SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • CLENBUTEROL (art)

    Post
    Doping

    [...] były szybsze przydałby sie jakiś ruch zapisz się na aerobik/siłownie ( choć niekoniecznie ale wtedy motywacja jest większa )... może tez być rowerek stacjonarny i bieganie np. z psem 4. odstaw ten clen ! 5 jak dieta zostanie skorygowana zwiększ swoją aktywność fizyczną ( punkt 4 ) tyle mogę na razie mogę poradzić aby wszystko miało ręce i nogi

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2008 9:09:41 PM Liczba szacunów: 0
  • CLENBUTEROL (art)

    Post
    Doping

    Można na pewno bo nawet stosuje się leki antyhistaminowe(ketotifen) żeby wyregulować receptory beta by móc stosować clen dłużej i w mniejszych dawkach przy tym samym efekcie. Wie ktoś jak to jest z III generacją antyhistaminowych? Ketotifen tani i łatwo dostępny ale zamula niesamowicie i nie pozwala wstać z łóżka bez 10 godzin snu a na tyle nie [...]

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/17/2013 12:37:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Relacja Redu, Enan prop tren - T3 Clen

    Post
    Doping

    [...] wrzucę akt wagę wymiary i foto. i polecimy z tematem :) T3 zostało mi jeszcze na ok 20dni, ale mam Clena 100tab i zastanawiam się nad 1 tydz DNP+T3 a potem DNP+Clen akurat clen 2 tyg on 2 tyg off więc ostatnie 2 tyg DNP leciało by z clenem. Do tego obecnie leci 250mg Enan 150mg prop 150 mg tren a/ tydz Jeżeli ktoś ma jakieś zastrzeżenia to [...]

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 12164 Data: 3/13/2018 11:10:00 AM Liczba szacunów: 0
  • BIALO-CZERWONY SPAM niech sie boji szwabski chlam :)

    Post
    Doping

    chudy nie zmienilem wiele tylko dodalem inny poczatek ten cykl chyba potrwa rok kombinuje se: 1-6 meta 1-8 prop 6-21 enan 6-21 deka 22-23 hcg-clen 24-33 oma 24-33 tren enan 34-36 hcg+clen 37-46 prop 37-45 wino inj odblok (chyba) taki lajt

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2008 1:25:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja (T3, Clenbuterolu)

    Post
    Doping

    Ankieta jest ok. Problem jest z tym ze T3 oraz clen w Twoim przypadku nie zadzialaja, zapytasz dlaczego... Otoz nigdy nie stosowales zadnej diety i nie wiesz jaka dieta bedzie dla Ciebie najbardziej optymalna na redukcji.Czy weglowodany srednio a tluszcze nisko czy moze tluszcze wysoko a weglowodany nisko. Sprawa treningu - 2 x po miesiacu czyli [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4386 Data: 1/9/2017 4:00:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Trzymaj formę, trzymaj ciałko jedz warzywa oraz białko! *SPAM POST*

    Post
    Kuchnia SFD

    to jest myśl, 2 to 2 clen, bo clen to chyba w 2 tygodniowych cyklach idzie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2014 8:36:26 PM Liczba szacunów: 0
  • 18 tyg jak to zaplanowac?

    Post
    Doping

    ja bym clena nie bral 2 on 2 off poprostu zarzucasz clen od najmniejszej dawki 20,40mcg i wchodzisz codziennie na wiecej az dojdziesz do 160 i tak trzymasz poki kopie, jak przestaje robisz 2tyg OFF na efce czy co tam masz i potem znowu clen, jednak juz bez taperowania dawki

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1666 Data: 2/18/2008 9:53:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Na cyklu Prop, npp, wino - co dalej?

    Post
    Doping

    [...] ) Teraz mam jeszcze pytanie, a nawet kilka: 1. dlaczego wino o jeden tydz dłużej? odblok zaczynam po skończeniu propa 2. jest sens odczekać 2-3 tyg po odbloku i zarzucić clen? czy za wcześnie - jak tak to kiedy i z czym najlepiej połączyć? - myślę, że mógłbym zmostkowac ten cykl z clenem - ale czy to mas sens? 3. Jak się odblokować? Mam clen [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4433 Data: 3/14/2015 1:59:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Termogeniki a trening aerobowy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    clenbuterol (Oxygen A) a od kiedy oxygen clen robi? Oxyflux jak już coś Clen dawkujesz indywidualnie, jak każdy spalacz, ja bym wolał system 2 dni on, 2 off razem z johimbiną, ale Ty to nie ja, szanuj zdrowie. pzdr/ pzdr/ Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2008-06-19 23:15:20

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3507 Data: 6/19/2008 11:12:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Balkan Pharmaceuticals (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    Zarowno cypio jak i enan bardzo dobre. Clen zreszta rowniez, naprawde nie rozumiem ludzi, ktorzy na niego narzekaja. W czasach gdy nie ma juz Spiro (tego prawdziwego:P), to wlasnie chyba tylko Balkan i oryginalna Sopharma sa warte uwagi jesli chodzi o clen. Oczywiscie w moim odczuciu praktyka.

    Odpowiedzi: 2889 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/25/2011 10:45:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Balkan Pharmaceuticals (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    fifax%-) przeczytaj jeszcze raz to co napisales w moim kierunku,caly post i pomysl co jest zle%-) i nigdy nie zachwalalem testoilca%-) balcana ladowalem deke,clen i wino-bardzo dobre srodki-clen wrecz super.Tutaj gdzie mieszkam ludzie zajadaja sie tym winem i meta od kiedy weszla w oborot.. ok,trafiles wyj**ke,wszyscy juz wiemy.Co jeszcze? [...]

    Odpowiedzi: 2889 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2012 8:30:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Test,Redukcja-Scorch,Cytolean,Shredded,Clean

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] przeprowadzic tak intensywny trening taka pompa miesnie wrecz mi pulsowaly Mma dzis i normalnie jakbym bym do akumulatorka podpiety hehe:) Na treningu mnie totalnie zalalo clen+Sc+No no masakra taki trening i zalalo mnie masakrycznie Clen skubaniec podkreca scorcha:) Zma- normalnie tak sie dobrze spi a rano sie czuje jak by ktos mnie pompka [...]

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 6972 Data: 5/6/2009 8:14:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Winsdrol-V Prohormon opinie

    Post
    Doping

    Meta jako antykatabolik np 10-15 mg ed rano. 8 tyg i do tego clen. Na tak małej ilości gino nie powinno dokuczać. Ewentualnie clen + oxa jak 8x8 radził. Oxa 30 mg ed.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 7641 Data: 3/19/2013 1:19:22 PM Liczba szacunów: 0
  • #SPAM - Pytanie do Arasa o rozne takie %-)

    Post
    Doping

    jutro wezme 200 i zobacze jak bedzie, a bierzecie clen na czczo czy tylko po posilku? moglbys to dla mnie zrobic i sprobowac popic clen sokiem grejfrutowym ? sam bym sprawdzil ale nie mam w zanadrzu clenu.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2012 2:16:09 AM Liczba szacunów: 0
  • czyszczenie receptorow ma sens?

    Post
    Doping

    żaden mit clen i inne oraz hcg przyśpieszenie materii powoduję wyrzucenie syfu zmniejszenie lub odstawienie wówczas saa powoduje zmniejszenie dostarczanego środka i jego minimalizację a hcg zapobiega atrofii i impotencji przy np. odstawieniu wówczas przykładowo teścia wg mnie ma sens. testowałem i na nowo czuć moc środków przy mniejszej dawce [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2956 Data: 12/19/2010 8:19:30 PM Liczba szacunów: 0
  • CLENBUTEROL (art)

    Post
    Doping

    Kuracja 6 tygodni - 3 clen + 3 yohimbina, przez cały czas T3 (w BARDZO małych ilościach - tylko na podkręcenie metabolizmu), guggle (można sie zastanowić nad większą dawką gugli i darować sobie T3 wtedy), do tego jakiś spalacz bez efki np.: Scorch czy Meltdown tylko jest mały problem bo mają dużo koffe. No ale trzeba się poświęcić. Musisz [...]

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2004 8:27:39 PM Liczba szacunów: 0
  • CLENBUTEROL (art)

    Post
    Doping

    niewiecie gdzie mozna zdobyc clen???

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2006 12:05:11 PM Liczba szacunów: 0
  • CLENBUTEROL (art)

    Post
    Doping

    idz z tym doi lekarza Ale z twego co wiem muisz miec zdrowa tarczyce zeby to brac wiec odpada tak samo efka jka i clen

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/24/2006 8:56:01 PM Liczba szacunów: 0
  • CLENBUTEROL (art)

    Post
    Doping

    traci sie glownie tluszcz,wiec nie licz na wielkie ubytki wagowe a raczej objetosciowe i wizualne,clen stymuluje rozwoj tkanki miesniowej wiec bianas strat i zyskow nie jest adekwatny do wagi

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2007 1:20:48 AM Liczba szacunów: 0
  • CLENBUTEROL (art)

    Post
    Doping

    futurebody "clen stymuluje rozwoj tkanki miesniowej" ? a autor pisze: "zwiększa także tępo spalania tłuszczy i białek." "Minusem jest wzrost poziomu spalania protein"

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2007 12:26:46 AM Liczba szacunów: 0