SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad miesnie

  • Plan na brzuch Arniego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jeżeli nawet nie ćwiczysz to codziennie to zdecydowanie za dużo. jeżeli ćwiczysz całe ciało, weź pod uwagę to że podczas ćwiczeń np MC lub przysiad mięśnie brzucha też mają w tym swój wkład. Jeżeli ćwiczysz to rób zawsze po treningu czyli 3-4 x w tygodniu to maks, jak by nie patrzył to też mięsień i potrzebuje regeneracji.

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-13 11:34:19 Liczba szacunów: 0
  • specjalne ćwiczenia

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    e ogólnie I etap przygotowań ogólne Ćwiczenia na wszystkie partie mięśniowe z szczególnym uwzględnieniem parti biorących udział w danym boju np do wyciskania barki tricepsy, przysiad mięśnie dwugłowe uda, czworogłowe uda II etap przygotowan specjalne Stosuje sie cwiczenia pomocnicze do każdego boju imitujące cały bąz fragment ruch w całym boju np.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2385 Data: 2007-12-31 12:00:37 Liczba szacunów: 0
  • SUPER MASA I SUPER SIŁA wg Arnolda Schwarzeneggera

    Post
    Z archiwum kulturystyki
    PRO

    Podobny jest trening na super sile i super mase Weidera. PROGRAMY TRENINGOWE NA SUPERSIŁĘ I SUPERMASĘ "Starajcie się zakładać takie ciężary, byście w każdej serii mogli wykonać 6 powtórzeń w dobrym stylu. Napisałem starać się, gdyż nie zawsze będzie to możliwe (w dwóch ostatnich serach konieczna będzie pomoc partnera). Ćwiczcie maksymalnymi ci

    Odpowiedzi: 360 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-20 11:49:42 Liczba szacunów: 0
  • Trochę o wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    ozkładów treningu wraz z liczbą powtórzeń i serii. Na koniec będziesz mógł się zapoznać z dodatkowymi ważnymi informacjami dotyczącymi treningu. 1. Przysiady a) Przysiad Niby przysiad to przysiad, ale wbrew pozorom, przysiady też można robić źle. Przede wszystkim, należy jednak pamiętać, żeby: - nogi mieć rozstawione na szerokość barków (nie tuż pr

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-12 19:09:39 Liczba szacunów: 0
  • Trochę o wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    ozkładów treningu wraz z liczbą powtórzeń i serii. Na koniec będziesz mógł się zapoznać z dodatkowymi ważnymi informacjami dotyczącymi treningu. 1. Przysiady a) Przysiad Niby przysiad to przysiad, ale wbrew pozorom, przysiady też można robić źle. Przede wszystkim, należy jednak pamiętać, żeby: - nogi mieć rozstawione na szerokość barków (nie tuż pr

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-09 10:57:07 Liczba szacunów: 0
  • PROPOZYCJA PLANÓW TRENINGOWYCH

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    to właśnie zawodzą mięśnie piersiowe bo sztange masz w najtrudniejszej dla nich pozycji i rzeczywiście musisz mieć problem ze ściągnięciem jak ciężar jest troszkę większy to jest podobna sytuacja jak byś zaczynał przysiad nie stojąc ale z pełnego przysiadu

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-06 07:41:31 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Teapot

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Dzis miska trzymana 100%, wczoraj także. Rozpiera mnie duma :)) Maly sukces. Miałam trening z trenerka, cwiczylysmy glownie przysiady i martwy ciag: Przed treningiem mialam troche czasu wiec tylko sobie pomaszerowałam spokojnie (dla rozruszania po dniu w biurze) Przysiady z pilka przy scianie 3x15 Martwy ciag z malym kettlem - powiedziała zebym

    Odpowiedzi: 1192 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-10 10:07:17 Liczba szacunów: 0
  • Dasendi - plan działania

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    ie: 0:56 na filmiku - 3x10 - drugie ćwiczenie: 2:37min na filmiku - 3x10 Te ćwiczenia robiłam na zmianę. 3. Przysiady bez obciążenia - obie nogi razem - 1x10, ostatni przysiad zatrzymany na ok. 8s - lewa noga z tyłu, prawa z przodu - 1x10, ostatni przysiad zatrzymany na ok. 8s - prawa noga z tyłu, lewa z przodu - 1x10, ostatni przysia

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3512 Data: 2018-01-10 17:26:24 Liczba szacunów: 0
  • FBW i split dla początkujących.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    rzeszkodzie . Przykład PUSH/PULL/LEGS Push: push press wyciskanie leżąc pompki na poręczach Pull: highpull martwy ciąg podciąganie na drążku uginanie ramion ze sztangą Nogi: przysiady rdl wykroki wspięcia na palce oczywiście to jest tylko przykład pokazujący że nie tyle ważne jest dla osoby początkującej wybór systemu co skupienia się na ĆWICZENI

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-08 22:02:11 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia ogólnorozwojowe i ich podział!!

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    śnie brzucha, - unoszenie nogi i ręki w leżeniu pozwala nam wzmocnić mięśnie prostownika grzbietu w odcinku lędźwiowym, - ściąganie łopatek w leżeniu, wzmacniamy kręgosłup, - przysiad ze wspięciem na palce, wzmacniamy nogi oraz pośladki, - mostek w leżeniu, wzmacniamy mięśnie nóg i pośladków, - wykroki z rękami w górze, wzmacniamy mięśnie nóg i po

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-10 17:51:16 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15 10 5 : ALTERNATYWNE ZESTAWY FBW

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    pisalem ze nie bede ocenial, podam tylko zasade: 1.przysaid 1.Przysiad ZROB 2 INNE WERSJE 2.wycisaknie sztangi ława płaska 2.Wycisakanie sztangi skos do góry NIECH BEDZIE 3.podciąganie na drążku-szeroki nachwyt] 3.wiosłowanie sztangą BEZSENS, 2 ZUPELNIE INNE RUCHY! http://www.sfd.pl/temat281827/ http://www.sfd.pl/temat296016/ 4.wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-24 21:12:33 Liczba szacunów: 0
  • Przysiady pełne czy półprzysiady?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    niemal każdym planie treningowym. Poza zaangażowaniem mięśni pośladków oraz czworogłowych ud w ćwiczeniu tym zaangażowane jest około 250 mięśni! Przeróżne rodzaje wykonywania przysiadu nie wynikły z uatrakcyjnienia tego ćwiczenia, lecz ma to na celu zaangażowanie innych partii mięśniowych, modyfikując odrobinę schemat klasycznego przysiadu. Jaki ro

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-30 23:29:11 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenie tygodnia: PRZYSIAD BUŁGARSKI NA JEDNEJ NODZE

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    Przysiad bułgarski nazywany jest również przysiadem pitchera. Przysiad bułgarski to idealne ćwiczenie wzmacniające mięśnie ud i pośladków. Ćwiczenie to stanowi idealne uzupełnienie dla klasycznych przysiadów. Stanowi również ciekawą alternatywę dla osób, które nie mogą wykonywać klasycznych przysiadów. W ćwiczeniu tym zaangażowane są głównie: -mięs

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-31 15:27:51 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    iesc wieksze efekty, ale przez miesiac? dwa? Pozniej to juz tylko bedziesz odczuwal spadki- przetrenowanie. Skanka nie jest typowym cwiczeniem silowym, takim cwiczeniem jest przysiad, a do tego przysiad jest najwazniejszym cwiczeniem w calym planie! Z tym czy jest niezdrowe czy nie - to wg mnie Twoje cwiczenia sa ogolnorozwojowe wiec beda, ale jak

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-25 11:01:44 Liczba szacunów: 0
  • Dasendi - plan działania

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Poszłam na inną siłownie (swoją drogą znacznie większą i przyjemniejszą ^^) i wzięłam trenera, mówiąc mu, że chcę zrobić trening FBW. On przeprowadził ze mną taki trening: 1. przysiady z ciężarkiem 6kg 10x4 2. skoki na skrzynię 10x4 3. TRX - podciąganie 10x4 4. wiosłowanie z chwytem odwrotnym 15kg (chyba, muszę sprawdzic następnym razem @@-) ) 10x4

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3512 Data: 2018-01-13 16:08:42 Liczba szacunów: 0
  • ROZCIĄGANIE!!!!!

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    kami wraz z klatką piersiową. Niewskazane są sprężynujące pogłębiane skłony tułowia w bok, a także w przód z sięganiem do stóp o nogach wyprostowanych i złączonych. Wszelkie przysiady jedno- i obunóż, zwłaszcza z obciążeniem, należy wykonywać powoli z ugięciem kolan jedynie do pozycji siedzącej (90 stopni). Bardzo niebezpieczne dla stawów kolanowy

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 19:51:44 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    robisz wyciskanie na płaskiej raz, w następnym dwa Martwy ciąg zamiennie z wiosłem. I znowu: nie powinieneś robić pięciu serii roboczych MC, bo angażuje on podobne mięśnie co przysiad, i jest, przy odpowiednim obciążeniu, super ciężki. Wystarczy, po odpowiedniej rozgrzewce, JEDNA seria robocza. Podziękujesz za to, jak już dojdziesz do ciężarów prze

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-19 09:13:32 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Rozgrzewka w treningu siłowym

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Zobacz teraz mam taki trening: "A" 1.Przysiad przedni ze sztangą 4x8 2.Podciąganie na drazku podchwytem na szerkości barków 3x6 3.Wyciskanie na skosie sztangielek 4x10 4.Uginanie ze sztangielkami w chwycie młotkowym 3x12 "B" MC 4x8 Wiosłowanie sztangielką 3x10 wyciskanie sztangielek siedząc na barki 3x12 Wyciskanie wąsko sztangi

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-27 16:46:26 Liczba szacunów: 0
  • Ektomorfik, Endomorfik i Mezomorfik "Sylwetka prawdę Ci powie"

    Post
    Po siłowni, o siłowni
    PRO

    mie ok 30 , lydka 37 cm , udo 50 cm , pas 78-80cm (zalezy ;P ) , biodra 90cm , obwod klaty 103 cm , nadgarstek 18 cm . wyniki mam dobre , tzn wyciskanie ok. 80 kg , mc 160 kg przysiad ok 100 kg . Jestem bardzo dobry w wielu dyscyplinach sportowych , wiele osiagniec . Jesli chodzi o diete to jest dosc dobra , gdy chce przytyc jem wiecej i w tydzien

    Odpowiedzi: 358 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-17 00:20:16 Liczba szacunów: 1
  • Czy pompki moge robic codziennie ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    m przenosi ją maksymalnie do przodu - ćwiczący w leżeniu bokiem unosi jak najwyżej jedną z nóg ĆW. ZE WSPÓŁPARTNEREM - ćwiczący stojąc plecami do siebie wykonują równocześnie przysiad opierając całe stopy o podłoże i utrzymując kąt prosty między tułowiem a udami - ćwiczący w siadzie podpartym przepychają się nawzajem stopami - ćwiczący stojąc pleca

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-14 11:24:30 Liczba szacunów: 2