SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • 175 cm 101kg Potrzebuję paru porad

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z czasem nauczyc sie zabierac zarcie do pracy ze soba 2. co do brzucha to aero jak najbardziej. czy basem pomaga na sam brzuch to kwestia dyskusyjna. raczej nie bardzo. co do cwiczenia klatki aerobami i basenem to zbytnio nie rozumiem. widze, ze cwiczysz raz w tygodniu na silowni, ale same nogi. ja bym widzial to tak- wt/czw/sob trening silowy cale

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3795 Data: 2010-06-08 16:32:17 Liczba szacunów: 0
  • Hekade / Masa al'a dalibomba / cz2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie dopiąłem %-) http://www.youtube.com/watch?v=c0i5HSeji_0&feature=youtu.be Połsztaga http://www.youtube.com/watch?v=CxfisIqMEZo&feature=youtu.be Push press, dla porownania cwiczenia wrzucam 2 filmiki http://www.youtube.com/watch?v=bwiD-85D7k4&feature=youtu.be Ost seria, troche mnie do tylu porwało %-) http://www.youtube.com/watch?v=_attX5AcBD0&f

    Odpowiedzi: 1487 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-22 01:22:28 Liczba szacunów: 0
  • Hekade / Masa al'a dalibomba / cz2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Prostowanie jednonóż 4 x 20 4x20 x 30kg 15x30 /16x25 /17x20 /18x15kg + 10x 10kg < Gdzie mogłem tam dopinałem maxymalnie czwórke i przytrzymywałem sekunde. Już w polowie tego cwiczenia ledwo chodziłem %-) MCNPN 4x12-8 12x60 /10x70 /10x80 /8x80 12x60 /12x60 /12x60 /12x60 < wiecej jakoś nie trzeba było, dwojki nieziemsku czułem %) Uginanie obónóż na

    Odpowiedzi: 1487 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-01 12:18:51 Liczba szacunów: 0
  • Helssing/Dziennik?4in1 czyli:HARDER, BETTER, FASTER, STRONGER rekordy str. 88

    Post
    Trening dla początkujących

    13.05.2008 Trening z serii HARDKORE czyli Nogi 1.Przysiady 4x8 63kg z racji na kolana 2.Prostowanie nóg 3x10 44kg wiecej nie weszło 3.Uginanie nóg 3x10 35kg narazie lekko 4.Wspiecia 4x12-15 W trakcie przerw miedzy seriami przysiadów czyli 63kg 1.Ładnie poszło,dość dynamicznie 2.Gładko 3.Dawno nie robiłem tego Ale poszło tez ładnie 4.Na l

    Odpowiedzi: 940 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-13 19:50:11 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] El zet - Michał Zadykowicz - przygotowania do sezonu wiosna 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przygotowania do sezonu wiosna 2015 - dzień drugi Dzisiaj na treningu dwójki, pośladki, lewa czwórka, brzuch i łydki: UNOSZENIE TUŁOWIA DWÓJKAMI NA RZYMSKIEJ - nie wiem jak to nazwać, technika ćwiczenia na filmiku w poście poniżej - 10kg x 4 po 6-7 ruchów co 3 minuty MARTWY KLASYCZNY - 90kg x1 5 ruchów 110kg x2 po 5 ruchów 130kg x2 po 5 ruchów 1

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 5250 Data: 2014-11-18 23:31:14 Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Miód pycha, kremowany zwykle :), ale mnie naszło i na wszelkie konfitury, byle zjeść czasem z jedną bułeczką. Rion, nie mam wypiski z nazwami ćwiczeń, bo ich nie znam; ćwiczę w domu z hantelkami, aero/HiiT na stepie/bieg/rower. Ćwiczę jak umiem, podglądam tu ćwiczenia albo tatę męczę, żeby coś skorygował... brak mi prawdziwego planu na całe ciało,

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-24 10:08:18 Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Z "A" się zaznajomiłam, z "B" może mniej... Progres, hm, jest, już nieco większe biorę ciężarki. Ostrzegałam, że takimi bardzo ciężkimi to raczej trenować nie będę. Ale oczywiście, jak dam radę, to jeszcze zwiększę... Zmieniliśmy 2 ćwiczenia, ale partie i tak zostają, a mniejsza o nazwy ;) Dziś w planie aero na stepie, bo jak z

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-15 11:16:25 Liczba szacunów: 0
  • rezerwa - redukuje

    Post
    Ladies SFD

    6 marca DNT DIETA: I. 2 jajka, masło prawdziwe, szparagi, płatki owsiane. JOGA II. dorsz na parze, marchewka,oliwa z oliwek, kromka pieczywa pełnoziarnistego. III. Pierś z indyka, brokuły , kasza, oliwa z oliwek. IV. pasta z tuńczyka, kromka p.w, ogórek kiszony, oliwa z oliwek. V. twaróg półtłusty, oliwki. B:145, T:75, W:110 JOGA ok 60 minut. Relak

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3127 Data: 2011-03-06 10:32:24 Liczba szacunów: 0
  • Olimp - Thermo Speed Extreme Mega Caps®

    Post
    Olimp

    czy można zgubić 10 kg w 2 miechy jadąc na ts + ćwiczenia oczywiśćie?? Dieta+Siłka+Aero/HIIT i jak się nie będziesz opier****ć to myślę, że z 8 kg schudniesz, jak Bozia da to 10kg.

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-15 18:46:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy- Mateusz Zymiera

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiaj pokombinowałem i wrzuciłem MC jako pierwsze ćwiczenie pleców. Niestety jest to ćwiczenie strasznie wyczepujące i później ciężko zrobić inne ćwiczenia z maksymalna intensywnością. Od czasu do czasu może będe zaczynał MC trening żeby podniesc wieksze ciężary ale głownie będe wrzucał MC na koniec treningu. Plecy -MC 15x50kg/12x90kg/12x120kg/1

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-14 15:28:07 Liczba szacunów: 0
  • shitman / 300sta masa! :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    7/22 x7x7x7 +20 x7(całe) http://www.youtube.com/watch?v=BQsIVmnAwqo&feature=youtu.be 6 powt bym wydarl ale nie bylo sensu robic bo kociak bylby spory %-) ogolnie jak na 3 tyg cwiczenia prostownikow to calkiem spoko to idzie, teraz przechodze na rampe 3 albo moze 2 sam jeszcze niewiem zeby progres w miare dlugo byl pzdr ;-) Zmieniony przez - shitman

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-17 22:16:38 Liczba szacunów: 0
  • Lady M / "Wstań i walcz..." - w pogoni za Bantamweight :) restart str. 53

    Post
    Trening dla początkujących

    środa, 5 maja 2010 Micha: I posiłek - 06:00 omlet z 3 jajek, 3 łyżki owsianych, 1 łyżeczka masła orzechowego, kawałek papryki, cynamon -> VitaMin Sport, magnez 300mg II posiłek - 10:00 serek wiejski, kawałek papryki, 25g migdałów III posiłek - 14:00 70g indora, 150g kalafiora, łyżeczka oliwy trening IV posiłek - 18:00 30g białka owocowoleśnego +

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-05 22:55:36 Liczba szacunów: 0
  • asikia20/ rzezba

    Post
    Ladies SFD

    Kalorycznością próbuję dobić do 1700, 130/130/T jakos mi to powolutku idzie. Mam nadzieje że dobrze będzie z takim rozkładem narazie Dobra, w końcu trzeba się na poważnie wziąść za ćwiczenia, po dwutygodniowym odpoczynku. W miedzyczasie było aero i joga Wczoraj 1szy dzień na siłowni, i dzisiaj mega zakwasy, jakich daaawno nie miałam: DZIEŃ 1 1. p

    Odpowiedzi: 213 Ilość wyświetleń: 16160 Data: 2011-07-19 18:09:56 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs\ Moninkaaa

    Post
    Ladies SFD

    39. PIĄTEK - 10.05.2013 - TYDZIEŃ 6 - CYKL 3 - TRENING 3 CYKL 3 - Dzień 4 1a. Wyciskanie sztangielek siedząc x6 6x 8/ 9/ 9 * dobrze, choć ostatnie powtórzenia już dość ciężko 1b. wznosy bokiem x12 12x 5/ 5/ 5 * lubię, i bardzo mi ich brakowało w treningach :-) Aczkolwiek 5tka tak do 6tego powt. płynnie, potem już z przerwą króciutką co 2, 3 pow

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 9182 Data: 2013-05-10 21:07:41 Liczba szacunów: 0
  • czikita007/DT

    Post
    Ladies SFD

    ;-) TYDZIEŃ I poniedziałek TRENING 1a wyciskanie sztangi na płaskiej 4x12-15 15sek przerwy 22/24/26/28 1b przysiad ze sztangielkami 4x12-15 15 sek przerwy.... 22/17/17/17 1a ok 1b wyczuwam ciężar, nie robiłam nigdy tego ćwiczenia. Chyba jednak trochę za mało. Czy po wykonaniu 1a 1b powinnam robić dłuższą przerwę zanim przejdę na 2a 2b np 2 min cz

    Odpowiedzi: 434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-16 08:09:37 Liczba szacunów: 0
  • czikita007/DT

    Post
    Ladies SFD

    To dostałam wyzwanie z tymi nogami na podwyższeniu;-) _____________ TYDZIEŃ II piątek TTRENING 1a wyciskanie na skosie dodatnim r:12/12 32x8/7/7/34x6 12kgx17/14,5x15/17x14/20x 12 1b. przysiad bułgarskie 4x 12-15 na nogę r:cc/cc 9kg x 4 serie 7kgx15/x15/7,5kgx14/x10 1a myślę sobie: "nie chce mi się bawić w dokładanie, zrobię serie rozgrzewkowe i wa

    Odpowiedzi: 434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-27 20:32:39 Liczba szacunów: 0
  • Push and Pull do poprawy;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No dobra - wypełnij ankiete działu, napisz coś o poprzednim planie i efektach jego stosowania. Tu nie dość, że nie jest to push/pull to całość przeładowana zbędnymi izolacjami. Plan redukcyjny ma być krótki i ciężki aby po nim zrobić jeszcze aero. Podstawowe ćwiczenia, łączenie w superserie, skrócone przerwy etc.\ To plan siłowy, a jak przedstawia

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 815 Data: 2011-04-11 23:00:40 Liczba szacunów: 0
  • młodamama/Młoda mama na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    Ja też nie mogę Ci wysłać wiadomości :-D Małe hantelki z obciążeniem kupiłam w sklepie, a później zamówiłam na allegro, gryf z obciążeniami :-) szału nie ma .. ale da się ćwiczyć :-) Mam kolejne pytanie, dlaczego w dni które wykonuje trening siłowy moge wykonywać tylko max. 40 minut aerobów?? Czy jakby się wykonywało np. ponad godzinę to trening si

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6404 Data: 2012-08-03 18:41:55 Liczba szacunów: 0
  • Duża redukcja (dalej) - jaki trening po 9 tygodniowym ACT ?

    Post
    Trening dla początkujących

    - problem pojawia się w dzień nie siłowy - co dłuższy rower? typu 1h szybkiego treningu/20km ? Hiit - mówisz o biegach? Może jest jakaś ciekawa wersja hiit'a na rower? hiit można wykonywać na rowerze ale to jak aeroby przestaną dawać efekty lub zostaną przesadnie wydłużone Ok, tylko powiedz mi jak długo mam Ćwiczyć w moim przypadkuaeroby teraz? Wie

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1871 Data: 2008-08-19 14:13:09 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki! :-) Wczorajszy DT Ramiona Wstępne: 1a.Pompki wąsko 2 x20 20/20 1b.Podciąganie podchwytem wąsko 2 x5 5/5 Zasadnicze: 1.Francuz leżąc 4 x8 37 x8/37 x7/37 x6/37 x5 2.Uginanie ze sztangą prostą 4 x8 32 x8/32 x8/32 x8/32 x8 3.Wyciskanie wąsko 3 x10 40 x10/50 x10/50 x8 4.Uginanie z suplinacją siedząc 3 x12 8 x12/9 x12/10 x12 5a.Prostowanie rąk z

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-20 22:22:32 Liczba szacunów: 0