SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    DANE: - wiek: 19 - staż: 2 lata - wzrost: 180cm - waga: 83 - biceps: 38 - klatka: 106 - pas: 84 - udo: 61 - łydka: 39 _________________________________________________________________ Cel cyklu Jeśli sponsorzy się zgodzą to chciałbym przeprowadzić 16-17 tygodniowy test w którym: pierwsze 8 tygodni byłaby to ostra masa na odżywkach i suplement

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-04 11:42:02 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ANKIETA: - 28 lat, waga 84 kg - 2,5 roku - budowanie masy mięśniowej, poprawa nóg - 1. 400 g białek z jaj z 120 g płatków owsianych+rodzynki lub inne suszone owoce usmażone w formie omleta posmarowany masłem orzechowym 2.200 g piersi z kurczaka/wołowiny z 100 g ryżu/makaronu z warzywami + oliwa z oliwek 10g 3.200 g piersi z kurczaka/wołowiny z 100

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-23 14:34:37 Liczba szacunów: 0
  • Hera się wylaszcza DT 2013

    Post
    Ladies SFD

    Buniu, wiem, że powinnam pisać obciążenie całkowite, żeby łatwiej się czytało, ale niestety u mnie na siłowni trenerzy są tacy, że nic Ci nie podpowiedzą(no tylko raz miałam takiego co był świeżaczek i nikogo akurat na siłowni nie było, ale niestety chłopaka już nie ma, za to był taki buc dzisiaj, co mnie za ten mój pomysł ze sztangą skrzyczał- jak

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-06 10:33:04 Liczba szacunów: 0
  • Hera się wylaszcza DT 2013

    Post
    Ladies SFD

    wczoraj trening siłowy był kompletnie zły- właściwie tylko ćwiczenia na maszynach wyszły jako tako, ale też bez szału:( +miska z dzisiaj- podejrzewam, że jakikolwiek nawet aero sobie odpuszcze, bo i tak czuje wszystkie mięśnie /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e92e47e002dd4998b418937a8b663e05.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/6e94f5ebc4654ec497588de3bc42a143.png

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-20 09:48:32 Liczba szacunów: 0
  • Hera się wylaszcza DT 2013

    Post
    Ladies SFD

    kładanie piłki pomiędzy nogami a rękami 40, 30, 25 4b. Spięcia brzucha na piłce (tylko dolna część kręgosłupa leży na piłce, zadek nie ) 20, 15, 15, szczerze nie cierpie tego cwiczenia, jak chodzilam na fitnessy to spiecia mnie irytowaly 4c. turlanie piłki pod siebie, 13, 12, 8, niestety ta piłka była dla mnie za duża w tym ćwiczeniu, musze wykombi

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-04 22:14:15 Liczba szacunów: 0
  • Hera się wylaszcza DT 2013

    Post
    Ladies SFD

    Martucca, niestety ja teraz redukcja z kierunkiem na nogi i pupe, zasysanie brzucha przy okazji;-P Planuje leciec pierwszym treningiem Mali jaki Jej ułożyłaś bo go nie skończyła FBW 3*tydzień i może 2 razy w tygodniu aero(power walk/bieg), czasami przez kilka dni (sporadycznie) nie będę mieć dostępu do siłowni i wtedy chciałabym poćwiczyć z gumami,

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-08 19:38:47 Liczba szacunów: 0
  • Hera się wylaszcza DT 2013

    Post
    Ladies SFD

    Przekładanie piłki pomiędzy nogami a rękami 20,20,15 4b. Spięcia brzucha na piłce (tylko dolna część kręgosłupa leży na piłce, zadek nie ) 20, 15, 15, snadal nie cierpie tego cwiczenia 4c. turlanie piłki pod siebie, 13, 17, 10, niestety ta piłka była dla mnie za duża w tym ćwiczeniu, musze wykombinowac(zdobyc mniejsza) 5. Aero 30 min- marsz na bież

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-09 00:05:42 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@@ DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA !!! @@@@@@

    Post
    Trening dla początkujących

    No właśnie serię- 3 i na prawdę nie dawałem dużego ciężaru, bo wiedziałem jak to się może skończyć, źle zrobiłem że poszedłem dwa dni pod rząd, bo po samym poniedziałku miałem średnie, takie akurat, ale już wczoraj po wtorkowym się doprawiłem. No teoretycznie to mam iść na trening za dwie godziny, a zakwasy się tylko trochę poprawiły(triceps trochę

    Odpowiedzi: 2913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-14 10:32:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan dla początkującej

    Post
    Ladies SFD

    Hej, jestem twojego wzrostu (168-169), waga też nie różni się za bardzo i robię trening dla początkujących. Rób wypiski z treningów, żeby było wiadomo jaki ciężar dobrałaś w każdym z ćwiczeń. 6 razy w tygodniu to za dużo, bo musisz sobie dać czas na regenerację i weź to na spokojnie, dopiero zaczynasz więc lepiej nie nabawić się kontuzji w przedbie

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1870 Data: 2015-04-11 19:49:49 Liczba szacunów: 0
  • " Idź więc, są światy inne niż ten"/ elaine- pasja, walka,poświęcenie

    Post
    Trening dla początkujących

    Falusia hehe dopiero 2 weekend bez słodyczy- taki czysty;) Dzisiaj aero z rana- wiało jak nie wiem, więc biegłam 35 minut i wróciłam do domu. Micha: 1. sok pomidorowy, pestki dyni, marchew, pietrucha 2. sok pomidorowy, pestki dyni, jabłko 3. ryba 200 gram, sos po grecku- własna robota- pełno- uwielbiam:D 4. sos po grecku, fasolka czerwona będzie:

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-14 15:32:00 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]etrala/podsumowanie roku str 67

    Post
    Ladies SFD

    Dziekuje :D od mamusi dostałam dzis prezent - 60 jajek swojskich !!! Tydzien 5 dzien 33 DT poprzedni trening 1. Przysiad 4x 6-8 8x42/8x47/8x52/7x47 2. Przysiad przedni 5x 5 8x32/5x27/5x34,5/5x37/5x39,5 3a Suwnica, nogi wysoko i szeroko 4x 6-8 10x65/10x70/10x75/9x80 3b. przysiad bułgarski 4x 6-8 10x4/10 x4/10 x4/10 x4 4a unoszenie nóg w zwisie d

    Odpowiedzi: 1103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-20 21:38:26 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]etrala/podsumowanie roku str 67

    Post
    Ladies SFD

    Piatek :) czuje dzis dosyć mocno mięsnie pod piersiami po środowym treningu :-) dzis było ostro, czułam sie jak mięsniak pakując cały czas bica :)) zreszta po raz pierwszy dostałam dzis w ciukę od kolesia - niechcący, pokazywał ćwiczenie, a ja sie akurat wpychałam, żeby sobie sztangę uzupełnić - ale zastanawiałam się czy mu oddać :)) Piątek - bark

    Odpowiedzi: 1103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-07 21:15:26 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]etrala/podsumowanie roku str 67

    Post
    Ladies SFD

    znalazłam np taki http://www.joeskopec.com/five.html tylko tam pokazuję zwiększanie co dwie serie, a nie co jedną czytam o tym treningu, chyba wszystko jarzę %-) dodawać jakieś dodatkowe ćwiczenia do tej bazy ? Baza naszego treningu A Przysiad 5x5 Wyciskanie 5x5 Wiosłowanie 5x5 B Przysiad 5x5 Wycisk góra lub stojąc 5x5 Martwy Ciąg 5x5 brzuch

    Odpowiedzi: 1103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-09 23:53:04 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ #13 26.11.2013 DT- siłowy+aero 20 min bieg płyny: woda, kawa, zielona herbata warzywa: szpinak, pomidor, brokuł, cukinia suple: tran, omega3 TRENING B wg AgaK 1) plank max czas 40s/35s 2) martwy ciąg z hantlami 8x10/-* ]3) wykroki z hantlami 15x10/15x10 4) wiosłowanie hantelką 15x7kg/15x7kg 5) wyciskanie hantli leżąc 15x10kg/15x10kg 6)

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-26 22:33:22 Liczba szacunów: 0
  • DRESONATOR - Gandyk Marcin - Witam wszystkich ! :)

    Post
    ATLETA

    zjesc cos slodkiego? dac wiecej aero czy nastepnego dnia uciac wegli troche? no i 2 pyt.. jak najlepiej rozbudowac donla partie brzucha i skosne? obecnie robie tak: unoszenia kolan do klatki w zwisie na drazku unoszenia prostych nog w zwisie allachy brzuszki ze skretem tlowia i lacze sobie te cwiczenia. dalej leciec te cwiczenia czy cos zmienic?

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-06 19:24:33 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf / Redukcja / By wyglądać jak człowiek

    Post
    Trening dla początkujących

    robilem bo nie dam rade. Po zdjeciu gipsu, ledwo na ta noge przystaje, na miecha mam stabilizator i na rehab bede sie zapisywac. Moze po niedzieli chociaz na pusto porobie, albo z malym ciezarem cwiczenia na nogi, bo poki co tylko prostowanie. Dzien ogolem nie najgorszy, ale bez rewelacji. Jutro nie robie nic, trzeba bedzie ze 100-200 kcal mniej.

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2101 Data: 2013-01-15 21:49:39 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf / Redukcja / By wyglądać jak człowiek

    Post
    Trening dla początkujących

    bione 4. Prostowanie siedząc 3x15-20(bo nie liczylem) 5 sztabka 5. WL wąsko 4x8 52,5kg 6. Francuz leżąc 3x10 20kg 7. Wyciskanie hantlami na barki 4x12 14kg + brzuch Wszystkie cwiczenia generalnie dosc lekko, jeszcze zdaze nadodawac kg, a na redu i tak bedzie trudniej to zrobic potem. W sumie to poreczami sie skatowalem konkretnie no i w wyciskaniu

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2101 Data: 2013-01-22 19:06:10 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - IF + HIT + A6W

    Post
    Trening dla początkujących

    Chciałem się dowiedzieć, czy taki trening jest dobry i czy się nie przetrenuję. Jest to trening FBW i ćwiczę w Pon, Śro, Piąt, dodatkowo w Wto, Czw, Sob mocne aero (w dni treningowe 30 min skakanka, pajacyki itp.) Niestety nie posiadam obecnie za dużo ciężarów (większość ćwiczeń mogę robić na maksa, ale np. klata i martwy ciąg już gorzej, bo mógł b

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3299 Data: 2013-08-07 21:42:20 Liczba szacunów: 0
  • Zyrafka / dziennik / Poprawa sylwetki. Podsumowanie redukcji-str.75

    Post
    Trening dla początkujących

    Pierwszy trening siłowy zaliczony DIETA 1800 kcal &#8211; dzień 1-szy 7.30. Płatki owsiane 90 Jaja kurze całe 120 B &#8211; 24 g T &#8211; 17 g W &#8211; 57 g 475 kcal 10.30. Mięso z piersi indyka bez skóry 100 Oliwa z oliwek 14 Jabłko 200 B &#8211; 20 g T &#8211; 15 g W &#8211; 20 g 299 kcal 13.30 Mięso z piersi ind

    Odpowiedzi: 891 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-01 22:43:52 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja nie chcę ruszyc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A ja bym się z kolegą hando1 nie zgodził . Zamiast treningu siłowego , zrobiłbym ćwiczenia łączone przez co podkręciłby metabolizm i więcej kalorii by spalał . Po treningu bieżnia np interwały Interwały 5 minut trucht (6,5km/h) 20 minut ( 1 min 6,5km/h - 1 min 15km/h ) 5 minut trucht (7km/h) Aeroby dodałbym w dwa dni wolne od treningu ( np: sobota

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2410 Data: 2015-07-08 12:11:02 Liczba szacunów: 0