[SIŁA]Kokos DT just for fun

Ilość wyświetleń tematu: 375389

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 9908 Wiek 51 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 178038
Nawet jeśli 8km to o te 8 za dużo
Zawrat to taka trauma z lat studenckich - koledzy tak mnie przeciągnęli po Tatrach, że cud, że nie spadłam, że żyję i Zawrat zawsze wracał do mnie jako coś strasznego w głowie. Udało mi się traumę z bańki wykurzyć.
Mam ochotę się znów urwać do Zakopanego, bo przełęcz pod Chłopkiem, Liliowe i Rysy za mną łażą...
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51570 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Kokos - Reaktywacja?
Ekspert
No coś tam popisze od czasu do czasu Wiem, że ten mój periodyk bo przeca nie dziennik trochę inny od innych ale... ale za +/- rok może będę miała ważny powód i okazję robić formę "wyjściowo-sukienkowo-szpilkową" więc kilka miesięcy będę cisła trening typowo kulturystyczny z areło i nawet może znów bedę ważyć żarcie Na razie cieszę się swoistą swobodą treningowo-żywieniową i serio - ja mam z tego FUN

Ponieważ nie prowadzę zapisek papierowych to miejsce jest dla mnie jak taki zeszycik - czasem cofam się w tył, żeby coś porównać, coś sobie przypomnieć i poukładać w głowie od nowa.

Nadal czuję się mocno związana z Ladies.

20.08.2015
1) MC sumo
10x 50kg, 6x 70kg, 4x 85kg, 3x 97,5kg, 3x2x 105kg

2) Wiosło na T-barze
4x10/8/8/6 30kg/35kg/37,5kg/40kg cięzar tylko z kółek

3a) Ściąganie drążka nachwytem szeroko do klaty
3b) Przyciąganie V do brzucha
4x maks nie pamiętam ciężaru ani powtórzeń, bo z kolegą robiliśmy tak trochę na wariata

4) Bic na łamanej
4x8x 5kg/7,5kg + sztanga o wadze niewiadomej

+ brzuch - wznosy w zwisie

21.08.2015 DNT

Ekspert
22.08.2015 W założeniu poszłam na bananownię zrobić pierwsza od wieków wytrzymkę siłową ale tam akurat było jakieś szkolenie i kursowicze pałętali się pomiędzy stojakami i ławeczkami tak, że nie dało rady ogarnąć ani wolnego kawałka podłogi ani wystarczającej ilości sprzętu. Swoją szosą jak popatrzyłam na niektóre "laleczki" co robią kurs na personalnego No cóż...
1) PP

25.08.2015 DNT Młoda mnie na jakiś szoping i lody popołudniu ciągnie

26.08.2015

1) MC sumo
10x 50kg, 6x 70kg, 4x 85kg, 3x 97,5kg, 3x2x 107,5kg bez szału ale tez nie, że jakoś bardzo ciężko

2) MC sumo dociągania
2x 115kg, 2x 117,5kg

3) WL
10x 20kg, 6x 30kg, 4x 35kg, 4x 40kg,3x2x 45kg dumam nad zmianą uchwytu na węziej się zobaczy

4) WL wąsko
3x4x 40kg

Trening łączony z dwóch dni i tylko po dwa podstawowe ćwiczenia - z braku czasu. Ale "odfajkowane" Można jechać w Tatry Będzie drugi urlop po urlopie. Tylko na kilka dni ale mam potrzebę wyładować głowę, wyciszyć nerwa i nabrać dystansu. Liczę, że górki mnie uciorają na tyle, że nie będę wieczorami mieć siły na rozkminy

Zmieniony przez - Kokosik w dniu 2015-08-27 16:32:41
27.08.2015 DNT

28-31.08.2015 tatrzańskie wędrówki - było bardziej wycieczkowo (niemal całe dnie spędzone na wędrówkach po górach i duży kilometraż – nie mam statystyk z braku jakiegokolwiek narzędzia pomiarowego ale mam subiektywne odczucie, że było całkiem ok.) niż z konkretnym celem (typu Rysy... choć myślałam, że na wejście na Rysy się pokuszę... wyszło inaczej ale co się odwlecze to będzie za rok lub dwa). Cele konkretne zostawiam na kolejne sezony – muszę się lepiej kondycyjnie (oraz sprzętowo) do nich przygotować. I tu jawi się prośba albo w zasadzie dwie dla tych co czytają, wiedzą i swoją wiedzą chcą się podzielić. No więc tak:
1) Rower. Potrzebuję kupić rower. Najlepiej „uniwersalny”, którym pojeżdżę po mieście (w sensie po ścieżkach rowerowych), po dróżkach wsiowych i czasem po prostu po asfalcie za miastem. Nie jakieś cudo techniki ale po prostu dobry rower. No i żeby nie kosztował buk wie ile. Wszelakie uwagi na co zwracać uwagę (np. jak dobrać do wzrostu… jestem niska… całkiem mała, czy ma mieć amortyzację z przodu itd.).
2) Buty do biegania w tzw. terenie (dolinki górskie raczej niż granią Tatr, las). I tu też raczej model nie z najwyższej półki, bo to bieganie będzie raptem kilka(naście) razy w roku i rekreacyjnie przy tak zwanej okazji niż z nastawieniem na osiąganie jakichś celów sportowych. Całkiem nie wiem na co zwracać uwagę - mają byc sztywne, czy miękkie, jaki bieznik na podeszwie.
ani na rowerach ani na butach do biegania się nie znam

Nowe buty do łażenia po górach i bardziej poręczny plecak też musze nabyc ale z tym sobie poradzę sama choć wszelakie sugestie wynikające z doświadczenia chętnie też przyjmę.

A teraz to co było miłe mej duszy:
dzień 1 – z Kuźnic Ścieżką nad Reglami do połączenia się szlaku z Doliną Małej Łąki. Doliną Małej Łąki do Przełęczy Kondrackiej i dalej od Przełęczy Kondrackiej szlakiem przez Halę Kondratową spowrotem do Kuźnic. Duszno, gorąco, męcząco… Ale za to w schronisku na Hali Kondratowej dostałam najlepszą pomidorową (z reguły na trasie w schroniskach jem pomidorową) jaką jadłam do tej pory w Tatrach!

dzień 2 – z Kuźnic Doliną Jaworzynki, dalej do Murowańca i żółtym szlakiem na Krzyżne. Następnie zejście do Doliny Pięciu Stawów, potem Doliną Roztoki i na koniec asfalcikiem do Palenicy. Trasa od Murowańca na Krzyżne to jak dla mnie przekrój wszystkiego co jest piękne w górach – sielsko/anielska atmosfera na Hali Gąsienicowej, potem przez las i pasmo kosodrzewin a na koniec surowe góry. Zejście dla mnie trudniejsze (może bardziej nużące) niż wejście. Nie wiem jak to się stało ale na koniec w Dolinie Roztoki nogi mnie tak poniosły, że w większości trasa pokonana truchtem a wręcz momentami nawet truchto-biegiem. Jak nie lubię biegać po asfalcie tak w lesie i po kamyczkach mi się podobało. Nie żebym od razu pchała się w przełaje czy coś w tych klimatach ale… i stąd prośba o radę nr 2)

dzień 3 - z Kuźnic Ścieżką pod Reglami, potem trochę Doliną Strążyską a trochę Ścieżką nad Reglami do Przysłopa Miętusiego. Stąd niebieskim szlakiem do Małołączniaka i dalej granią na Kasprowy Wierch. Zejście żółtym szlakiem a potem z Przełęczy między Kopami niebieskim. Bardzo podobało mi się podejście pod Małołączniaka – super! Przejście granią do Kasprowego też dla mnie jest fantastyczne. Widoki zapierające dech. Ino wiało. Wiało okrutnie i tak gorącym powietrzem, że byłam całkiem sucha (a ze mnie normalnie się leje). Tego dnia pobiłam rekord wypitych płynów – coś koło 7 litrów, z czego 3 były uzupełniane w potoku.

dzień 4 – z Kuźnic Doliną Kondratową. Po wdrapaniu się na „czubek” Czerwonymi Wierchami do Ciemniaka. Stąd do Chudej Przełączki i Doliną Tomanową do Ornaka. Z Ornaka szlakiem przez Przełęcz Iwaniacką do Doliny Chochołowskiej, do Siwej Polany. Długa trasa ale bardzo przyjemna. Nawet ten asfalcie na koniec mniej upierdliwy niż na powrocie z MOK’a. No i w schronisku na Ornaku nie chrzczą piwa! Na Czerwonych Wierchach wiało jeszcze mocniej niż dzien wcześniej. Były dosłownie momenty, kiedy musiałam stanąć, żeby równowagę utrzymać. Dobrze, że dupa cięzka, bo było ryzyko zdmuchnięcia Na szlaku spotkałam Justyne Kowalczyk. Ona jest "mała" Ja miałam w głowie wyobrażenie o niej jako wielkiej, masywnej kobiecie a tu nic z tych rzeczy! Owszem widać, że ma silne ramiona i całą obręcz barkową ale jest "mała" i "chuda". Nie sapała, nie była upocona. Biegła w tempie takim, że szok
No i to spowodowało, że pomyślałam, że należy nad kondycją popracować… i stąd prośba o radę nr 1)

Aaa... nic mnie nie boli - ani mięśnie ani kolana. Owszem po całym dniu odczuwałam zmęczenie ale ni takie, żeby nie móc dojść do sklepu czy knajpy. "Czułam" stopy - to wynika z faktu, że mam mocno rozdeptane buty i czas kupić nowe oraz standardowo mam dwa odciski w miejscach, gdzie zawsze, przy dłuższym łażeniu i nie koniecznie po górkach, mi się robią. Dla mnie meeega, że dałam radę

Wyładowałam głowe. Ja idąc szlakiem nie myślę - dosłownie nie myślę. Dobrze mi zrobiła taka samotność wędrowca i jest szansa, że złapałam na tyle dystansu do g... dookoła, że nie pogryzę nikogo w swoim otoczeniu... przynajmniej na razie

01.09.2015 łazing po Zakopanem – odkryłam, gdzie są dobre lody oraz gdzie dobrze, niedrogo i w „specyficznej” atmosferze można podjeść.

02.09.2015 DNT
Koniec wakacji… ech… na osłodę kilka fotek of coz nie tak profesjonalnych jak u Venturki czy Lejli

Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 5856 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 54638
Co do roweru - jeżeli ma być uniwersalny brałabym lekki rower crossowy. Jaką kasą będziesz dysponować, bo od niej zależy osprzęt i marka ?
Koła 28``, opony zawsze możesz zmienić na cieńsze żeby jeździć szybciej po asfalcie (ja tak zrobiłam w moim).
Wydaje mi się, że dobry lekki cross zaspokoi tych co tęsknią za szosą, a chcą mieć rower bardziej uniwersalny.
Szukaj też okazji, bo po sezonie trafiają się fajne używki. Sama tak kupiłam moją kobyłę

Buty do biegania w terenie - no cóż to już musisz pomierzyć i to zależy od techniki jaką biegasz. ja kocham Inov8, ale to buty z małą lub zerową amortyzacją i zerową bez systemów. Jeżeli chcesz kupić taniej ściągaj z UK - amazon, sportshoes, etc Coś więcej mogę podpowiedzieć, gdy podasz kwotę zaporową.

Plecak na wędrówki - zwróć uwagę żeby miał siatkę i stelaż na plecach, a do tego pokrowiec przeciwdeszczowy i dużo troczków. Mój ostatni zakup to plecak 25l z 4f. Kocham go

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 1532 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 106705
Kokosik - znów w Tatrach, a nie dałaś znać!!
jeśli dobrze policzyłam dni, to w sobotę w jednym miejscu byłyśmy - tylko zupełnie innymi wariantami D5S
Ekspert
Lejjla pięknie dziękuję Boję się trochę tych 28'' - takie wielkie mi się wydają (albo ja taka mała przy nich). Myślałam o crossie i myślałam o używanym. Wstępnie do 1000zł - da radę??? Więcej to muszę negocjowac z panem mężem, co może jednak nie będzie jednak jakoś obłędnie trudne
Technika biegania - u mnie nie ma techniki biegania. Po asfalciku ja się poprostu mozolnie posuwam do przodu. Nie lubię biegać (choć miałam epizody biegania) i nie biegam niemal wcale. Okazuje się jednak, że w tzw. naturalnym terenie bieganie jest dla mnie łatwiejsze czy może poprostu przyjemniejsze - co mnie nieziemsko zaskoczyło.
Bieganie tego typu na razie realnie będzie przy okazji (np. wyjazdu w góry) - od przypadku do przypadku. Raczej nie wciągnie mnie tak totalnie, żeby inwestować powiedzmy 5 stów w buty. Ściągnąć z UK to nie problem. Jedyne buty biegowe tego typu, które oglądałam i przymierzałam to salomonki ale za chiny ludowe nie pamiętam modelu a tylko to, że ładne były i dobrze leżały mi na stopie oraz nie ocierały mi się o kostki - ja mam takie wystające kostki i wyższe buty mi nie pasują. No i mam stosunkowo wąską stopę, która lata mi w większości butów.
Plecak fajowy!

Venturka mnie nawet przeleciało przez myśl, żeby się z Tobą skontaktować ale nie chciałam byc namolna i wykorzystywać Cię (choć to niewykorzystywanie może ulec zmianie jak np. będę chciała się pokusic o trudniejsze szlaki - np. Chłopka się boję i kilku innych górek też) oraz jednak taka "samotność" była mi potrzebna.