SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cykl masowy

  • kto napisze dla kolegi cykl

    Post
    Doping

    bardzo dobry cykl masowy 1-5 meta 20mg 1-6 prop 50-100mg co drugi dzien clomid 20tab 3-4dni po ostatniej injekcji 1x4, 3x2, 10x1 pod reka nolvadex w razie gino lub bolesnych obrzekow do cyklu sylimarol 210mg dziennie, tran 3x5g dziennie itd..

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1793 Data: 12/12/2004 3:23:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl W Wieku 18lat.

    Post
    Doping

    mozesz zrobic cykl masowy. kreatyna gainer jako dodatek i mozesz przymasowac na tym kilka kg. tylko trzeba jesc i cwiczyc.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2920 Data: 12/26/2009 12:02:17 PM Liczba szacunów: 0
  • NO-XPLODE 1100g i CELL PUMP 665g starczy na cykl?

    Post
    Odżywki i suplementy

    to ma być cykl masowy czy redukcyjny ? po ankiecie mam nadzieję, że redukcyjny .

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1765 Data: 4/6/2010 11:11:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj nietypowy temat NITROBOLON 2 ;]

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja stosowalem juz wiele suplementow ale nitrbolon to jak dla mnie (cykl masowy) byl do dupy, 0 pobudzenia, no moze nie 0 ale jak po 2 kubkach kawy, pompa byla taka ze prawie jej nie bylo, i wogole SHIT. Co do ramienia to nie mierzylem ale mysle ze to i tak zasluga tylko treningu. Jak widzisz na kazdego dziala inaczej! Zmieniony przez - Pera123 w [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2098 Data: 10/2/2009 7:39:03 AM Liczba szacunów: 0
  • SUPLUMENTY NA MASE I SILE PROSZE O POMOC

    Post
    Odżywki i suplementy

    i na siłę i na masę ? hmm... a rzeźby byś nie chciał na to ? a serio to wal trening i cykl masowy - kretka gainer i do przodu wynalazki vanadyle, TT i inne odpuść kreta+ carbo/białko albo + gainerek

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1173 Data: 2/14/2006 2:08:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Przetrenowanie ???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Z Kretka troche sie pospieszyłes . ale teraz pamietaj ze kazdy cykl ( masowy czy tez siłowy ) musi byc poprzedodzony i zakonczony cyklem regenracyjnym wiecej tutaj www.kulturystyka.pl/atlas/

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 919 Data: 1/22/2005 3:56:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak powinny być ułożone cykle?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zależy mi na budowaniu sylwetki oraz siły proporcjonalnej do niej... i nie wiem co powinno być najpierw, aby np zdobyć dobrą mase... czy od razu ma być cykl masowy czy może najpierw siła, potem masa, potem gęstość i ostatnia rzeźba czy jak?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 6/26/2007 10:58:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Który spalacz lepszy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] thermo fat burnera i byłem zadowolony, bierz około 6 tygodni, co do tse to w DT 1 cap przed posiłkiem i 1 cap przed trenem, w DNT 2 x po 1 cap przed posiłkami, zwiększaj dawkę do 4 cap dziennie, możesz łączyć to z bcaa, nitro II i mono, ale ja na Twoim miejscu połączyłbym tylko z bcaa i zrobił redukcję, a mono + nitro II zostawił na cykl masowy.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1897 Data: 8/14/2009 9:19:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak stosować ? Gainer+Kreatyna+Tauryna

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] cwiczysz juz poltora roku i masz diete nawet ok jednak poczekal bym jakies pol roku i przez ten czas cwiczyl programem ktory Ci rozpisalem a krete wzial bym na nastepny cykl masowy kiedy poczujesz co to jest stagnacja i bedziesz chcial robic dalsze postepy a wtedy kretyna bedzie jak znalazl teraz kiedy masz duzy potencjal naturalny kreatyna [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2028 Data: 1/29/2005 3:48:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl

    Post
    Doping

    Do tego cyklu co napisałem wyżej możesz dorzucić metę na kicka (1-5 meta 20mg ed) i wystarczy. To będzie dobry cykl masowy.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 5/23/2006 2:56:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy nie za mocno?

    Post
    Doping

    wywal stanabol enan + deca za***isty cykl masowy

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 865 Data: 2/10/2004 8:08:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki cykl Meta + ....??

    Post
    Doping

    [...] najlepiej laczyc z Testosteronem (prop,cypio,prolo,susta,oma) 2. Odblok zalezy od tego co dodasz, jaki to bedzie tesc lub cos innego bo na podstawie mety nie ma co patrzec bo oan bedzie jak cos tlyko5,6 tygodni 3. Ja bym Ci radzil brac mete 20/25 mg dziennie przez 5 tygodni + prolo lub susta/oma jakies 8 tygodni i bedzie dobry cykl masowy

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1622 Data: 10/12/2004 12:04:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl SSA na mase z czego

    Post
    Doping

    [...] jeszcze;P Drobnej budowy nie jestem ale brzucha duzego nie mam. No ale dosc. Nie napisalem tutaj koledzy by rozmawiac o moim brzuszku haha jak bede mial mase to obiecuje ze sie wytne;) Jestem tu bo prosze was o rade odnosnie tego jak waszym zdaniem powinien wygladac drugi cykl masowy bym byl zadowolonynz efektu. Bedzie masa to bedzie i rzeźba;)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1309 Data: 9/25/2014 6:21:43 PM Liczba szacunów: 0
  • odrzywka jaka polecacie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na ODŻYWKACH nie robi sie cykli. Domyślam sie, ze cykl masowy to ma być. Kreatyna, beta alanina, BCAA.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 336 Data: 2/15/2014 6:06:29 PM Liczba szacunów: 0
  • xpand + bcaa- jak to połączyć?

    Post
    Odżywki i suplementy

    wniskuje ze masz cykl masowy? podczas syklu masowgo nie jest polecane branie bcaa przynajmniej ja tak uważam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1038 Data: 8/24/2005 10:04:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Co po cyklu na mase?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Twój wybór i w rzeczywistości nie ma znaczenia co sobie wybierzesz, wybierz to co jest Twoją słabą stroną. Jeśli chodzi o mnie to po masie którą właśnie kończe robie następny cykl masowy, 2 tyg regenerki i jakąs rzeźbe na wakacje

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1679 Data: 3/20/2005 11:08:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs?

    Post
    Marbo

    [...] W konkursie nic nie wygrałem, ale w dziale zostałem i gadam z innymi użytkownikami w spamie (od kilku dni). Przymierzam się dodatkowo do supli tej firmy na najbliższy cykl masowy. Więc jak widzicie MARBO - konkursy naprawdę przykuwają uwagę. Nawet takie krótkie - jednodniowe gdzie można wygrać gadżety czy drobne produkty firmy. Np. [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3754 Data: 9/23/2011 9:31:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam 15 Lat i prosze o pordy

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] === a co do treningu polecam - idealny na poczatki - glownie tez zwazajac na twoj wiek i staz - na tym etapie orgaznizm nie ejst gotowy na znaczne przeciazenia - ostre cykle masowe /silowe- dlatego powienines zaczac od lekkiej ogolnorozwojoowki, stosniowo zwiekszac liczbe obwodoow, nastpenie zglosicic sie po pierwszy cykl masowy - lżejszy [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1373 Data: 8/31/2004 11:41:23 AM Liczba szacunów: 0
  • N-X + BCAA + MONO + Bialko.

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak Remik poza tym: A i jeszcze jedno, cykl masowy (tak jest dieta) 6tygodni - i co potem? Z supli pozostają białko i bcaa (dobrze myślę?). potem zrob 6-8 tygodni przerwy od kreatyny, mozesz np w tym czasie kupic jakies aakg,kofeine i brac przedtreningowo, wowczas razem z bcaa xtra (jesli je wlasnie kupisz): przed treningiem 30 min kofeina+aakg, [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 667 Data: 11/9/2009 2:07:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase czy redukcja?

    Post
    Trening dla początkujących

    Redukuj bo masz na sobie sporo tłuszczu więc nie ma sensu teraz jeszcze masować bo podleje Cię jeszcze bardziej. Przytnij aby ten poziom tłuszczu był w ryzach i później ewentualnie zrobisz cykl masowy.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 444 Data: 7/8/2016 9:22:06 AM Liczba szacunów: 1