SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • Dzienniczek Mani

    Post
    Ladies SFD

    Trening mam na podstawie "TRENING NR 1 by Obliques z 'Odchudzania łopatologicznego". Niestety, nie jestem w stanie wykonać wszystkich ćwiczeń. Są nimi: B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha C2. wznosy tułowia z opadu Problemem jest brak sprzętu na siłowni. Nie wiem, na co najlepiej wymienić te ćwiczenia, gdzieś kiedyś znalazłam inform

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 10202 Data: 2014-10-20 15:58:19 Liczba szacunów: 0
  • liqierek DT/podsum.str.21,34

    Post
    Ladies SFD

    Dzięki :) tylko, że uda nie ruszyły nic a nic! A tak bym chciała }:-( Dzisiaj zrobiłam aero interwałowe: rozgrzewka: 5 minut (mountain climbers, jumping jacks, szybki trucht, side to side ropes jumps) Trening właściwy: 30 minut http://www.youtube.com/watch?v=MSOImZn4SfY przerobiłam to na interwały, po każdym ćwiczeniu robiłam 30 sekund przerwy. Zr

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-27 19:17:27 Liczba szacunów: 0
  • liqierek DT/podsum.str.21,34

    Post
    Ladies SFD

    DT, 21.02.2013 Dzisiaj po siłowni byłam cały dzień zarąbana, trochę dałam sobie w kość. Rozgrzewka: 1040 skakanka (100x szybko, 30x wolno) Ćwiczenia właściwe: ok. 50 minut (muszę zmienić na coś bardziej produktywnego ćwiczenia nr.8) Aero po: 4 serie, po każdej serii 1 minuta przerwy. a) 100x skakanka b) 30sek burpees c) 30sek high knees d) 30sek ju

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-21 21:44:14 Liczba szacunów: 0
  • liqierek DT/podsum.str.21,34

    Post
    Ladies SFD

    miałam jakieś problemy, żeby wejść na stronę także wstawiam wypiski ze wczoraj. DT, 9.03.2012 Dzień siłowni. Rękawiczki się super sprawdziły, całkiem inny komfort ćwiczenia ;) Rozgrzewka: 7 minut (butt kicks, jumping jacks itd) Ćwiczenia właściwe: 45 minut Aero po: 17 minut, interwały. 2 serie: 30sek burpees 30sek high knees 30sek jumping jacks 30s

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-10 15:13:07 Liczba szacunów: 0
  • liqierek DT/podsum.str.21,34

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję bardzo Żyrafko za miłe słowa. Muszę przyznać, że przeglądnąłem Twój dziennik i naprawdę motywuje ;) a fryteczki jeszcze raz bardzo polecam :P DT, 14.03.2013 Dzień siłki. Wciąż doceniam komfort ćwiczenia w rękawiczkach \-) no i dzisiaj nie zapomniałam o rozciąganiu po. Do tego pierwszy raz ćwiczyłam na orbitreku, fajne, bo w sumie wszystkie

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-14 20:31:03 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    Dla ułatwienia prowadzenia dziennika, wstawiam post nt. wszelkich zaleceń żywieniowych i suplementacji przy niedoczynności tarczycy, które znalazłam tutaj w Ladies oraz dodatkowo moje indywidualne zalecenia lekarskie, żebym mogła sobie dla jasności tutaj wrócić i mieć wszystko w jednym miejscu. :-)) _______________________________________ ŹRÓDŁA I

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-30 11:50:00 Liczba szacunów: 1
  • konkurs/ lithium/the sun is the same in a relative way....

    Post
    Ladies SFD

    + 800m "sprintu"* 25 przysiadów (bez obciazenia) 25 CurtisP (zarzut+ wypad na każda nogę+ push press =1 CurtisP) (z obciazeniem)** -------------------------- 4x obwód 25 pompek 25 Sumo DL Hi Pull (z obcizeniem)*** -------------------------- 25 CurtisP 25 przysiadów 800m sprintu + dowolne aero kończące godzinę * na ukochanym wioślarzu **

    Odpowiedzi: 245 Ilość wyświetleń: 12441 Data: 2011-04-17 20:55:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Przygotowania do Sezonu 2018 Mateusz Cereda

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    truliny 2,5g argininy 4 caps Activlab Nitro 5g Napalmu 5g mono 5g tauryny Po treningu silowym: 25g Fuse z myprotein 50g izolatu bialka 40g Carbo TRENING Bary/bic/tric 3 cwiczenia na bary 3 serie 20 pow Łapy superserie 3 serie 2 cwiczenia 20 pow 2 zestawy Mega pompa + 1 min aero Galaretka zero rzadzi:-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a140631828b7418c

    Odpowiedzi: 3240 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-26 13:40:44 Liczba szacunów: 0
  • DT kessika podsumowanie s. 24

    Post
    Ladies SFD

    miska na dziś warzywa: sałata lodowa, ogórek, cukinia przyprawy: koncentrat pomidorowy, sól, pieprz, kakao, oregano, kurkuma, chili, curry płyny: kawa, herbata czarna & zielona, pokrzywa, woda /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/467b46fcf3644b5e8a8fa6e0b0a1d863.png TYDZIEŃ 1 / DZIEŃ 2 rozgrzewka - 10 minut bieżnia Dzień 2. 1. push press 5 x 8-10 60sek

    Odpowiedzi: 409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-07 10:05:55 Liczba szacunów: 0
  • DT kessika podsumowanie s. 24

    Post
    Ladies SFD

    TYDZIEŃ 2 / DZIEŃ 4 rozgrzewka - 10 minut bieżnia Dzień 2. 1. thursters 4,5kg/10 5kg/10 5kg/10 5kg/8 5kg/6 - ręce były problemem push press 5 x 8-10 60sek - nie mogłam tego ćwiczenia, nawet samym gryfem 12kg po 3, 4 powtórzeniach prawa ręka zaczynała mi dokuczać. Zrobiłam wyciskanie sztangietek na łąwce siedząc 2,3kg/10 5kg/10 5kg/8 5kg/ 5 7,

    Odpowiedzi: 409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-13 19:50:59 Liczba szacunów: 0
  • DT Sforcia. Don't give up, no matter what!

    Post
    Ladies SFD

    Środa DT MISKA Czysta. POLICZONA - i o dziwo wyszło mi za mało kcal @-| dostarczono 1738 kcal b: 119 g (27%) ww: 151 g (34%) tł: 78 g (39%) 1) i 2) pierś z kurczaka, ryż brązowy, pomidory, kalarepa. po treningu 3) naleśnik = mąka owsiana i gryczana, dwa jaja, migdały, whey 20g, jabłko, olej kokosowy, twaróg półtłusty. Napoje: ok 3l wody, 2x kawa r

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 17385 Data: 2013-09-25 22:28:01 Liczba szacunów: 0
  • Hera się wylaszcza DT 2013

    Post
    Ladies SFD

    4a. Przekładanie piłki pomiędzy nogami a rękami 40, 30, 25 4b. Spięcia brzucha na piłce (tylko dolna część kręgosłupa leży na piłce, zadek nie ) 20, 3o, 30nienawisci do tego cwiczenia ciag dalszy 4c. turlanie piłki pod siebie, 19, 17, 9 5. Aero 30 min- marsz na bieżni na maksymalnym nachyleniu 4,8-5,4 km/h bylo lepiej ale aero po nogach to juz wy

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-15 23:00:42 Liczba szacunów: 0
  • kerad37- gruba czysta masa

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj kolejny dzień masy trenowałem plecy oraz brzuch: Cały trening wykonany w czasie 2 godzin no mniej się nie da. Człowiek jest styrany po samych plecach a tu jeszcze czeka brzuch i aero ale jak trzeba to trzeba powiedziałem sobie wszystko na 100 procent. Kaloryczność utrzymywana na poziomie 3800kcal i trochę zalewa ale czekam może w końcu masz

    Odpowiedzi: 4359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-25 20:01:27 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@@ DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA !!! @@@@@@

    Post
    Trening dla początkujących

    To teraz Ci powiem co się stanie. Powiedzmy, że jadłeś 3000kcal do tej pory według zapotrzebowania, które obliczyłeś masz 2700kcal obetniesz go o 100kcal zostanie Ci 2600kcal. Czyli drastycznie obetniesz organizmowi kaloryczność bo 400kcal to nie mało a dołożysz mu jeszcze aeroby, czyli zacznie lecieć waga w dół, ale poza fatem lecą mięśnie, które

    Odpowiedzi: 2913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-14 15:31:03 Liczba szacunów: 0
  • Kobiecy dziennik treningowy - ssandra19

    Post
    Ladies SFD

    a nie lepiej by dla Ciebie było wykonywać te ćwiczenia jakie są w planie i w tej kolejności? ja nie mam siły po tych cwiczeniach i aero robie z trudem potem, ale przykładam się do ciężarów- nadal operuje dość niskimi w porównaniu do innych ladies, ale one dają mi kość tak, że aero ciągnę z trudem- właściwie cały czas się zastanawiam i diabełek w gł

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2645 Data: 2012-09-04 11:13:29 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    Trening rozgrzewka 10 min rowerek poziom 6 aero po 20 min bieżnia, nachylenie max, poziom 7-7.4, rozciąganie 10 min 1. Rozpiętki na maszynie 2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej 3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 4. Wyciskanie sztangielek siedząc 5. Prostowanie tułowia na ławeczce 6. Uginanie ramion ze sz

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-17 21:33:19 Liczba szacunów: 0
  • lekka masa - kre alkalyn 2500 pods. str 14

    Post
    Odżywki i suplementy

    deseru nie będzie starciłem ochote ale jutro może wypaśc kolacja / kawa / lody więc dobrze że dzisiaj nioe mam ochoty wieczore może piwko z jedno, zobacyzmy. reszta posiłków w normie bedzie TRENING unoszenie bokiem na skosie 3x15 4kg wyciskanie sztangi na skosie 12/10/8/6 32,5/37,5/42,5/47,5 triset unoszenie w opadzie 3x15 4kg unoszenie bokiem

    Odpowiedzi: 251 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-16 20:24:11 Liczba szacunów: 0
  • Test Fire Fit -MARIAN 17 / podsumowanie - s6

    Post
    FITMAX

    ie cwiczyło, a treaz tak jak wspomniałem na poczekaniu wymyslony, Jedynie co bym zamienił to kolejnosc wioseł. Jak sa jakies wyraźne błedy to pisac to skoryguje, albo jakie cwiczenia dodac. Z MC na jakis czs zrezygnuje, nie wiem co zamaist DD dobre jest na prostywniki? ławka rzymska odpada bo nie mam Daje filmiki: luknijcie okiem na technike: ht

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5975 Data: 2012-06-26 12:14:44 Liczba szacunów: 0
  • Garfieldka/podsumowanie str.44

    Post
    Ladies SFD

    14 IX DNT I ostatni dzień wolnej miski...{:-( ;-) 15 IX DT Połączyłam dwa dni- klata+plecy i aero z brzuchem 6powt- tempo 40X0 12powt- tempo 20X0 25powt- tempo 10X0 Dzien1. 1a. Wyciakanie sztangi płasko x6 34kgx5,5/34kgx6/34kgx5/34kgx4 32kgx6/32kgx6/32kgx5/32kgx4 30kgx6/32kgx6/32kgx5 25kg/27kg/27kg 1b. Wyciskanie sztangi skosx 12 25kgx11/25k

    Odpowiedzi: 453 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-16 09:49:52 Liczba szacunów: 0
  • migotka - uczy sie zdrowo zyć

    Post
    Ladies SFD

    a i sie obijaja... czy sie przerzucic na maszyne?? dziś sczaiłam na silowni ze chyba źle wykonuje "prostowanie ramion na wyciągi" powinnam tak wykonywać: http://potreningu.pl/cwiczenia/mezczyzna/174/prostowanie-ramion-na-wyciagu-gornym-podchwytem http://www.youtube.com/watch?v=WBwvIlLTm00 ??? a ja robilam calkiem inne cwiczenie.. /ObrazkiSFD/zdjeci

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 9282 Data: 2012-08-17 21:12:59 Liczba szacunów: 0