SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • Bylem raz na antybiotyku ale 2tyg to odstawilem clen walsnie bo goraczek dostawalem. Nie wiem jak to przy tak krotkim antybiotyku.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 142 Data: 1/1/2020 3:12:15 PM Liczba szacunów: 1
  • wiec moze tak 1-24 hgh 4iu 5on 2 of 1-8 tren 300 ew 9-16 masteron 400ew 17-24 prop 100 eod 19-26 wino 30-40 ed do tego t3 plus clen i spalacze Jak z t3?? od 16 przez 7 tyg drabinke do 100?? czy moze 2 on 2 of ?? Meta miala byc na malego kicka przed enanem poprostu wiem ze do redukcji slaba hehe Zmieniony przez - janikUK w dniu 2012-09-05 [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1806 Data: 9/5/2012 6:18:18 PM Liczba szacunów: 0
  • clen na podtrzymanie? clomid i tamoxifen daj po 1 tabletce dziennie przez 3 tygodnie. korzystając z okazji zapowiem artykuł w trakcie którego jestem pisania, odnośnie spostrzeżen n.t. idei odblokowania, jesli chodzi o diete suplementy i odpowiedni trening, w celu zachowania zdobytych kg.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 864 Data: 6/25/2007 11:33:33 AM Liczba szacunów: 0
  • yohimbine+clen?

    Post
    Doping

    2tyg yoha, zacznij od 5mg/ed z rana na czczo, jak bedzie ok podbijaj dawke. pozniej 2 tyg clen, tu juz brales wiec dawke tez powinienes wiedziec jaka sobie dobrac. yohe w rozsadnych dawkach mozna dlugo brac.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2638 Data: 9/1/2011 2:28:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak to dawkować?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ) bf = ? typ budowy ciała = endomorfik 2) wiek = 21 3) waga/wzrost = 74kg , 180cm 4) staż treningowy = 2 lata 5) cel cyklu = masa 6) stosowane już wcześniej suplementy, Mutant Mass, Shock Therapy (Storm+Shock),Universal Gain Mass, nie pamiętam reszty, jakieś BCAA,HMB,Witaminy,Minerały nie pamietam nazw,firm 7) stosowane wcześniej spalacze - Clen [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 666 Data: 3/23/2011 10:01:20 PM Liczba szacunów: 0
  • nie chce takich duzych dawek bo włosy troche liche sie zrobiły. Teraz narazie clen biore i areoby po 30 min dziennie. myślę że poczuje te dawki. A jak tam macie jakieś info o M-drolu bo słyszałem że środek konkret

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1379 Data: 2/28/2008 8:23:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja na rzeźbę

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mam pytanie czy to prawda ze clen i eca niesa leprze od legalnych suplementów?

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3718 Data: 7/28/2004 1:46:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja na rzeźbę

    Post
    Odżywki i suplementy

    ... heheh on ma bolda ciekawe żeczy pisze/ bio mam pytanie ... brałeś kiedyś eca ? / clen ??? uważasz ze dla 15 -nastolatka za***sity spalacz Zmieniony przez - soldierr w dniu 2004-07-28 15:30:58

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3718 Data: 7/28/2004 3:29:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja na rzeźbę

    Post
    Odżywki i suplementy

    ..Bio możesz mi wytłumaczeć dlaczego clen to wielkie g.... ( jak nie stosowałeś to skąd takie wnioski ????? ) ..?

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3718 Data: 7/28/2004 7:56:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja na rzeźbę

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] - da się zrobić. Tylko jest mniej wygodnie, a podczas CKD wolałbym choć raz dziennie mieć w ustach coś słodkiego Fat-Joe. Ja pierniczę! Jaki ty jesteś kurna uparty! Pieprz clen i efke, fat burnery też - nie szalej ze zrzucaniem tłuszczu, jesteś jeszcze za młody - musiałbyś włozyć sporo wysiłku by zrzucić duzą ilość tkanki tłuszczowej, a to w [...]

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3718 Data: 7/29/2004 12:25:22 AM Liczba szacunów: 0
  • bombka

    Post
    Doping

    clen mozesz dac jak bedziesz na masterze

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 457 Data: 12/19/2011 3:58:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Efedryna

    Post
    Doping

    jesli gosc che trenowac to zamiast efki polecilbym mu clen z ketotifenem przez 4 tygodnie clenu 2-3 tabsy plus 1-2 ketotifen, napewno spali tluszczyk oraz pojdzie sila, sam tak zrobilem i jestem zadowolony, potem kretka+ jakis fatburner....efka jest dobra ale na meczyk...

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 4317 Data: 9/15/2005 11:29:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Ale na wszelki wypadek wez 3 paki hcg. Ja bilem kosmetyczne dawki propa plus oxa i clen pod koniec.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 265 Data: 11/8/2019 10:19:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Przeczytaj: http://www.sfd.pl/*_*_*_WSZYSTKO_O_METANABOLU_*_*_*-t429641.html Jednak z tego co czytam chcesz:"chce uzyskac lekki przyrost mieśni i spalenie tkanki tłuszczowej ", więc ja bym celował raczej w wino i clen'a. Poczytaj troche w podwieszonych o SAA :D

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1589 Data: 6/29/2011 11:33:26 AM Liczba szacunów: 0
  • 1o2 Wino solo polecasz ? Zaraz cię zjadą a ja właśnie myśle nad takim cyklem Wino+Clen :) bez względu na opinie, no i wydaje się to byc sensowny cykl na rzeźbę więc maniek próbj tak jak 1o2 pisze

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1589 Data: 6/30/2011 11:57:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Pisze z drugiego konta, bo tamto jest zbanowane za strone internetowa na zdjeciu ;). Czy polecam wino solo trudno to tak nazwać ale moge napisac, ze lecialem wino solo w sporych dawkach do 50mg i siła szła kur*wsko . Wino + Clen niestety nie brałem tego zestawy osobiscie, jednak moj dobry kumpel z silowni tak lecial i spadl ładnie z fatu na [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1589 Data: 6/30/2011 5:08:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczerze to zastanawialem sie jeszcze nad clenem...nigdy nie bralem ale mysle ze polaczenie go z kretka moze dac calkiem fajny efekt. Clen wypali troche tluszczu a kreta zabiespieczy przed spadkami a moze nawet cos tam wejdzie na +

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1375 Data: 7/23/2010 3:10:39 PM Liczba szacunów: 0
  • No gdzie ty dziewczyno przy Bf 31 za clen sie lapiesz? Dopnij diete i zwieksz ilosc treningu aerobowego a poleci bez wspomagaczy

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 890 Data: 3/19/2015 12:01:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z t3

    Post
    Doping

    leci teraz 4-ty, ale dawka 50mcg drugi tydzień, myślę jeszczę trochę pociągnąć, w przyszłym tyg. planuję dodać clen zamiennie z ECA

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3254 Data: 1/17/2013 5:14:07 PM Liczba szacunów: 0
  • zakwasy przez 6 dni po treningu ,pomocy??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cwicze juz 10 lat, jeden raz w tyg bo mam te zakwasy,cale cialo,ok 4 godziny,po 20 seri na kazda grupe do upadku,potem codzienie aeroby po 3 godziny, do tego kreatyna 40 gram,bcaa,testosteron, t4i t3,clen,winko,i duzo bialka ok 400 gram, i i tak lipa stawy bolom

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2218 Data: 5/27/2008 6:48:43 AM Liczba szacunów: 0