SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • Silny blok :(

    Post
    Doping

    [...] WIEK:21 2. WAGA:95 3. WZROST:189 4. WYMIARY: -biceps:41 -klatka:129 -udo:63 -talia:89 5. STAŻ NA SIŁOWNI:4,5 6. DIETA: LC 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:Kilka razy clen, 2x meta , 1xOxa 8. TRENING: OStatnio bill star + aero 9. CEL CYKLU: redukcja 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 2 tyg 11. POZIOM BF%:?? 12. [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2471 Data: 8/6/2014 4:06:38 PM Liczba szacunów: 0
  • deca + susta

    Post
    Doping

    To jest mój 3 cykl. Pierwszy (superka 25 susta 12 metka 100), drugi (winko 20 clen 100).

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2123 Data: 9/24/2004 2:57:38 PM Liczba szacunów: 0
  • CYKL MOCNY - ZIMA

    Post
    Doping

    dalbym najpierw mete pozniej antka po pierwszym etapie clen i hcg i aeroby zeby sie oczyscic troche zamiast cypio oma tren bym dal przed winem bo sama oma z boldem po pierwszej fazie cyklu sobie rady poewnie nie da

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3043 Data: 8/29/2008 7:50:53 PM Liczba szacunów: 0
  • T5 data ważności, pare pytań

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja stosowalem 2 tygodnie eca, 2 tygodnie joha albo 2 tyg clen, 2 tyg eca%)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2110 Data: 1/25/2018 8:58:37 PM Liczba szacunów: 0
  • deca organonu 1ml/50mg

    Post
    Doping

    mniej wiecej tak deca według uznania ale raczej lajcik z decą... propionat 50 mg co drugi dzień czyli tez lekko1-6 stanabol 30mg dziennie2-6 i do tego clen na zmiane z eca i dlieta tłuszczow .ogolnie cel to rzezba -redukcja + troche dodrego miesa co polecacie z tą decą jak bysie to sobie wykombinowali?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1877 Data: 6/23/2005 5:04:14 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD+SAA free sogi i alk + LAJK ONIK paluszki freebe

    Post
    Doping

    dobra wszamalem piers z kuraka z zoltym serem, zapilem oliwa i przepchnalem garscia peste slonecznika i moge pisac... na ckd bylem wczesniej dwa razy, raz na rzezbie raz na masie... na rzezbie bomba, smialo moge powiedziec ze to najlepsza dieta redukcyjna... na mase srednio... mimo ze dodalem 1000 a pozniej jeszcze 500 cal ponad to co wcianalem [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2961 Data: 5/26/2005 10:36:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Naturalny antestrogen?

    Post
    Doping

    Dzięki ale chyba Venom tu nie wpadnie Aha clen bardzo podnosi ciśnienie? nigdy nie stosowalem ani nikt ze znajomych sam mam 150/90 i troche mam stracha przed zakupem , mam dostęp do bulgarskiego co ty na to ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 6/20/2003 10:09:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Clen chinski....dac wiecej ?

    Post
    Doping

    sa glosy ze clen dobrze spisuje sie rowniez jako antykatabolik. jest tez dobrym, albo i najlepszym transporterem kreatyny, wiec warto na redukcji dorzucic chocby jakies mono. a co do palenia miesni przez clena to podczas redukcji nie ma sily zeby wraz z tluszczem nie lecialo mieso, tylko kwestia tego jak duzo tego miesa poleci. zalezy to glownie [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 909 Data: 3/7/2012 2:29:25 PM Liczba szacunów: 0
  • pilnie prosze o odpowiedz

    Post
    Doping

    a na co ci w ogole clen? sprobuj eca (lepsze samopoczucie...) co do cyklu 1-8 200 mg test 1-4 metka

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 801 Data: 2/5/2004 5:29:56 AM Liczba szacunów: 0
  • płodnosc

    Post
    Doping

    naprawde Cie nierozumiem zostalo powiedziane ze clen niema wplywu na plodnosc, wiec chyba teraz mzoemy lekko zejsc z tematu? wogole to gadas ztak oficjalnei jakby powodzenie tego postu mialoby gwarantowac Ci jakis bonuskilka tys PLN (tylko od kogo i zaco niemam pojecia) i nikt chyba tu niemowil o postinorze jako srodku antykoncepcyjnym tylko [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3281 Data: 5/12/2004 4:12:11 PM Liczba szacunów: 0
  • matax prop stan

    Post
    Doping

    wywalilbym mete i zrobił propa z winem przez 6tyg. potem tydzień zejscia propem i jednoczesnie clen, z efką bym uderzył na początku i przed clenem. 1-6 prop 100mg/eod 1-6 wino 50mg/eod 6-7 prop taper 6-8 clean 1-2 efka 4-5 efka

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1946 Data: 6/17/2007 3:44:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o bf

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jakoś dziwnie wcześnie sie już o nei pytasz,zanim sie pożadnei wymasujesz to troooooche minie Na pierwsza przygode ze spalaczami TSE i clenburexin bardzo dobre,imo clen

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1157 Data: 8/16/2009 7:49:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o bf

    Post
    Odżywki i suplementy

    Narescie odpowiedz, na którą czekałem , dziękuję. Wiem , że pytam się wczesnie , ale lepiej wczesniej niż pózniej. A , który według Ciebie jest lepszy TSE czy Clen? Bo nad nimi mam dylemat.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1157 Data: 8/16/2009 7:50:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o bf

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie widzialem nigdzie info odnosnie tego, ze masz zamiar sie masowac, potem zrzucac. Nawet jesli to dopracuj diete. Jesli juz planujesz kupno spalacza, to "imo scorch" jest lepszym wyjsciem, niz clen, a cenowo wychodzi nawet podobnie.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1157 Data: 8/16/2009 8:06:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Nietypowy doping

    Post
    Doping

    leki rozszerzające oskrzela powinny poprawić wydolność clen/efka

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2107 Data: 3/12/2010 4:28:56 PM Liczba szacunów: 0
  • 15 amp. Testosteronu

    Post
    Doping

    Pamietaj, zaopatrz sie w Nolavdex i Clomid, moze sie przydac tezz clen albo kreatyna na zejscie z cyklu. cykl ok Krasnall

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1442 Data: 8/27/2001 9:19:12 PM Liczba szacunów: 0
  • coś na tłuszczyk

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja próbowałam clenbuterolu. Jak po wszystkich tych środkach nie ma cudów bez ruszania się .w każdym bądź razie Clen świetnie wspomaga odchudzanie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2891 Data: 12/11/2001 9:06:56 PM Liczba szacunów: 0
  • clen burexin + bcaa nano 3d

    Post
    Odżywki i suplementy

    No najwidoczniej bo widzę że przy takiej dawce wychodzi mi to na parę treningów . Amino w proszku najlepsze do clen? Wolę zapytać i mieć pewność niż potem żałować

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 905 Data: 3/26/2012 10:57:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol między cyklami

    Post
    Doping

    kuzyn leci właśnie leci solo metanabol, a czytając teraz przypomniałem sobie, że mam parę liści clena z SP, które niedługo kończą swoją przydatność ^^ i w sumie mógłbym mu dać za frajer bo po co wyrzucać do kosza :D, tylko czy jest sens do metki pod koniec zarzucić clen?. Pzdr.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1964 Data: 11/14/2010 9:50:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol między cyklami

    Post
    Doping

    k1pl czyli mówisz ze clen pod koniec przyczyni się do spadków ? Słyszałem że właśnie odwrotnie, kiedy już wejdziemy na koniec cyklu z clenem i później ciągnąc go jeszcze przez odblok, czyli z kreatyna ma bardzo fajne działanie. Jak to w końcu jest, tylko solo na chudniecie ?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1964 Data: 11/14/2010 10:15:04 AM Liczba szacunów: 0