SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • Zejście z T3

    Post
    Doping

    [...] tego biegam jak na mnie ostro typu 300 metrow 12km/h a 200 metrow 6km/h szybski marsz i tak 4 kilometry srednio czyli jakies tam 25-30 minut. potem rowerek jeszcze 10 minut i koszulka do wycisniecia. do tego zmienilem sal na clen i jeszcze bardziej widze roznice. teraz czuje, ze pale fata. ale to co na zdjeciu przygotowane. pozdro, dzieki za rade

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2009 6:06:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Zejście z T3

    Post
    Doping

    clen.spiro najlepiej.na początek pół tabsa rano i po południu zobacz jak reagujesz i przejdź na 1 rano i 1 po południu i tak trzymaj do końca t3.złapiesz oddech.

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2009 8:24:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Zejście z T3

    Post
    Doping

    Nie udalo sie zalatwic do clena jednego skladnika kvrwa juz mi nic nie chce wypisywac to za to juz dzis dalem 10mcg t3 i bede zwiekszal do 50mcg jak na poprzedniej stronie rospisane.Mam dwa pytania odnosnie tego jeszcze: 200mcg clena to tego t3 nie za duzo? - bo teraz juz tyle lece Mozna teraz przejsc na system 2 dni on/off czy trzeba caly czas [...]

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2009 10:27:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Zejście z T3

    Post
    Doping

    10 mcg t3 nic nie zaszkodzi. 200 mcg clena to dużo, chyba że to under. Spokojnie możesz dać 2 tyg clen / 2 tyg effi.

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2009 7:30:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Zejście z T3

    Post
    Doping

    Testo bedzie do tego w malej dawce no i clen .Dam znac od czasu do czasu

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2009 12:11:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Zejście z T3

    Post
    Doping

    Lodzianin u mnie bedzie typowa redukcja: clen 200mcg (under) t3 (do 50mcg) 200mg testo cyp W 10 mg tamox wieczorem Inhibit-E 2 tab rano wieczorem Bedzie to trwalo 6 tyg juz 3 tyg bralem samego clena i juz sporo zredukowalem. Zmieniony przez - karlos1232 w dniu 2009-12-29 12:27:29

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2009 12:12:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Zejście z T3

    Post
    Doping

    dzieki Marqz , mam jeszcze jedno pytanie czy przy zejsciu zt3 w takiej ilości(w sumie niewielkiej)brac cos od serca ?np coronal ,czy obejdzie sie,i czy połacznie z clenem poteguje efekt wycinki?(choc mam problemy z nabyciem clen ).dzięki za porady!pozdrawiam

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2010 9:10:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Zejście z T3

    Post
    Doping

    T3 działa odwrotnie w kwestii ciśnienia niż clen także raczej będzie cię uspokoajać więc nie poczujesz pobudzenia jak na clenie. Mogłeś jeść wałki albo nie wiem, sranko po t3 też rusza u mnie od razu z 1 X e3d na 1Xed . Zrób te badania (TSH, t4 i t3 około 40-45 zł), badania zrób najlepiej jutro. Rano na czczo do byle jakiego laboratorium, mogą być [...]

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2010 4:44:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Zejście z T3

    Post
    Doping

    [...] słuchawkę słyszałem jak sapie - adrenalina. Masz pocięte węgle to normalne że nie masz pary. Lajtowo siłka a hard aero rób. Co do gardła to bardzo możliwa infekcja. Ja na clenie złapałem nawet zapalenie oskrzeli w środku lata a nie czułem bo clen maskował. Podejdź z tym do lekarza w razie czego. Pewnie to nic ale lepiej dmuchać na zimne. Pzdr.

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2011 7:50:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Zejście z T3

    Post
    Doping

    Jak z tym sobie poradzić? Trochę mi to utrudni, mam ból głowy do teraz, całą noc. Kiedyś też miałem przy clen/t3 ale trochę inne.

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2011 7:04:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol

    Post
    Doping

    większość spalaczy ze sklepu to kupowanie reklamy, te środki które działają z reguły mają w sobie niedozwolone substancje, clen działa czytaj co to clen ;-)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 811 Data: 8/30/2013 6:57:54 PM Liczba szacunów: 0
  • CLENBUTAPLEX - Axio Labs

    Post
    Doping

    najlepiej rano , i koło południa, dobry clen , dawki zacznij od jednej tabl i zwiekszaj o pół ale skoro sie bierzesz z clen to zapewne wiesz jak dawkowac i jak jehac

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1342 Data: 3/29/2009 8:33:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Wasz "Cykl marzeń"

    Post
    Doping

    na 90% bylby to taki cykl 1-6 propionat 75mg ed 5-17 prolongatum 400mg e5d 6-11 metanabol 30mg ed 10-11 clen 12333444444432 10-16 superanabolon 50mg ed 10-20 boldenone 400mg e7d 17-22 propionat 75mg ed 17-21 winstrol 50mg e2d 17-21 trenbolone 75mg e2d 22-23 clen 12333444444432 HCG w 3, 8, 13, 19tyg po 3x2000iu co 5dni 1-23 nolvadex 10mg ed

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4843 Data: 11/29/2004 2:44:42 PM Liczba szacunów: 0
  • OxyfluxA bol serca! Co dalej? Sogi

    Post
    Doping

    clen mi tak nie podchodzil ale tez mało waze i mam fatu duzo clen itak nic nie zdziałał sprobowałem cos drozszego spiropent i było duzo lepiej bo po clenie sila mi totalnie spadłą zero wytrzymałsci i wogole ale znowusz Tobie po spiropencie pewnie tez by wtedy serce tez by kolotało i kłuło mozna j/w postarac sie o diete ale ciezka sprawa ciagle [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2122 Data: 10/5/2007 6:56:20 PM Liczba szacunów: 0
  • side'y clena

    Post
    Doping

    "Holder sally nie dziala na te same receptory co clen...znaczy clen dziala na wiecej rodzajow receptorow,takze za te powiazane z sercem naszym.... " a sally to nie?

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 7053 Data: 11/7/2004 10:53:50 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC_fan/Blog/Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] wiary w siebie niz piguly, ktore codziennie beda mi odbieraly z brzucha pol kilo sadla moze troche pomoze, moze nie, na pewno zacheci do jeszcze wiekszego zapyerdalania clen ma tej tyrozyny duzo, ale niewazne, i tak pewnie zjade bez spalacza w 3 miesiace i przed robienie masy sprzedam to jakiejs panience za 50zl bedzie do kretki zawsze hehe [...]

    Odpowiedzi: 974 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2009 10:34:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Efektywny środek dla biegacza

    Post
    Doping

    halo i bold to moze na krutsze dystanse, jemu clen styka to samo tam kolega proponuje efke i oxe, ta sama sytuacja w krutszych dystansach gdzie beztlenowo sie jedzie i bardziej od sily zalezy duzo tak, w dlugich dystansach mozna dac bolda/test oczywiscie ale to w okresie wzmozonych treningow dla regeneracji itd, jezeli chodzi o poprawe wydolnosci [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 862 Data: 12/12/2014 3:03:10 PM Liczba szacunów: 0
  • zakupy na powrot

    Post
    Doping

    Clena masz z bałkana? :-> ponoc ten clen to nie clen \-)

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3718 Data: 3/6/2012 4:20:45 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl-pomoc

    Post
    Doping

    Niedoczytalem ze k1 trenujesz. prop 1-8 lub 1-10 100mg e2d Clen z t3 mozesz stosowac w systemie 3tyg clen/3tyg t3 Poczekaj jeszcze na opinie kogos bardziej doswiadczonego 100mg propa za mało, przynajmniej 300-400mg bym dał ,t3 bym dał na czczo po przebudzeniu 25-30mg

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 681 Data: 4/2/2013 8:47:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol a temperatura

    Post
    Doping

    po co walić clen i vino skoro nie ma się pojęcia o misce i treningu ? ktokolwiek Ci układał trening (plus pilnował w trakcie wykonywania ćwiczeń?) o jedzenie nie masz bladego pojęcia jak już wyżej napisali... a Clen nie jest m&M's że każdy może jeść -_-

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2645 Data: 3/2/2015 1:01:52 PM Liczba szacunów: 0