SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Fedor po wygranej buczy , on pokory cię nauczy %-)

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 204475

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1663 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 14465
Dzięki za wyjaśnienie. Nie znam się na tym za bardzo (a widzę że tutaj się okazuje że sporo specjalistów od astronomii), a ciekawiła mnie ta sprawa. Kosmos jest ogromny i naprawdę ciężko go ogarnąć A skoro już mowa o dziurach(czarnych czy innych) ostatnio oglądając powtórkę walki BJ Penn- Diego Sanchez pod filmikiem znalazłem komentarz w którym ktoś napisał że to rozcięcie na czole Sancheza wygląda jak wagina na czole Ludzie mają skojarzenia
Ja jakoś co do Nostradamusa zawsze byłem sceptykiem, a tak jak mówiłem wszystko można interpretować na wiele sposobów. Słyszeliście pewnie jak ktoś po wyborze Smudy na trenera kadry doszukał się że było o tym napisane w "Dziadach" Mickiewicza. Zresztą macie link http://mundial.wp.pl/kat,1019539,title,Franz-Smuda-to-o-nim-pisal-Mickiewicz,wid,11644347,wiadomosc.html
Tak, że naprawdę ilu ludzi tyle interpretacji

"Odwaga to przeciwstawianie się bojaźni, przezwyciężanie strachu, a nie brak lęku"
M.Twain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8617 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 80644
Mam nadzieję, żę to nie o mnie bo ja jako spec od astronomii, to byłby upadek ludzkości.

Apropo wadżajn :

"Only he who battle wins.
The scald sang to their kings.
Let the battle be fought to be won"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 11497 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45161
EDIT: JEŚLI KTOŚ NIE OGLĄDAŁ FILMU PT. WYSPA TAJEMNIC - SHUTTER ISLAND TO NIECH KURVA NIE CZYTA TEGO POSTA! SPOJLERY TU SĄ!
Nie jestem chamem i teraz sie skapowałem o tym, że spojleruje, a nikomu nie chce popsuć oglądania filmu!