SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • Clen i sajdy

    Post
    Doping

    na bank nie clen pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2001 Data: 4/3/2005 10:22:31 PM Liczba szacunów: 0
  • BF przed SAA

    Post
    Doping

    a jakby zaczac przy 15% i dozucic do cyklu clen i t3 na zmiane po 3 tyg? Ograniczy zalewanie przy wysokich weglach na masowce i saa?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2293 Data: 12/9/2009 11:56:34 AM Liczba szacunów: 0
  • W co dokonać iniekcji

    Post
    Doping

    ja pierdziele desperat ułóż dietę a nie cudujesz na wszelkie sposoby ,clen po cyklu z reguły stosuje sie.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2026 Data: 6/22/2008 9:45:19 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl ... ale co brac?

    Post
    Doping

    co mam napisac?cwicze 3 lata wzrost 182,waga 84kg klata ok 112,łapa 40 zdecydowałem sie na stanazol w tabsach i sally lub clen i porsze mi to rozpisac i jeszcze te suple i odblok na 2 cykl wezme najwyzej jakis propek z nandrolonem krotkim bo narazie jednak nie bede sie kłoł...to tyle

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1386 Data: 8/23/2006 3:06:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na sen polecacie?

    Post
    Doping

    A tak apropo czy ktoś z was na clenbuterolu spać nie może mając koszmary senne? clen brałem tylko 2 razy bo też jest nie dla mnie, nie dość, że trzęsę się jak na delirce to te sny są tak psychiczne i realistyczne że raczej spróbuję salbutamolu na następny raz. Clena chyba już nigdy. Nie pamietam bym cos takiego zauwazyl na clenie Zmieniony przez [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3078 Data: 10/27/2016 1:47:46 AM Liczba szacunów: 0
  • T3/T4

    Post
    Doping

    nie przesadzaj naczytales sie za duzo o saidach jade aktualnie t3 w dawce 100mcg tiromel do tego clen od dzis poszedl 120mcg, cieplo jest ale to wiadomo pogoda, potliwosci tez nie jest jakas masakryczna ogolnie widocznych wielkich saidow sie nie spodziewaj efekt palenia fatu jest najwazniejszy to ze nie czujesz nie znaczy ze nie dziala, LC i [...]

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3935 Data: 7/2/2013 9:17:48 PM Liczba szacunów: 0
  • spalacze przy budowaniu masy

    Post
    Doping

    no to wiadomo, że taka nie jest. czity sporadycznie. a wegle proste to juz w ogole. jedynie rano troche dzemu do omleta i czasem jakis owoc. ogolnie jem dość malo ww. 3-4g na kg ale nawet to mnie podlewa. Wiec jak z tym dawkowanie t3, bierze sie je z przerwami jak clen i przez jaki okres maksymalnie?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 956 Data: 9/25/2013 11:53:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Clen-kłucie w dolnej czesci brzucha.

    Post
    Doping

    Witam. Od wczoraj jestem na t3 i clenie wiadomo tren test leci w tle. Wczoraj na czczo wzialem 2tabl t3 uni i jedna tabl clenu 40mcg nexium na czczo. Wsio ok. Dzis to samo natomiast wzialem dwie tabl clenu czyli 80mcg na czczo i 50mcg t3. Odcekalem 40min. Zjadlem posilek bialko tłuszcz. I po godzinie zaczelo mnie kluc w dolnej czesci brzucha nad [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 911 Data: 3/13/2016 2:59:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z odlobkiem

    Post
    Doping

    Zapomnialem dodac ze od niedawna biore tez clen, gdzies wyczytalem ze on moze blokowac progesteron

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 795 Data: 11/30/2016 4:05:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z odlobkiem

    Post
    Doping

    Zapomnialem dodac ze od niedawna biore tez clen, gdzies wyczytalem ze on moze blokowac progesteron pierwsze słyszę o czymś takim

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 795 Data: 11/30/2016 4:23:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawsze uzywacie hcg..PO 12 tyg++

    Post
    Doping

    [...] cyklu i po nim, nie szkoda mi tych paru zlotych, a pomoc w odbloku i samopoczuciu jest niesamowita. Przykladowo ostatnio chcialem zejsc z cyklu propem, przed tym dalem hcg+clen 2 tygodnie 500 ed, wynikly trudnosci i postanowilem pozostac przy takim schemacie i dac sermy. HCG postawilo na nogi caly uklad, pozniej jeszcze tylko dawka uderzeniowa [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1593 Data: 6/30/2008 10:18:01 PM Liczba szacunów: 0
  • połączenie - Bcca Pro 4200 + CLENBUREXIN II + VITARGO

    Post
    Odżywki i suplementy

    .... a czy lepiej cm3 po aerobach w nietreningowy dzien by sie lepiej wchłoneło? i czy w nietr. dać 2 dawkę cm3 czy raz starczy? dziękuje i czy clen burexin przed posiłkami czy ćwiczeniami brać ?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1213 Data: 11/11/2010 9:56:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o yohimbine

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki poczytam gdzie trzeba o połączeniu yoha+clen

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 627 Data: 1/10/2016 1:41:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Spalacz jaki ??? Pewniak musi byc!

    Post
    Odżywki i suplementy

    korde co sie bedziesz bawił w jakies spalcze moze T3 zapodaj albo Clen-a ??????? co ty na to???? a do pozostałych zastanowcie sie co doradzacie moze koles jest chory na serce czy cus a wy mu takie srodki polecacie !!!!!!!! nanastepny raz zapytajcie jak zdrowie a pozniej doradzajcie co sie dzieje na tym forum jeszcze pol roku temu jakby ktos [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2376 Data: 8/25/2007 5:35:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Winstrol + Clenbuterol + Dieta

    Post
    Doping

    dieta po 1-2 miesiącach clen, miesiąc przerwy od chemii i wino 6 tygodni..

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1691 Data: 3/8/2012 10:38:47 PM Liczba szacunów: 0
  • SAA dla tenisisty

    Post
    Doping

    efka dobra sprawa,clen poza sally a z saa oxa nie była by złym rozwiazaniem ale bardzo ciężko o ori.mozna by pomysleć o delikatnej dawce testa.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1031 Data: 1/18/2015 8:23:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol i moja niewiedza

    Post
    Doping

    clen niema działania anty katabolicznego

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2468 Data: 1/26/2012 11:45:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol i moja niewiedza

    Post
    Doping

    jadl ktoś z was i może powiedzieć coś na temat tej spadającej wagi ile ? i czy ten cały clen tak dobrze podcina ?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2468 Data: 1/26/2012 11:51:58 PM Liczba szacunów: 0
  • t3 pytanie co do dawki

    Post
    Doping

    napisales ze mozna wrzucic clen po t3 , ale mozna to zrobic odrazu czy trzeba odczekac chwile zanim tarczyca sie zregeneruje ?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 968 Data: 6/11/2014 11:18:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Clen 00,4

    Post
    Doping

    Ja raczej 3 razy się zastanowie niż po clen znów sięgnę.... na cyklu mam taką trzęsionkę, plus doły nastrojowe, że wolę zwykłe ECA... członek-mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1481 Data: 9/24/2003 11:19:23 PM Liczba szacunów: 0