SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • Cypio plus Meta

    Post
    Doping

    Wymyśliłem coś takiego, tak będzie dobrze ? 1-4meta 30mg ed 1-19 Test Cypio 250mg e4d 13-17 meta 40mg ed 17-19 salbutamol, albo clen hcg 6/12/18/19/20 nie bede redukował przy mecie tylko zrobie 2-3tygodnie redukcji na koniec. Co polecacie po takim cyklu, odblokowac sie, czy moge sobie jakiegos miksa albo coś podbijac delikatnie a odblok zrobic [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1695 Data: 5/16/2015 5:21:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Propozycje na 3 cykl

    Post
    Doping

    1-5 meta 1-8 enan 9-16 prop 8-15 wino 8-17 clen bardzo fajny cykl, całkiem nieżle mnie porobiło. Zmieniony przez - gruby22 w dniu 2009-06-17 17:54:59

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1249 Data: 6/17/2009 5:54:17 PM Liczba szacunów: 0
  • stereotyp połączenia mety i omy czy aby napewno??

    Post
    Doping

    [...] przez 11 tyg to chyba racja a co myslisz nad takim rozwiązaniem: 1-13 bold 200mg e3d 1-10 oma 250mg e3d 7... prop 150mg e2d <--- 11-12 czyszczenie receptorów clen,low carb,antykataboliki,aeroby i na czyszczeniu bold wystepuje jako lekkie podtrzymanie. 13-17 meta 30mg ed 13... prop 200mg e2d 14-17 prop 100mg e2d (17.. 100/75/50)

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2384 Data: 8/24/2008 7:59:52 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy redukcji

    Post
    Doping

    [...] + 15 econo (po treningu) 6) 200 twarogu / 40g cass hi tec ladowanie co tydzien/dwa zalezy od ssania na wegle od poczatku redukcji czyli te 2,5 miecha rok temu na redukcji ok 4 miechy na niej wytrzymalem no miejwiecej 10 mies zgadza sie, t3 dzisiaj 37 dzien dokladnie i od 4 dni wsadzilem clen Zmieniony przez - Sobczak w dniu 2014-06-07 17:08:53

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1313 Data: 6/7/2014 5:06:59 PM Liczba szacunów: 0
  • metka/winko/clen/6 tyg. / masa+rzezba

    Post
    Doping

    dawki ma takie ze dwa orale nie straszne.. ja jednak bym poleciał clen + meta, a wino kiedyś do czegoś dorzucić

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1032 Data: 11/6/2010 8:58:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Clen + BCAA rano

    Post
    Odżywki i suplementy

    Opcja 2 z tym że clen. będzie raczej za mało... chyba że spalacze na Ciebie bardzo dobrze działają...

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1726 Data: 4/8/2009 7:19:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Mega Redukcja do oceny - 23 kg

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] temat.Tak jak pisze Anty -"ma działac i koniec kropka> Mysle ,ze nie jednemu tutaj mogłby udzielic odpowiednich wskazowek a nie tylko liczydełka i tabelkomania. To czy brał clen czy nie to wyłącznie jego sprawa ,jak ktos sie boi to niech je korzonki i robi kompleksy bujanego konika. ,zeby sie nie przeciążyc. Ja to brałem przed laty i to działa [...]

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 10635 Data: 2/13/2013 12:37:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl .. Z igłą :D

    Post
    Doping

    az tak zatłuszczony nie jestem wole sie zmasowac za.***iście zeby potem było co rzeźbić bo narazie to krucho jest, dlatego clen chyba nie potrzebny..

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 9358 Data: 6/5/2005 11:48:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl .. Z igłą :D

    Post
    Doping

    winstrol clen tym sie interesuj wspomnisz me slowa

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 9358 Data: 6/21/2005 3:53:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl .. Z igłą :D

    Post
    Doping

    szoho jezeli planujesz dlugotrwale odchudzanie to ja bym proponowal spokojnie... maly deficyt kaloryczny do tego najpierw eca ... pozniej jak juz zacznie sie robic ciezko zmien eca na clen a na koniec wejdz na jakis cykl z krotkimi estrami i dorzuc t3 do clenu... czym wolniej bedziesz tracil tluszcz tym wiecej miecha i sily zachwasz...

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 9358 Data: 9/28/2005 4:25:30 PM Liczba szacunów: 0
  • DLUGI CYKL-zakonczenie(???)

    Post
    Doping

    [...] i inni diswiadczeni)moglby sie pokusic o ocene tego cyklu oraz odpowiedz na nurtujace mnie pytania co do jego zakonczenia? Czy ewentualnie clen mogby jeszcze cos pomoc?Moze dorzucic jeszcze Therme?badz co badz ma wplyw na wytrzymalosc a jak pisalem zalezy mi by w koncu sierpnia organizm nadal dysponowal [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1632 Data: 5/23/2003 4:25:09 PM Liczba szacunów: 0
  • wino prop,deca prop

    Post
    Doping

    [...] Schemat enan / wins tez bylby ok, tylko test wchodzilby dluzej bez kickstartu. Wygladalo by to np tak: 1-8 enan 250 e3d 6-11 wins 30 ed richHAX: to dowodzi jak malo wiesz o tym sporcie, oma e4d w formie antykatabolika, low-carb / ckd, aeroby / interwaly codziennie - clen, efka, termale. Zmieniony przez - Scorpio93 w dniu 2008-07-02 15:34:06

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3274 Data: 7/2/2008 3:30:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielka Prośba DO EXPERTÓW

    Post
    Odżywki i suplementy

    o ****a HARDKOR jawny .... malo waży przy takiej wadze i jeszcze chcesz schudnąc " good choice " .... idz do działu ODZYWIANIE i popros o diete redukcyjną i w TRENINGU o trening a jesli potrzebujesz cos na spalanie to thermala albo cos mocnego z efedryna a .... jeśli jestes bardzo zdesperowany to clen albo sally pozdro

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 849 Data: 1/2/2005 8:52:16 PM Liczba szacunów: 0
  • LIPO - porady

    Post
    Doping

    czyli nie warto brać clen na przemian z elite + bloker?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1187 Data: 4/4/2013 10:36:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Co wziąśc na rzeżbę dobrego!!!!!!

    Post
    Doping

    trening taki sam jak na mase moze byc tylko aeroby od 30min w gore do tego po kazdym treningu. dieta dzial dieta. Na spalenie tluszczu ECA/ clen na zmiane po 2 tyg, Propa mozesz dac antykataboliczne dla utrzymania masy miesniowej a wino pod koniec redukcji. Zmieniony przez - PeppeR w dniu 2008-02-15 22:07:25 Zmieniony przez - PeppeR w dniu [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1395 Data: 2/15/2008 10:05:46 PM Liczba szacunów: 0
  • dluzszy (3) cykl na propioniacie..

    Post
    Doping

    1-8 prop 100eod 9-10 prop 50 eod 5-11 wino clen /efka przez dlugosc cyklu dieta aero i wio

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1105 Data: 8/17/2008 12:31:01 PM Liczba szacunów: 0
  • dluzszy (3) cykl na propioniacie..

    Post
    Doping

    clen/efka wejdzie na bank - jakim systemem jeszcze nie wiem .... czekam na dalsze propozycje..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1105 Data: 8/17/2008 12:32:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Susta+meta+clenbuterol

    Post
    Doping

    a jak dawkowac ten clen stała dawka czy zacząc od mniejszych dawek i w góre? i przez ile tyg brac to

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1212 Data: 2/5/2013 9:07:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Próba odtłuszczenia całego ciała po alkoholizmie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po co Ci clen przy redukcji takiego bebzona? Takie coś robi się zmianą nawyków żywieniowych a nie tak mocnymi środkami. Zacznij porządnie jeść a efekt będzie na tyle dobry, że nie trzeba będzie nic brać.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1092 Data: 2/6/2010 11:03:05 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWe produkty LYKA LABS

    Post
    Doping - zdjęcia

    clen..zauwazcie tabletki sa znaczone z wytloczeniem...

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 11801 Data: 11/15/2009 12:21:45 AM Liczba szacunów: 0