SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • Agresja i wkvrwiene- po jakich sokach was dopada?

    Post
    Doping

    Clen potrafi wstrząsnąć emocją a juz niewielkie dozy testostorenu(zwłaszcza podawanego przez dłuższy okres),wywołuja poczucie większej pewności siebie,co czesto gesto jest podłożem zachowań agresywnych i niekoniecznie musi to być od razu mordobicie,zaczyna sie od kłótni z bliskimi. Generalnie kwestia osobnicza i zależna tez od konkretnych sytuacji.

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 7578 Data: 2/22/2012 9:02:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Agresja i wkvrwiene- po jakich sokach was dopada?

    Post
    Doping

    Wszystko jest w głowie. Podkretka jest na rzeczacz takich jak tren plus clen większa. Najważniejsze jest by umieć sie opanować, ogólnie saa nie sa dla d****i wskazane. Zmieniony przez - MYTHMAN w dniu 2012-02-22 22:28:02

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 7578 Data: 2/22/2012 10:27:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozpisanie dawek + Pytania

    Post
    Doping

    jezeli mozesz to sally zxamien na clen. i wtedy dajesz rano i dziala do 36h

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 487 Data: 5/6/2014 11:36:12 AM Liczba szacunów: 0
  • cyklik luknijce

    Post
    Doping

    to zrezygnuj z mety i zamien na superke 100mg e2d razem z prolo 100mg e2d, przez cały czas arimidex 1/4 tab ed i zobaczysz jak woda i tłuszcz zejdzie, a na koniec clen/t3.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 4/8/2007 12:55:29 AM Liczba szacunów: 0
  • cyklik luknijce

    Post
    Doping

    Kurcze a nie lepiej zrobic jakas typowa masowke i na koniec ubic to winem itp!Np.deca+prolo(lub omo)i na koniec dac wino+tren(jak planowales)+clen? obecnie szamie wino(oral) EC i jest fajnie! Zmieniony przez - Mlody182 w dniu 2007-04-08 01:19:51 Zmieniony przez - Mlody182 w dniu 2007-04-08 01:20:05

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 4/8/2007 1:18:56 AM Liczba szacunów: 0
  • cyklik luknijce

    Post
    Doping

    [...] provi sobie jechalem 50mg ed ale przy 25mg ed juz robi mi dobrze wiec starczy bede mial na dluzej poprostu , efe zaczne szamac po sweitach po teraz niema sensu , potem zjem clen bo musze popalic troche bf jeszcze , i kolo 20maja wejde dopiero wiec powinienem byc oczyszczony twoj post o odbloku i oczysczaniu czytalem wiec tez tak chcialem zrobic [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 4/8/2007 4:23:56 PM Liczba szacunów: 0
  • kiedy jeść węgle przy suplementacji johimbina

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Swoją drogą w wieku 18-stu lat zabawa johimbiną jest raczje nieodpowiedzialna. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-02-24 16:44:26 %-) efedryna - 15 lat joha - 16 lat clen - 18 lat t3 stosunkowo długo się rozdziewiczałem. %-) %-)%-)%-) co prawda nie pochwalam i nie zachęcam nikogo, ale swego czasu(5-6 lat temu) na forum grupie wiekowej <20 lat [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6729 Data: 2/25/2013 12:07:15 AM Liczba szacunów: 0
  • cykl- czy warto

    Post
    Doping

    teraz z rzeczy do miejscowego spalania to masz chyba tylko heliosa to jest joszka i clen w strzałkach,ale czy to pomoże wątpię,skoro jest tłuszcz to trzeba zejść niżej z bf chyba że to gino normalne

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 557 Data: 9/7/2014 8:53:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na redu po zakończonej masie

    Post
    Doping

    Nie wiem czemu taka krótka ankieta się zrobiła ale dokończę może jakiś błąd to dokończę. typ: mezo tendencja do owłosienia/łysienia: brak rekordy: klatka 145kg, martwy 190kg, przysiad 175kg biceps: 43, klatka: 116, udo: 65, łydka: 40 przebyte cykle: eq + meta + enan / prop, clen / meta solo

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 327 Data: 7/28/2016 5:32:12 PM Liczba szacunów: 0
  • 12tygodniówka

    Post
    Doping

    może jeszcze na koniec dorzucę clen na 2week on/ 2week off na off-ie animal cuts

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1595 Data: 3/1/2011 1:44:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl dla kolarza - wytrzymałość i wydolność.

    Post
    Doping

    Moze do wina sally/clen chociaz tu sie boje spadku masy ciala...albo witka b12 co myslicie ? Czy nie kombinowac i samo wino zrobi robote?

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 7470 Data: 12/12/2015 8:51:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl - proszę o pomoc

    Post
    Doping

    1-10prop 50mg e2d i clen do tego i lecisz z redukcja

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1013 Data: 7/2/2009 11:28:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Szykownie na letni chamski podryw

    Post
    Doping

    [...] zrobić, dziwne podejście masz. Piramidka wina nie ma sensu daj stała dawke jak cos. Napisz dokładnie co idzie i w jakiej ilości. Czyli robisz odblok w tym momencie a nawet nie badales hormonów które na bank były wyj**ane i uniemozliwia Ci odblok hmmm. Jaki był ogólny zamysł wprowadzenia sermow i masz na myśli clom czy clen jak piszesz. Mega haos

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 3/9/2017 9:50:26 AM Liczba szacunów: 1
  • Szykownie na letni chamski podryw

    Post
    Doping

    Mowisz że lecisz na sermach potem wymieniasz tylko nolve i trubulus czyli clom nie leci rozumiem. A pytasz o clen bo tak o sobie to czjaje bo tak to napisałeś.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 3/9/2017 10:10:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl - pomóżcie

    Post
    Doping

    j.w. clen mozesz wrzucić w każdej chwili

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 598 Data: 2/27/2014 10:35:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Porady w przebiegu cyklu

    Post
    Doping

    [...] albo slabutamol jesli sie uda zdobyc. T3 zostawie na Tren E. Miales na mysli zebym jeszcze 3mce cykl pociagnal czy calosc 3mce? Jakis schemat salbutamolu znacie? Lykac jak clen w jednorazowej dawce czy dzielic? Tak wogole to niezle zamieszales na tym forum i mysle ze potrzeba tutaj ludzi z taka wiedza jak Twoja. Mam nadzieje ze sie nie [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 12/10/2016 6:01:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Bez tescia =]

    Post
    Doping

    Trenbolone z Winstrolem do tego 2 Propionaty 50-tki na tydzień. Wrzuć Clen i ECA oraz aeroby. Kup dobrego bulka i trzymaj srednio wegle, bialko wysoko. Aeroby i pieprzenie się ze stosunkiem bialek do wegli ich rotacja to podstawa. Koks to zawsze będzie dodatek.

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 10536 Data: 9/6/2005 12:15:10 AM Liczba szacunów: 0
  • < Rozpiska >

    Post
    Doping

    [...] PCT, wiadomo warunkiem prawidlowego czyt udanego PCT jest brak supresywnych/blokujacych metabolitow ktore sie nagromadzily podczas cyklu, w tym celu swietnie spisuje sie clen, ktory powinienes zaczac rowno z ostatnim tygodniem cyklu /sam winstrol/ i ciagnac jeszcze 2tyg PO clomid dajesz 1-2dni po winstrolu i lecisz rowno z clenem, po [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3644 Data: 4/26/2007 11:38:18 PM Liczba szacunów: 0
  • thermal pro a rozstępy

    Post
    Odżywki i suplementy

    Marne szanse jesli genetycznie nie miales rzezby przy takim odzywianiu, to malo prawdopodobne ze ci to cos da. Thermal nie pomoze, moze by pomogl jakis kiler typu Vaso+tight, albo thermal+thyro2+t3 czy inny clen/sal. DIETA TO PODSTAWA !

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2708 Data: 4/30/2005 3:01:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Lecę z tym koksem

    Post
    Doping

    z drugiej strony jak planuje on minimum kolejne 14 tygodni to wskakiwał bym na bold/cypio na tym combo to mozna i pół roku lecieć i combo dobre do obranego celu,a przed latem wskoczył bym znowu na prop/tren/wins lub master na ostateczny szlif plus clen i t-3 i musi byc kosa jak będzie miska

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 947 Data: 1/14/2014 8:22:00 AM Liczba szacunów: 0