SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • Clen - pytanko.

    Post
    Doping

    Panowie odstawiłem po 10 dniach clena na 10 kolejnych dni. Zobaczymy jak będzie, jednak już wiem że trening bez tlena czyli dzisiaj był nieporównywalnie lepszy tzn bez zjazdu. Ogólnie chwale sobie clen. Muszę jednak wiedzieć kiedy przyjmować i w jakim odstępie treningowym. Dziękuję za odpowiedzi :-)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 251 Data: 4/6/2019 8:03:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobry pobudzacz...

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja kiedys stosowalem zen szen + clen i dawalo rade <ale to nie ten dzial> hmm co jeszcze kofa odpada, guarana tez sproboj zen szenia, a jak Ci na pozmpie zalezy to duzo dobrego slyszalem o AAkg

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2534 Data: 10/27/2007 8:54:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol Balkn Pharmaceuticals Pytanie ;-)

    Post
    Doping

    ten clen juz przy 2 tab ladnie klepie

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1689 Data: 6/4/2010 9:45:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol Balkn Pharmaceuticals Pytanie ;-)

    Post
    Doping

    myslales ze po kilku dniach clen wypali Cie na 5%bf ?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1689 Data: 6/4/2010 11:00:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol Balkn Pharmaceuticals Pytanie ;-)

    Post
    Doping

    Najlepszy Clen jest z LK nie ma lepszego moim zdaniem Chiński przy LK to jest nic ;] oczywiście jak masz dojście do oryginalnego Clena z LK...

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1689 Data: 6/5/2010 1:49:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol Balkn Pharmaceuticals Pytanie ;-)

    Post
    Doping

    No i juz wiemy ze do listy srodkow na ktore jestes odporny dolaczyl i clen Ty masz naprawde dobre zrodlo Kv,rwa czemu mi w zyciu tacy zgodni ludzie sie nie trafiaja tylko same cwaniaki Zmieniony przez - karlos1232 w dniu 2010-06-11 09:03:42

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1689 Data: 6/11/2010 8:58:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol Balkn Pharmaceuticals Pytanie ;-)

    Post
    Doping

    mnie clen z balkana kopał pierwsze trzy dni, teraz tylko duża potliwość a już lece 4 tabsy dziennie i chyba wrzuce 5 bo coś słabo czuć pozdro.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1689 Data: 6/11/2010 9:46:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie Clenbuterolu dla dziewczyny ?

    Post
    Doping

    Chłopaki jak z tym dawkowaniem dziewczyna ma 162cm wzrostu i warzy 65kg.Brała juz Thermo speed, chrom ,itp miała diete itp nawet cwiczyła duzych efektów nie było 2kg na miecha.Clen juz kupiła 100tab ma zamiar brac tak jak jej powiedziałem.Chyba ze radzicie cos innego.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 6407 Data: 8/21/2006 10:22:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Clen + Xp

    Post
    Doping

    Clen 25 dni po 2 tabletki dziennie. Najpierw zrzuc bez termo ile sie da - tabletki daje sie na samym koncu.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 907 Data: 8/29/2006 12:52:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Fit Effect + cla / L karnityna +cla

    Post
    Trec

    Witam, a może spróbował byś już typowo zabójce fatu - Clenburexin? Cena bardzo dobra, a jakosc wysoka. Osobiście polecałbym Ci właśnie Clen + możesz wrzucić cla, zieloną herbate itp. zdrowia

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1338 Data: 10/9/2010 12:13:08 PM Liczba szacunów: 0
  • T-3 i robienie mięcha + koks

    Post
    Doping

    maenic chyba robil arta o tym wynikalo z tego ze clen + t3 to tak jak 1+1=3 to zapamietalem

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4181 Data: 5/16/2007 2:06:52 PM Liczba szacunów: 0
  • T-3 i robienie mięcha + koks

    Post
    Doping

    [...] czytac posta...bo juz dawno czytalem o t3,a jakis czas temu bralem...powiedz mi czym Ty chcesz odblokowac tarczyce...tarczyca sama daje sobie rade... Ja wlasnie bralem t3/clen na zmiane z t3/eca...2 tygon 2 tyg off...jak dobrze pamietam tak to szlo...t3 dla mnie to zadna rewelacja,teoria a praktyka to duza roznica...czytajac arty sadzilem ze [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4181 Data: 5/16/2007 4:41:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol: mechanizm działania.

    Post
    Doping

    [...] betaksolol) to ta sama grupa. Problem w tym, że prawie nigdy agonista czy antagonista nie jest całkowicie selektywny. Racja ale to nie szkodzi, betabloker kardioselektywny + clen pozwalał przeprowadzić badanie dotyczące anabolicznego działania bardzo dużych dawek clena których przyjmowanie nie byłoby możliwe bez kardioselektywnego adrenolityka. A [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 6044 Data: 10/19/2009 11:02:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Therma pro vs Clenbuterol

    Post
    Doping

    bral clen raz w zyciu - 3 tyg maxymalnie s******lonego samopoczucia, wiecej tego syfu nie wezme - cisnienie wy***ane az na gebie czerwony - lapy sie trzesa ze nie mozesz cuktu do szklanki nasypac szkoda gadac jednym slowem, no fakt moze nieco z dawka przesadzalem bo jadlem do 6 tab 0.04

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1563 Data: 9/28/2003 8:43:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zejsc naprawde nisko z BF?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    koks jak koks, clen i t3 to nie koks. %-)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2492 Data: 8/31/2012 2:22:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol

    Post
    Doping - zdjęcia

    [...] opnie mile widziane ponieważ jedliśmy wszyscy te same stack-i i jednych czesało grubo a inni po 320mg nic nie czuli tak , że temat ku rozwianiu wątpliwości zakładam. Ja osobiście wole Balkan w 14 dni tali -5cm waga -5kg no i giwera -2 cm tak, że uważam że jednak trochę clen wali po mięśniach ale opinie mile widziane. Dieta do tego KETOZA.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1062 Data: 2/9/2013 12:07:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Clen + spalacz

    Post
    Doping

    Bralem clen przed wakacjami z : Thermo speedem olimp - dzilalalo dla mnie ok, robi co powinien termogenik, tylko w robocie goraco bylo i juz mialem dosyc po miesiacu :) Wczesniej bralem z venomem, bylem bardzo zadowolony ale zwiekszalem dawke venoma, skonczylem na 4 tabsach po 2 nic nie czulem ale za to po 4 czasem sie czulem jak na clenie :) [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1981 Data: 8/3/2012 9:46:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl-minimalne dawki

    Post
    Doping

    clenbuterol szt.50 (ale mocniejszego ,wychodzi taniej 0,04 mg)105 zł. primka 1amp/100 mg-32 zł winstrol 1 amp/50 mg -24 zł. Przelicz sobie,pamiętaj że clen jest mocniejszy,tam podałem ci dawki dla 0,02 mg. więc musisz tabsy mocniejsze dzielić na pół. Jak coś chcesz daj znać. Grzegorz

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 5516 Data: 9/14/2002 11:59:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki Prop ????

    Post
    Doping

    chinski z tej firmy co chinski clen jest za***isty. jest 2ml butelka. 1ml=100mg propionatu. stezenia nie sa zanizane bo byl badany chyba ze zaczeli podrabiac jak ruski. a odp na pyt 3 kazdy tesc ciagnie wode jeden wiecej jeden mniej propionat akurat mniej

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3274 Data: 7/27/2005 11:04:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Odblok po cyklu

    Post
    Doping

    Testow nie bedzie, tylko ze tescia musialem wczoraj ostawic bo za 2 tygodnie zawody, wiec wino i clen leci jeszcze tydzien. co znaczy pct ? a na odblok mam tamoxifen czy jak to sie tam nazywa :)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 873 Data: 9/29/2013 12:48:29 PM Liczba szacunów: 0