SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • Redukcja

    Post
    Doping

    [...] to tak: 4g białka, 4g węglowodanów i 1g tłuszczy na 1kg masy ciała, to jak lecisz na mase to jaki masz rozkład _ z takimi proporcjami nie zredukujesz _ startuj od bilansu 0 i ścianaj w przeciągu 2 yg do - 800 kcal i na tym pozostań wino nie teraz _ wrzucisz je do cyklu jak wyjdziesz z redukcjii testo + clen + spalacz ciągle przez 6 tyg

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 909 Data: 4/2/2013 8:06:53 PM Liczba szacunów: 0
  • clenbuterol- Proszę o poradę

    Post
    Doping

    Weź się za dietę a nie za clen... Nie masz nawet pojecia za co sie lapiesz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 443 Data: 6/21/2015 11:37:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol, dawkowanie.

    Post
    Doping

    zastanow sie, czy clen nie jest za mocny dla ciebie. kup na poczatek jakis spalacz z olimpu lub czegos podobnego. bierz przez caly dzien w rownych odstepach, ostatnia najpozniej o 16, bo mozesz miec ciezko ze spaniem

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4696 Data: 3/22/2010 4:04:28 PM Liczba szacunów: 0
  • metanabol+prolo+winstrol pierwszy cykl

    Post
    Doping

    ostatnio na innym forum czytałem ze bez sensu jest dodawanie winstrolu na koncu cykl szczegolnie po srodkach meta/oma/enan. bo wyrzucic wode mozna w inny sposb prop+clen lub solo prop np

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1434 Data: 9/30/2010 4:12:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Doping a alergia

    Post
    Doping

    No w koncu jakas odp. Wiec powiem tak z roku na rok jest coraz lzej tzn. katar przechodzi a kicham od biedy, a nawet jak cos sie dzieje do do miesiaca czasu lekki katar no i czasami sie kichnie. Tak czy inaczej wracajac do pytania mozna smialo zarzucic Clen??

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4811 Data: 7/5/2008 3:37:56 PM Liczba szacunów: 0
  • REDUKTORY TK. TLUSZCZOWEJ

    Post
    Doping

    Clen nie jest zły, u mnie spadło 4 kg przez 2 tyg. mięśnie nabrały twardości i kształtu, ale aeroby 5 x w tygodniu po parę kilometrów przebieżki. Potem miałem 2 tyg. przerwy i jadę teraz na salbutamolu - w/g mnie jest jeszcze lepszy od clena, nie ma drżenia rąk i niespokojnego snu, a przez cały dzień jestem lekko pobudzony

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 5600 Data: 4/23/2004 10:41:29 PM Liczba szacunów: 0
  • REDUKTORY TK. TLUSZCZOWEJ

    Post
    Doping

    spiro=clen made in Germany

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 5600 Data: 4/26/2004 11:25:12 PM Liczba szacunów: 0
  • REDUKTORY TK. TLUSZCZOWEJ

    Post
    Doping

    kiedy sie powinno wziasc tabletke clen. rano czy przed treningiem moze ktos mi pomoc

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 5600 Data: 5/9/2004 9:34:52 PM Liczba szacunów: 0
  • clenbuterol na odchudzanie?

    Post
    Doping

    dla cb bd napewno lepszy i bezpieczniejszy niż clen

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3318 Data: 4/24/2013 10:40:04 PM Liczba szacunów: 0
  • meta, susta, wino - czy na koniec warto....

    Post
    Doping

    1-3 meta 20mg ed 1-4 susta 250mg e6d 5-8 susta 250mg e4d 9-13 winko 30mg ed 9-12 prop 100 eod 13 prop 50 eod ewent12-16 provi 25 ed ewent 14-16 clen dawki indywidualne sam jade podobnie jestem w 7 tygodniu i mysle ze bedzie ladnie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1978 Data: 4/6/2007 4:29:27 PM Liczba szacunów: 0
  • meta, susta, wino - czy na koniec warto....

    Post
    Doping

    teraz widze, ze w ostatnim tyg, zle przeczytalem. :) na odblok juz od dawna mam zakupiony clomid, wiec nie sprawdze prov/clen thx

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1978 Data: 4/6/2007 8:04:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy tak będzie dobrze? Proszę o pomoc

    Post
    Doping

    Krótko to wino, zrób tak: 1-6 prop 75-100mg e2d 1-6 wino 20-26mg ed W ogóle ja bym 7 tygodni zrobił hehe A clen bierzesz 0.04-0.16mg ed, jaka firma?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 942 Data: 5/8/2006 10:36:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Doping PIŁKARZY (z Ekwadoru)??!!

    Post
    Doping

    sally/clen/efka to na bank a co jeszcze tego nikt nie wie często nawet oni sami

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 6404 Data: 6/16/2006 11:00:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Doping PIŁKARZY (z Ekwadoru)??!!

    Post
    Doping

    zarzucił sobie cykl, z tego co pamiętam to Test + Meta, przytył trochę-- tylko d**** pilkarz bierze takie rzeczy to nie jest cykl dla pilkarza wiec chlopak nie mial pojecia mozna to porownac np do kulturysty ktory chce zlapac mase i bierze clen z winem --GLUPOTA

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 6404 Data: 6/17/2006 1:26:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Kobiety po ciemnej stronie mocy

    Post
    Doping

    Masa/redukcja to dieta, a nie srodki zreszta pewnie sie orietujesz Clen jest antycznym lekiem na astme, wiec wszystko sie zgadza

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5726 Data: 9/10/2015 2:56:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Odblok po cyklu

    Post
    Doping

    [...] UDO: 60 TALIA: 85 5.STAZ NA SILOWNI: 6 lat 6.DIETA BIALKO: 2,5-3 WEGLOWDANY: 4 TLUSZCZ: 0,5 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: Teście, tren, wino, meta, ph, anapalon, clen. (zazwyczaj dluższe cykle) 8.TRENING: siłowo masowy 9.CEL CYKLU: redukcja i suche mięcho 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 8 miesięcy 11.POZIOM BF% 12 12.TENDENCJA DO [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 10/22/2015 11:55:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol

    Post
    Doping

    Nie wiem , bo clen to nie magiczne kaps Podstawa to dieta i trening

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 564 Data: 5/7/2019 11:32:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol

    Post
    Doping

    Clen za mocny a dnp polecasz?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 564 Data: 5/8/2019 6:30:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Kuracja na rzeźbe Pilnie potrzebna

    Post
    Doping

    dieta i aeroby prop wino clen

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3021 Data: 6/5/2010 11:47:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Kuracja na rzeźbe Pilnie potrzebna

    Post
    Doping

    a ten clen jak do tego ?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3021 Data: 6/5/2010 12:56:19 PM Liczba szacunów: 0