SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    CO DO ROBIENIA AERO NA MASIE to dam taki cytat " Rzucili sie w poscigu za masa, uwazaja treningi cardio za cwiczenia, ktore spalaja kalorie, a to wedlug nich strata energi. pisze tu otym aby im powiedziec ze sie myla. 2-3 sesje cardio po 30 min przy niskiej intensywnosci robi ogromna roznice, gdy starasz sie zdobyc jak najwiecej "czyste

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-24 11:38:40 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening dla kobiety na spalenie sadełka z brzucha?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czytałem te 10 zasad i nie tylko to na sfd o odżywianiu i treningach oraz w ogóle wiele czytam o odżywianiu, treningach, bo poznaliśmy się na innym forum pare lat temu o tej tematyce :P Odżywia się naprawdę różnie, ale ostatnio zaczęła się przykładać do tego co i jak je i wygląda to mniej wiecej tak: śniadanie: owsianka i mleko + trochę suszonych

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5516 Data: 2008-01-23 18:35:49 Liczba szacunów: 0
  • HST PUSH & PULL - czyli jak podrasować HST

    Post
    Trening w domu

    vzl - no właśnie te najcięższe cwiczenia jak mc i siady są na końcu po to żeby móc solidnie wykonać te pierwsze budyn91 - plan jest ok. Wiosłuj sztangielką. Nałóż sporo kg i jazda Z ilością serii może być, ale jeśli na trenignu poczujesz, że możesz nie dać rady dalej wykonać założoną liczbę powtórzeń to już kolejnych serii nie rób. Jednym słowe m

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-09 12:52:32 Liczba szacunów: 0
  • HEKADE - Przygotowania do zawodów 2015.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    , co bede robił na nie przez kolejne tygodnie, chyba ze partia 2x w tygodniu leci to juz w domu sie nad tym zastanawiam ale takto wole w drodze na silke albo na siłce podczas cwiczenia wymyślać kolejne ćwiczenia tak by pobudzić wszystkie rejony plecow itp ;) Plecy: -Wioslo hantlą Rampa 10. chwyt młotkowy - 20/40/50/62/72/82 - Wiosło hantlą na lawce

    Odpowiedzi: 2072 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-11 22:45:22 Liczba szacunów: 1
  • HEKADE - Przygotowania do zawodów 2015.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    0 szło dziś bardzo ciężko. Potem wioslo z hantlą dość ciężko bo na setce konczylem %-) rzecz jasna wszystkie ruchy były oszukane ale plecy poszułek dosc spoko. Potem regresy, cwiczenia na pompke, bez wiekszych sensacji %-) I od przyszłego tygodnia zmieniam plan, zostawiam tylko podstawowe ćwiczenia i zmniejszam na rampe 8, partia dalej 2x w tygodn

    Odpowiedzi: 2072 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-05 18:40:49 Liczba szacunów: 0
  • Teija-redukcja / podsumowanie str.19

    Post
    Ladies SFD

    Dużo zajęć, treningi robię, choć na aero nie miałam czasu. Miskę trzymałam poza weekendem gdzie w sobotę coś mi zaszkodziło i nie dojadłam. Na szczęście poza mega wzdęciem i bólem brzucha nic mi nie było. Ten tydzień luźniejszy, nie muszę po pracy pędzić po dziecko do przedszkola, więc będą wypiski codziennie a od przyszłego tygodnia urlop 8-) 26.0

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-30 14:40:52 Liczba szacunów: 0
  • TEST spalacz REDOX EXTREME - str. 45 podsumowanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Redu - dzień 4 https://i.imgur.com/ChywvNY.jpg https://i.imgur.com/gjjO94C.jpg Ostatni dzień treningowy z nowego planu i lekko nie było. Nie wiem czy kondycja aż tak podupadła, czy może wpływ na trening miał 45min spacer trochę przed wizytą na siłowni. Chyba po prostu ta ilość powtórzeń i ćwiczenia, których bardzo dawno nie robiłem (mcnpn ze sztang

    Odpowiedzi: 470 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-27 23:45:23 Liczba szacunów: 2
  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie no, tak piszę z tym ostrym masowaniem, ale wiadomo że nie będzie to typowa świniomasa ;-) Na koniec masy kaloryfer musi być choć lekko widoczny. Dlatego też całą masę będę kręcił aero / interwaly. Damios - ten tydzień jeszcze aktualny plan, później zmieniam. Dokładnie nie wiem jak to będzie wyglądało, ale na pewno zostanie partia 2x / wk. Może

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-31 16:39:48 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wódę%-) Jak tak piszecie to coraz bardziej nabieram ochoty na jakos imprezę/balety%-) DZiś trening zrobiłem taki troche po swojemu w sumie trzymałem się planu jesli chodzi o cwiczenia tylko triceps zmieniłem, ale ilosc powtórzeń i serii była na pewno inna. dokładnie nie pamietam obciazeń itp wiec wpiska bedzie tak bezpłciowa%-) 27.12.11 wtorek

    Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-27 20:53:04 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aja. cvfdbkz ja gainerów nie uzywam po treningu pije ~40g białka, 50g carbo i 60-70g rodzynek muliło pewno dlatego że pod koniec treningu się zbierało na pawia. p.s jutro mam pp i sie zastanawiam ile dac na sztange, dawno tego cwiczenia nie robiłem wiec pewno ze 45kg mnie zmiażdży%-) a jak z tym face pull co by było najlepsze za to cwiczenie?

    Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-09 21:25:26 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tnio, starałem sie zwarcac na to uwage żeby ruch był taki sam obu rak wyc. skos ujemny w tym cwiczeniu zawsze juz jest duża pompa, więc z cięzarem nie poszaleje, kiedyś tego cwiczenia bedde musaił spróbowac jao początkowe, bo chyba sporo ciezaru można by było zaąłdowac, tylko minus taki ze musiałbym miec asekuranta bo wiekszego cieżaru raczej sam

    Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-18 14:31:58 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do startu w MP na suplementach firmy SFD

    Post
    Odżywki i suplementy

    c i posilek,i od razu na trening silowy. Mimo tego trening wykonalem na 100% z niezla intensywnoscia i bardzo przyzwoitych ciezarach jak na ten okres. Tradycyjnie zaczalem od cwiczenia zlozonego na klatke- wycisk w skosie na M.Smith'a.W dwoch ostatnich seriach 140kg*6 i dropset- w pierwszej z tych serii podwojny a w drugiej potrojny. Nastepnie prze

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 16373 Data: 2012-03-12 23:28:12 Liczba szacunów: 0
  • (L)werzgr/redukcja/celem do zdrowej, wyrzeźbionej sylwetki

    Post
    Ladies SFD

    z ciezarow: Dieta: BWT 130/140/70g Trening: aeroby: 40-45min w tempie 70-75% max, zmieniaj sobie urzadzenia na kazdym treningu inne. silownia: Tydzien 1 po 3 serie kazdego cwiczenia, 12-15 powtorzen, 30sek przerwy Tydzien 2. po 3 serie 8-12 powtorzen, 30sek przerwy Tydzien 3. po 3 serie 6-10 powtorzen, 60sek przerwy Tydzien 4. = Tydzien 1. i

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 19854 Data: 2011-03-10 14:18:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dej 06.06.2016r tydzień 21 DT - poniedziałek Trening wygląda na krótki - raptem 3 ćwiczenia, ale zajmuje pełną godzinę (z rozgrzewką itp) W bułgarach zdjęciałam cieżar bo wiedziałam że 40kg to za dużo i oszukuje sama siebie niepełnym ruchem Zaczęłam jeść o 12 , żeby okno żywieniowe trwało 10h Dziwnie było tak wcześniej. Może się przyzwyczaje :) ***

    Odpowiedzi: 7910 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-07 09:33:13 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - ogogo5*** /Team Antos098/pods.str.37!

    Post
    Trening dla początkujących

    Klauzula obowiązkowa: Oświadczam, że jestem pełnoletni i nie mam przeciwwskazań lekarskich do treningu siłowego. Nie choruję przewlekle i w przeszłości nie miała miejsce choroba lub wypadek uniemożliwiający trening siłowy. Jestem świadom konsekwencji i ryzyka, jakie niesie ze sobą wykonywanie ćwiczeń siłowych i nie będę wysuwał w stronę moderatoró

    Odpowiedzi: 380 Ilość wyświetleń: 18469 Data: 2013-02-13 22:25:44 Liczba szacunów: 0
  • DT Corum/2013/ rok str.55

    Post
    Ladies SFD

    Szefowo - najpierw odpowiedź na pytanie czy to już kiedyś miałam. Miałam. Kiedyś, chyba z ponad półtora roku temu - koleżanka próbowała namówić mnie na Dukana.. Gdzieś z tydzień chyba, bo dobrze tego nie pamiętam - jadłam praktycznie sam nabiał i furę drobiu. Takie g.. wyskoczyło mi ale tylko pod pachami. Nie zwróciłam na to zbytniej uwagi, w sumie

    Odpowiedzi: 599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-27 21:35:50 Liczba szacunów: 0
  • DT Corum/2013/ rok str.55

    Post
    Ladies SFD

    Dziś wpadł Trening B. Poranna rozgrzewka - 100 pajacy. A później: Rozgrzewka tradycyjnie: HIM, HAM, ćwiczenia Mawashiego. 1A. Przysiady 3x8-10/90sec rest (wolna sztanga): 2x10x40kg, 1x5x45kg. 1B. Wyciskanie sztangi na płaskiej 3x10/90sec rest: 2x8x37,5kg, 1x6x40kg. 2A. RDL 3x8-10/90sec rest: 1x10x65kg, 1x8x70kg, 1x5x75kg. Rozgrzewka z 50 i 60kg. 2B

    Odpowiedzi: 599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-04 21:08:38 Liczba szacunów: 0
  • DT Corum/2013/ rok str.55

    Post
    Ladies SFD

    Dziś zamiast mnie, na siłownię wpadła furia. }:-((( Szefowo! Ja jutro wysmażę maila do Ciebie i opiszę sytuację. Tylko muszę w moich notatkach i postach pogrzebać. Dziś już nie mam siły na to. Wczoraj zrobiłam sobie DNT. Trening: Rano: 100 pajacyków. Trening B: Rozgrzewka: HIM, HAM i ćwiczenia Mawashiego. 1A.MC (3x8-10)/90: 2x8x70, 1x4x75kg, 1x80kg

    Odpowiedzi: 599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-10 22:03:55 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    16.06.2014 DT Rower 2x10km TRENING Na początku śmieszne uczucie miałam, że mnie dawno na siłce nie było. A to tylko 3 dni przerwy ;) Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg; 10x13 kg, 10x15,5 kg, 10x18kg, 4x20,5 kg R: 10x10,5 kg; 10

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-16 22:05:06 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    5.08.2014 DT Rower 2x10km TRENING No żebym tak całkiem zdrowa była, to nie można powiedzieć, ale lepiej jest i stwierdziłam, że kolejnego DNT nie wytrzymam. Na początku to nawet sporo siły miałam, potem gorzej i ślimaczył mi się strasznie ten trening. . Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. prz

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-05 22:25:41 Liczba szacunów: 0