SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zdjecia penisa

  • Witam, mam 16 lat, i mam problem który chcę rozwiązać, od ponad roku zauważyłem że mam na skórze dziwne krosty, niektóre można wycisnąć, i wylatuje konsystencja taka jak przy tych pryszczach na twarzy. Zdjęcia - http://puu.sh/2DD52.jpg http://puu.sh/2DD5C.jpg http://puu.sh/2DD6q.jpg (przepraszam ale ostrość słaba) nie odbywałem żadnych stosunków [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 6016 Data: 4/20/2013 4:14:48 PM Liczba szacunów: 0
  • MIKOŁAJ OLIMP 2007-konkurs

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] na ludziach (Mendele :P) a ja spalem 5 h wiec trzeba mi to wybaczyc nie wiem co pisze :D ide spac, moze mi sie uda z 2 h bo corka zasnela pozdro :D a potme mzoe zrobie sobie zdjecia penisa i zoabczycie czy cos urosnie po tescie ([po tkaim zestawie na 100%!!!) , tak wogole robie redukcje, jezlei nawet zrobie test to, taki na zasadzie: fotki rpzed [...]

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2007 10:54:54 AM Liczba szacunów: 0
  • przed chwila zjadłam 200 g chipsów i teraz to raczej na pewno zwymiotuje a tak powaznie, to ty zakladales te tematy z linkiem do zdjecia penisa z tymi p.i.e.r.d.o.ł.a.m.i? pamietam ze ten temat sie juz przewijal i wyszło na to ze to jest powiedzmy normalne. Ale weź poczekaj moze na Boofiego

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 4799 Data: 7/17/2006 8:22:31 PM Liczba szacunów: 0
  • No kurva... Ale to jest tak, że my podchodzimy do dziewczyn bardziej poważnie i uczuciowo. Moja była jak rozmawiała z koleżankami na mój temat to pokazywał im moje zdjęcia i mówiła mio tlyko "Sylwie zatkało i zapytała czy jeteś modelem, a Kaśka nie mogła ueiwrzyć, żę jesteś moim chłopakiem". Kurva... Potem ją pytały ile dziewczyn dupiłem [...]

    Odpowiedzi: 68243 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2020 1:00:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Wzrost... zwiększenie go

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Tutaj psycholog się przyda a nie dodatkowy wzrost. Jak wujek znowu będzie coś ględził A TEN TO NA SERZE CHOWANY to pokaż mu walki 120 kg Pudziana tracącego oddech po minucie który tylko jedną swoją walkę wygrał przez KO z pięści. Koledzy mają dłuższe ręce i większe głowy bo większy szkielet, czego oczekujesz po gościu wyższym o 25 cm? Jak [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 1517 Data: 5/6/2020 3:14:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Sterydy przez większość ludzi są przedstawiane w bardzo niekorzystnym świetle, szkaluje się ludzi używających sterydów, umniejsza się osiągnięcia uzyskane z ich pomocą, a sterydziarzy stawia się niemal na równi z narkomanami. Z drugiej strony są też tacy ludzie, którzy sami od wielu lat używają sterydów, są z nich zadowoleni i bardzo je chwalą. [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2876 Data: 4/24/2003 6:20:02 PM Liczba szacunów: 0
  • wiesz chyba odkrylem dlaczego masz takiego avatara ;] ludzie którzy maja syndrom tyciegoo penisa lubia takie zdjecia idealne ciała kobiece (co lubie bo jestem hetero) i meskie mam racje ? jedyna roznica miedzy nami jest taka ze ja lubie zdjecia kobiet a twoj penis prawdopodobnie chowa sie jak widzi swiatło ;] Zmieniony przez - Rambaa w dniu [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2010 12:43:48 AM Liczba szacunów: 0
  • ok. do deliver : owszem obniża ale pośrednio tj. poprzez obiżenie łaknienia. ja jem tyle samo co wcześniej - nawet na siłę jeśli to konieczne i nietylko nie tracę na masie ale nawet mi idzie ! do marcelq : niezły zbiorek. widzę że trochę poczytałeś na ten temat (właściwie to całkiem sporo) musisz przyznać że to wszystko interesujące jest - [...]

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 6198 Data: 1/9/2006 9:33:01 PM Liczba szacunów: 0
  • "wygladasz okej, ja nie mam zadnych uprzedzen co do homoseksualitsow ale ukladaj inaczej penisa hahahaha " popłakałem się dzięki stary Co do autora to widać że cwiczysz, wrzucaj zdjęcia aktualne

    Odpowiedzi: 331 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2011 1:14:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Zjadanie kości

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jak poszukasz to sie okaze ze nic nie jest zdrowe ,jeszcze jedno czytalem tez o srodku ktory pomaga zgubic otylosc brzuszna w ciagu kilku tygodni pisza ze dziala nawet sa zdjecia ,sa tez tabletki na powiekszenie penisa ktore oczywiscie tez dzialaja ale przepraszam ty chodujesz kurczaki to wiesz ;-) rosna zdrowo I na zbozu I kukurydzy jeszcze [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3851 Data: 11/5/2015 9:48:25 PM Liczba szacunów: 0