + może extra dzień aero... Nie chce się mij

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 8387 Data: 2012-05-28 20:56:17 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    Witam, to moje trzecie podejście i tym razem mam zamiar nie zawieść- samej siebie. Miski na 1700 120B 150W, reszta T i rzetelnych treningów A,B wg AgaK :-) Cele: - jeść czysto, nie tykać syfu - zacząć PORZĄDNY trening - poukładać w głowie, nie bać się węglowodanów i większych kcal - budować mięśnie :-)) palić tłuszcz Trening( 2 serie po 15 powtórz

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-17 14:22:50 Liczba szacunów: 0
  • Esther/rzeźba str.8-str33/ str57 podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    Wrzucam Ci plan jakbyś chciała zerknąć. Czyli ćwiczenia w dzień nóg zamieniam na te, które mi podesłałaś + jakieś łydki? I ten bieg ile razy w tyg.? Tak, żeby codziennie było aero?:-> Pomiary będą pojutrze:-) +1x brzuch +2x aero bieg 20min (od tego tyg., wcześniej było 1x) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/9c83ece0a3ae4f8d831c9404fdfa56ff.jpg

    Odpowiedzi: 1016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-22 11:41:54 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam Panie JACKU Tak w ramach przypomnienia: Wiek 19 wzrost 184cm waga: 87 -> 84,5kg aktualnie Cieszy mnie fakt że waga i wymiary się utzymują a zauważyłem spadek fatu głównie na brzuchu i udach DIETA 4tyg temu zacząłem z Pana pomocą redukcję Zjechałem stopniowo z B - 2,6g WW - 4g na B - 3,2g na kg masy ciała WW - 3,2g na kg masy ciała T - 0

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-19 08:03:28 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/werzgr/do boju! podsumowanie str.36

    Post
    Ladies SFD

    Mięśni na takiej kaloryczności i ilości węgli to za bardzo chyba nie zbuduję ale ok nie będę dobijać Na jakie inne ćwiczenie mogę zamienić te skoki na podwyższenie?? mogłabyś mi coś zaproponować proszę??coś co mnie tak samo wykończy jak skoki w obwodach I jeszcze jedno nie wiem czy zmniejszać kaloryczność na 1600?? bo obwody chyba się zatrzymały t

    Odpowiedzi: 387 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-28 20:01:27 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf - Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem

    Post
    Trening dla początkujących

    mysleli ze juz przestaje prowadzic dziennik i cwiczyc %-). No fakt, od momentu ostatniej wypiski nie bylo treningow poniewaz wracam do domu 19-20+ takze juz nie mam checi na cwiczenia - klade sie spac zawsze 22 gdzies , takze nawet bym sie nie wyrobil ze wszystkim a nie liczac ze czas na jedzenie i prysznic. I wlasnie w zwiazku z brakiem czasu, ul

    Odpowiedzi: 1100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-31 20:09:57 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Żaba: MPJ 2015 str 34, Kłodzko 44

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    z bardziej płaski i mniejsze nabicie ale to przy takiej ilosci wegli raczej normalne. Wahania nastroju, raz wydaje mi sie ze wyglądam ok a raz że strasznie hvjowo.... Każdego cwiczenia z osobna nie widze sensu opisywac. Na pewno po zawodach będe te wpiski ciekawsze;-) Filmiki jakieś tam nagrywał bartek więc pewno coś wrzuci. SUPLE I DIETA tutaj bez

    Odpowiedzi: 1472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-01 20:02:58 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Żaba: MPJ 2015 str 34, Kłodzko 44

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    .Sciąganie sznura wyciągu górnego 3x15-20 8.odwrotne rozpiętki 4x15 aero brak Trening z rana po posiłku białkowo-tłuszczowym i powoli stwierdzam że chyba bym sie przyuczył do cwiczenia po takim posiłku. Ale fakt tez taki że wczoraj był DNT więc cała pula wegla około 230g poszła w ostatnim posiłku, więc to też mogło mieć wpływ. Zrobiłem martwy od n

    Odpowiedzi: 1472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-10 15:52:13 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj DNT Brak siły %-) Koryto: czysto, coś koło 1550 kcal ____________________________ Trening na najbliższe 2 miesiące: Góra 1a. Podciąganie 4x4-6 1b. Dipsy 4x4-6 2a. Wiosło hantlami w leżeniu 4x10-12 + regres 2b. Wyc. hantli skos górny 4x10-12 + regres 3. Wyc. siedząc 3x12 + regres 4a. Unoszenie bokiem 2x20 + 12x 4b. Unoszenie w opadzie 2x20

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-06 18:00:54 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    dzięki, jak będą jakieś widoczne zmiany to wrzuce ;-) _______________________________________ Klatka / bic %-) A1. Chest dips 6x 7/5/3/7/5/3 3010 7xCC / 5x1,25kg / 3x2,5kg / 7x1,25kg / 5x2,5kg / 3x3,75kg A2. Modlitewnik 6x 7/5/3/7/5/3 5010 slow eccentrics 7x10kg / 5x12,5kg / 3x15kg / 7x12,5kg / 5x15kg / 3x17,5kg B1. Wyc. hantli skos dodatni 30* 6x

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-18 16:46:08 Liczba szacunów: 0
  • clen czy termogenik z efedryna?

    Post
    Doping

    chwilowy - ja mialem pewne porownanie i zrozumialem ze cwiczenia sa nieodlaczne. zrobilem jedna wycinke z malutka loscia stuffu, ale mialem ok diete, i codziennie biegalem - codziennie a nie "prawie". wtedy dziennie uzywalem ok 80-90mg efedryny, 1g kwasu acetylosalicylowego, 2-3 kawy. byla to wersja zupelnie minimalistyczna jesli o srodki

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 6978 Data: 2005-12-19 22:13:34 Liczba szacunów: 0
  • Fala/ konsekwencja, cierpliwość , przemiana

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, Ostatnio kiepsko u mnie z organizacją przez co stres robi swoje, a szczerze to wiem że niesamowicie się opierniczam już gdzieś od marca . Denerwuje mnie to bo przestałam czuć ogień jak to było na początku. Jedyna metoda to po prostu zacząć … Rozpiska Menu 5 i 6 czerwca 2010 I posiłek – koktajl ( mleko, jogurt grecki, ows

    Odpowiedzi: 450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-06 18:57:32 Liczba szacunów: 0
  • Anja13/gotowa do pracy, konsekwentna i cierpliwa

    Post
    Ladies SFD

    dziekuje, Obliques. Czyli jest iskierka nadziei... Ze mnie nie bedzie jakas super-dooper fitness pro, ale chodzi mi bardziej o poprawienie jakosci ciala na stale :-) Cwiczenia silowe sa akurat dla mnie przyjemne i odstresowujace, ale nie lubie aero i musze przyznac, ze nie chcialabym spedzic zycia robiac silowe na przemian z aero ;-) Silowe moga

    Odpowiedzi: 593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-28 22:39:14 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 80 - ŚRODA, 30 CZERWCA 2010 SAMOPOCZUCIE FIZYCZNE: Bardzo dobre SAMOPOCZUCIE PSYCHICZNE: Bardzo dobre POZIOM MOTYWACJI: Wysoki # DZIEŃ 17 (80) - DNT Dieta na str. 21, post 5. 7:40 - WPC 80% (12g) 8:05 - jajecznica (360g), oliwa z oliwek (35ml), ogórek zielony, cebula 11:00 - orzechy arachidowe (85g), WPC 80% (12g), brokuł, kalafior, marchew,

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 19005 Data: 2010-07-01 09:04:26 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'Marchewka/Leexie/ podsumowanie str 17

    Post
    Ladies SFD

    Lexxie przytynij 10g tłuszczy teraz generalnie i w dni nietreningowe obetnij dodatkowo 50g ww To będzie 3 dni w tygodniu ale starczy u ciebie Dla ciebie na końcówke ten trening dobrze sie sprawdzi :-)) wszystkie ćwiczenia 3x15 powtórzeń przerwa 60 sek między seriami łączonymi Dzień1. Nogi 1. Aero 30min w postaci marszu intensywnego z dodatnim nac

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 5667 Data: 2015-01-12 09:38:49 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] by Volf / New Fotki str 36

    Post
    Trening dla początkujących

    Nowy Plan zaczynam od Niedzieli. Niedziela Klata+Nogi+Brzuch Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 3s Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej 3s Rozpiętki 3s Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej-głową w dół 3s Przysiady ze sztangą na barkach 3s Rozkroki z hantlami 2s łydki 3s Brzuch Pniedziałek aero Wtorek off Środ

    Odpowiedzi: 402 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-30 01:25:11 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA HI-TEC REDUKCJA, pods. str. 107

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam ponownie ! Dzień treningowy - tydzień 5 Plecy 1. Podciąganie na drążku do klatki 0kg x 10 2,5kg x 8 5kg x 8 7,5kg 5 2. Ściąganie drążka do karku 3-4s x 8-15p + 2s regresyjne 3. Wiosłowanie w opadzie tułowia nachwyt, T-BAR 40kg x 10 60kg x 10 70kg x 10 50kg x 12 + 30kg x max http://www.youtube.com/watch?v=MGpErX0af8o 4. Maszyna typu hammer +40

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-13 19:09:29 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA HI-TEC REDUKCJA, pods. str. 107

    Post
    Odżywki i suplementy

    tojac: 15x30kg, 12x35kg, 10x35kg 7. Uginanie ramion na modlitewniku(maszyna) 3 serie po 10-12 ruchow Po tym treningu bicepsow, gdzie pierwszy raz od wielu miesiecy zrobilem 2 cwiczenia na biceps zamiast jednego mialem mega pompe. Brakowalo mi tego na FBW :) DIETA 1. 4 cale jaja + 110g platkow owsianych + 50g szynki konserwowej + ketchup ok. 20g 2.

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-27 09:49:35 Liczba szacunów: 0
  • Plan siłowo/redukcyjny

    Post
    Trening dla początkujących

    Na nogi mam dodatkowe obciążenie codziennie "mam ciężka prace" nie obwiniajcie mnie za plan na razie taki ułożyłem, jeszcze go nie wykonuje ponieważ chce go dopracować.Do tej pory ćwiczyłem 3 razy w tygodniu i plan był brany od "kogoś" teraz chce nareszcie ułożyć coś swojego. Dziekuję za chęci, zacznijmy od tego w jakie dni wykonywać jakie ćwiczeni

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 447 Data: 2013-11-06 22:36:55 Liczba szacunów: 0
  • justyna_p9/redukcja/str.25

    Post
    Ladies SFD

    Pokręciło się mnie. Trening domowy rób 3 x w tygodniu. Orbitreka możesz nadal używać. W topiku z treningiem stoi: Ćwiczenia wykonujemy 3 razy w tygodniu, co drugi dzień, czyli A, wolne/aero, B, wolne/aero, A, wolne/aero Czyli dzień po siłowm orbitrek spokojnie możesz wykorzystać :-)) Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2012-01-02 12:55:02

    Odpowiedzi: 352 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-02 12:54:08 Liczba szacunów: 0