SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • Konkurs/ Agnese

    Post
    Ladies SFD

    CYKL 4- TYDZIEŃ 1- DZIEŃ 7 TRENING 5 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/519b43fd5f134d5ebb41f98e404a849b.png + Vacuum zgodnie z zaleceniami Po zrobieniu MC na jednej nodze ze sztangą stwierdziłam, że RDL też spróbuję ze sztangą. Lepsza równowaga no i 2 ręce trzymają. No chyba, że raczej ze sztangielką powinnam oba ćwiczenia robić.Ale chyba już robię je dobr

    Odpowiedzi: 209 Ilość wyświetleń: 16215 Data: 2013-06-02 17:31:08 Liczba szacunów: 0
  • endo club

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pomyśle nad tym teraz planowane treningi trening siłowy D1,D2,W,D1,D2,w,w D1: klatka+barki+tric+brzuch 1. wyciskanie sztangi na płasko 4s 15/12/12/8 2. rozpiętki skos 3s 12-14 1. "arnoldki" 3s x 12-15 2. wzosy hantli na boki stojac 3sx 10-12 1. wyciskanie franc hantli oburacz 4s x 10 dwa ćwiczenia na brzuch w 3s po 20-25 powt D2 ple

    Odpowiedzi: 1166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-04-28 17:18:44 Liczba szacunów: 0
  • Odtłuszczanie - trening

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hej, kolejny tydzień.. będę szczera, po 2 tyg diety - B:126, T:63, W:169; około 1800 kcal i ćwiczeń 2x aero, 3x siłowe / tygodniowo nie zauważam niestety większych zmian.. trzymać się w tym tyg tego planu, czy wprowadzać jakieś modyfikacje? dodam że mam do tego wszystkiego trzeźwy stosunek i nie nastawiałam się na szybkie rezultaty, ale ich brak,

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 11871 Data: 2005-03-14 08:12:40 Liczba szacunów: 0
  • MatFil,zdj str70

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dzieki wszystkim za dobre slowa ;) Buduja i pomagaja one w dalszych zmaganiach z żelastwem. Nalas dzieki , ciesza mnie takie odpowiedzi widac ze praca na marne nie idzie. ROwniez zycze powodzenia i wytrwalosci. W kwesti jedzenia to nie mam niestety zbilansowanej , glownie intuicja sie kieruje. Wegle trzymam caly czas w duzej ilosci. W zwiazku z tym

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-22 19:44:39 Liczba szacunów: 0
  • MatFil,zdj str70

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dzieki wszystkim za dobre slowa ;) Buduja i pomagaja one w dalszych zmaganiach z żelastwem. Nalas dzieki , ciesza mnie takie odpowiedzi widac ze praca na marne nie idzie. ROwniez zycze powodzenia i wytrwalosci. W kwesti jedzenia to nie mam niestety zbilansowanej , glownie intuicja sie kieruje. Wegle trzymam caly czas w duzej ilosci. W zwiazku z tym

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-22 19:47:39 Liczba szacunów: 0
  • PROJEKT MASA 2 - 120**Team Panda**Pods str 22 i 28

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień Nietreningowy 25min Aero + rozciąganie Zrzut: http://imageshack.us/a/img545/6299/38953472.png Jedzenie:6h Post:18h Suplementacja: Mono 7g Beta-alanina 4,5g Vita-Min 2 kaps. Wit.C 2 g W dipsach zwiększyłeś zakres ruchu, ale puszczasz plecy i się nieziemsko bujasz. Za tydzień daj ten sam ciężar i staraj się dodać powtórzeń, ale przede wszystkim

    Odpowiedzi: 282 Ilość wyświetleń: 17337 Data: 2013-02-27 15:51:44 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - Doradzcie, ocencie :))

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeżeli chodzi o dietę Potrzebujesz w dni treningowe 2500-2600 kcal (w beztreningowe możesz zmniejszyć do 2200-2300kcal) - nie wiem bo nie chce mi się liczyć czy tyle Twoja dieta kalorii ma. Brakuje jajek i tłuszczy; banany wywal; przed snem to ser biały lub twarożek a nie tuńczyk; śniadanie takie jakieś bylejakie. Nie piszesz o płynach więc zakła

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 713 Data: 2008-05-14 07:23:31 Liczba szacunów: 0
  • (P) mariolka 2013

    Post
    Ladies SFD

    9.01 DT 1. wyciskanie ława płaska x3 25/ 30/ 32,5 3. wiosło sztangą/ sztangielka lub pólsztanga 5x10 30kg 5x10 25kg 5x10 2. wyciskanie sztangielek na skosie 5x10 -->sztanga 25kg 10 / 8 / 7 / 5 / 5 sztangielki 2x10kg 4. wznosy tułowia w opadzie 3x 10-12 --> zamieniłam na MC na prostych nogach. nie mają ławki rzymskiej a na piłce (za małej) jakieś

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 11392 Data: 2013-01-09 17:16:46 Liczba szacunów: 0
  • (P) mariolka 2013

    Post
    Ladies SFD

    25.02 DT dzień spokojny 35min aero 60%max + ćwiczenia na skoliozę http://www.sfd.pl/ZESTAW_%C4%86WICZE%C5%83_KOREKCYJNYCH_%2FSkoliozy,_lordozy_i_inne..._%2F-t533731.html zamierzam je robić 2-3 razy w tyg. po treningu sauna (głowa mnie boli@-)) po tej wczorajszej pizzy latałam rano co chwile do kibelka. i byłam potwornie głodna@-)po pracy zrobiłam

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 11392 Data: 2013-02-25 20:36:21 Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna ...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    trochę mało kalorii ja bym proponował zacząć od pułapu 2400 minimum i zjeżdżać powoli rób ciężkie treningi - złożone ćwiczenia, dodaj aero/hiit podbij metabolizm zamiast ucinać kalorie zaczniesz od większego pułapu to będzie jeszcze co uciąć.. za dużo ww, za mało tłuszczy białko możesz dać nawet 2,5 tłuszcz min 1,5 śniadanie powinno być zdecydowan

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 721 Data: 2009-01-21 16:25:25 Liczba szacunów: 0
  • Kapitan Wodka - Pol-czlowiek, pol-litra

    Post
    Trening dla początkujących

    ednoracz face pull francuskie gryf lamany odwrtone pompki z talerzem uginanie na lamanym uginanie oburacz z linka wyc. dolnego + aero 20 min bieznia odczucia ok, tylko po dwa cwiczenia na rece, ale sporo serii i wystarczylo. Miska ok + 2 male ciastka ;-) edit: 1. i 2. kura, grzybki, cebula, curry i ryz bialy 3. to samo + 3 jajka + twarozek przed tr

    Odpowiedzi: 1556 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-13 15:37:57 Liczba szacunów: 0
  • Kapitan Wodka - Pol-czlowiek, pol-litra

    Post
    Trening dla początkujących

    su maszyna bieznia 37 min chyba Dobry trening, lekko zmienilem bo smith byla zajety i zamiast gilotyny dalem hantle na skosie. Ogolnie bede modyfikowal pewnie dni treningowe, cwiczenia itd., ale o jeszcze w fazie rozwazan. Aero skrocone z racji na czas, ale podkrecilem tempo dzis i wyszlo chyba nawet lepiej jak normalnie. W ogole ostatnio bieganie

    Odpowiedzi: 1556 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-19 14:13:24 Liczba szacunów: 0
  • kathy78- zyje sie tylko raz ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    sadzac , mozesz nawet 20-30min aero w dni na gore ciala zrobic jak jeszcze czasu starczy. plywac to mozesz zawsze tylko wez teraz pod uwage ze masz spora dawke ostrego ruchu, cwiczenia sa dosc ciezkie wiec uwzglednij to w ilosci spozywanego jedzenia bo schudniesz z nog i bioder zamiast budowac cokolwiek. PS. Tylko pamietakj przykladaj sie, licze z

    Odpowiedzi: 1117 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-18 18:56:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex

    Post
    Usuniete tematy

    http://img823.imageshack.us/img823/5481/treningel.jpg Rano czułem się trochę źle, głowa i gardło strasznie bolało, mimo to poszedłem na trening i to nie był błąd! ;] Mocy miałem aż nadto i w końcu usiadłem ze 100kg! :] 1.Przysiad rampa 12-10-8-6-6 50x12/60x10/70x8/80x6/85x6 55x12/65x10/75x8/85x6/90x6 60x12/70x10/80x8/90x6/95x4 60x12/70x10/80x8/90x

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-16 19:46:06 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex

    Post
    Usuniete tematy

    http://img823.imageshack.us/img823/5481/treningel.jpg Plecy MC rampa 10 60x10/75x10/90x10/105x10/110x5 65x10/80x10/95x10/110x10/115x6 http://www.youtube.com/watch?v=LAFG87RK9sY Kilka błedów niestety: "Ogólnie nie jest źle. Nie wiem czy to widzisz, ale rozdzielasz pracę nóg i prostowników- najpierw wstajesz nogami, potem ciągniesz plecami; dużo bard

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-13 20:58:25 Liczba szacunów: 0
  • koniec z patyczakiem

    Post
    Trening dla początkujących

    5!!! trening: wieczór: klatka-plecy, dwugłowe i łydki (3-4 serie każdego ćwiczenia po 10-12 powtórzeń) aero: 30 min miska: podbijam kalorie tłuszczami, głodno na niskich węglach @-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4c8d9ddaa2d543edb77eb4a5a5e4bccd.png

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 4440 Data: 2013-10-28 21:47:43 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf - Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem

    Post
    Trening dla początkujących

    Podsumowanie Wymiary: Waga: 90,7 kg klatka: 110,5cm talia: 91cm udo L/P: 63/64 cm lydka L/P: 40,5cm 42cm bicek L/P : 38/37,5cm obrecz barkowa: 120cm Foty: Przed: http://desmond.imageshack.us/Himg714/scaled.php?server=714&filename=zdjcie337hb.jpg&res=medium http://desmond.imageshack.us/Himg59/scaled.php?server=59&filename=zdjcie333z.jpg&res=medium h

    Odpowiedzi: 1100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-14 22:24:24 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf - Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem

    Post
    Trening dla początkujących

    tylko takie dosc szybkie, prawe cwiczen, na lajcie, poniewaz wynikla wczoraj pewna okolicznosc ktora wlasnie mi to uniemozliwia, poniewaz to jest duzo wazniejsze akurat, niz cwiczenia. Bedzie to krotki okres czasu raczej, aero bede krecic przynajmniej no i tak jak wspomnialem jak znajde chwile wolnego to chociaz troche cos domowego , bo do laweczk

    Odpowiedzi: 1100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-07 18:26:44 Liczba szacunów: 0
  • Zmagania truskawkowej

    Post
    Ladies SFD

    A czy umiesz wykonywać prawidłowo ćwiczenia z kettlem? Łatwo można nim zrobić sobie uszkodzić kręgosłup, może lepiej byłoby po prostu pobiegać w ramach aero?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 2014-03-15 13:07:55 Liczba szacunów: 0
  • malgo421 / trening i dieta

    Post
    Ladies SFD

    - WSZYSTKIE ćwiczenia z obciążeniem. - Wypady dalekie to są wykroki ze sztangą, ale wykrok robisz jak najdłuższy (oczywiście na tyle, żeby zachować technikę), wtedy ćwiczenie aktywuje bardziej dwugłowe i pupson. - Uginanie nóg w obu przypadkach na maszynie robisz; to jest to samo - aero tylko w dniach po treningu góry. Dlaczego? Już wkrótce się prz

    Odpowiedzi: 447 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-28 10:15:07 Liczba szacunów: 0