SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • clen

    Post
    Doping

    no ale jak się będzie właśnie po cyklu masującym to chyba potem nie bardzo jest wskazane bić niewielkie ilości testa co?A czemu odradzasz clen?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1939 Data: 1/17/2006 12:58:18 PM Liczba szacunów: 0
  • clen

    Post
    Doping

    mag'u mozesz zarzucic rozpiska jak stackowales clen + eca i reszta (dawki itp.)? Dobre efekty byly? jak z dietka stales? Dzieki

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1939 Data: 1/17/2006 4:12:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - meta+osta+spalacz

    Post
    Doping

    Ja jeszcze dodam ze mi ostaryna kupiona w najbardziej znanym sklepie w necie poryla bebechy jak metylowany srodek wiec jak to polaczysz z meta to moze byc slabo. Test+Clen ja bym celowal.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1325 Data: 6/4/2017 5:13:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - meta+osta+spalacz

    Post
    Doping

    a coś z ph godnego polecenia zamiast tej metki i testa? i ewentualnie clen zamiast spalacza ale jakie dawki tego?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1325 Data: 6/4/2017 5:41:32 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD a ciśnienie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I (sniadanie)- 3 całe jajka - oliwa z oliwek - (pomidor) II - ser Feta w oliwie III (obiad)- Pierś z kurczaka - marchewka /ki IV - 3 gotowane jajka V (kolacja)- Tuńczyk w wodzie Trzy główne posiłki dnia wyglądają zawsze tak samo! W reszcie posiłków zminiam skład, czasem dodaje jeszcze jeden posiłek dodatkowo! Chetnie dołaczam Tatar, [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1083 Data: 4/30/2005 5:01:25 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    patrzac po profilu..nie masz prawie nic do redukcji... suple ktore posiadasz..sa wg mnie dosc przecietne... clen to hardcore...trzeba wiedziec jak go brac...i odradzam ci go..zdecydowanie...rynke srodkow odchudzajacych jest ogromny...wiec nie wiem czemu decydujesz sie na clena... btw..spodziewac mozesz sie....drgawek ;) Pozdrawiam vegas

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 956 Data: 1/23/2004 9:26:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Bionabol+Stanabol+Clen

    Post
    Doping

    No wlasnie tak planuje, na sam koniec Clen.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1293 Data: 6/5/2005 12:15:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Coś na zrzucenie tłuszczu z brzucha?

    Post
    Doping

    jak można zrucić sadło tylko z brzucha ? To tak jak byś chciał spalić tłuszcz z lewej łydki. Clen to tylko dodatek do diety i w chooooooy aerobów

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2453 Data: 1/13/2010 8:48:57 AM Liczba szacunów: 0
  • ADRENALINI 0.1 % [ POLFA ]

    Post
    Doping

    gdzieś czytałem ze adrenalina jest bardzo dobra na spalanie tłuszczu. bije efedryne i clen na głowe ale niestety jest o wiele niebezpieczniejsza.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6165 Data: 4/3/2005 6:33:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Clen WAŁEK

    Post
    Doping - zdjęcia

    clen zrobiony idealnie tylko po smaku da sie odróżnić od orginału , prosze sie nie sugerowac datą w prawym dolnym rogu po prostu nie chciało mi sie ustawiac w aparacie daty

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 10/13/2010 12:06:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Clen WAŁEK

    Post
    Doping - zdjęcia

    Dobry clen 1-2tbl czuć.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 10/13/2010 3:28:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Clen WAŁEK

    Post
    Doping - zdjęcia

    Po tym co przeczytalem smiem wnioskowac ze to po prostu jakis clen underowy robiony na marnej maszynce. Dlatego w tbl nie ma rowno mcg. Jedna osoba zje 4tbl i nic bo np tam moze byc pusto subst aktywnej. gorzej jak ktos zje 4tbl i bedzie mial 100mcg/tbl... Porazka... Tego clena jest teraz bardzo duzo na rynku. Orginal jest bardzo ciezko dostepny.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 10/13/2010 5:30:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Clen WAŁEK

    Post
    Doping - zdjęcia

    Clen na jednych działa na drugich nie. Kolega zjadł z tego samego opakowania Balkana 3 tabsy i mu się ręce trzęsły. Mnie nie ruszyło nawet po 10 tabsach. Także jak wyżej na jednych lepiej działa na innych gorzej. Daj np. koledze z tego opakowania popróbować.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 10/14/2010 7:37:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Clen WAŁEK

    Post
    Doping - zdjęcia

    Potwierdzam, clen serii 530205, z datą do 02.2012 to JEDEN WIELKI WAŁ! zjadłem jednorazowo cały listek i NIC, przy czym oxyflux klepał po dwóch tabletkach! tylko siano stracone. wygląda jak oryginał. kumplowi dałem na spróbowanie, również zero efektów. nie polecam.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 10/16/2010 12:55:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Clen WAŁEK

    Post
    Doping - zdjęcia

    [...] będzie spełnaic wysokie oczekiwania rynku i po najnizszej cenie zakupu sprowadzac towary, tak a żeby się wszystkim bardzo opłacało i ładnie wyglodało. Sprowadzenie takiego clenu na dzien dzisiaj jest nie możliwe-brakuje nawet fejka w samej Bulgarii od paru miesiecy. To albo nasi zaczeli cos na własna reke dubac lub ktos pociągnał tego nie co [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 10/16/2010 10:53:27 PM Liczba szacunów: 0
  • czy warto i kiedy?

    Post
    Doping

    w jakim celu ten clen? możesz go dać w każdej chwili

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 395 Data: 9/22/2014 8:10:01 PM Liczba szacunów: 0
  • clen a praca fizyczna w wysokiej temperaturze

    Post
    Doping

    wiesz ploce t sie i bez clena popristu pytam bo slyszalem ze clen w wysokiej tem moze powodowac nadmierne odwodnie i dlatego pytam pracuje wsumie 3-4 godz przez co wypijam kolo 4 litrow wody takl ze wiesz plot i tak i tak jest a,le dzieki

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 667 Data: 11/12/2011 1:45:44 PM Liczba szacunów: 0
  • clenox 0 04 mg mały tiger

    Post
    Doping

    clen odpuść , wcale nie daje jakiś dużych efektów a ma sporo skutków ubocznych badałaś tarczycę ? ćwiczysz ? jak wygląda odżywianie ??

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1456 Data: 7/20/2016 9:25:33 PM Liczba szacunów: 0
  • skomentujcie moj cykl...

    Post
    Doping

    Zrob tak: 1-5 meta 20/25 mg dziennie (bez piramidy) 1-5 prop 50/100 mg co 2 dni i na cyklu z tych odrzywek co masz to wcinaj Bialko i dibencidoze a po cyklu jak pujdzie clomid i clen to kretke wal i bedzie good

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1154 Data: 7/27/2004 10:45:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Clen - ile brac zeby nie telepalo.pierwszy raz z clenem

    Post
    Doping

    co z dietą?? clen podbijaj po 20 mcg co dzień , zostajesz na dawce którą "czujesz" jak przestanie klepac podbijasz , dochodzisz do max 140-160 mcg ja biorę zawsze ciągiem kilka tyg bez żadnych przerw

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 988 Data: 10/30/2017 6:32:18 PM Liczba szacunów: 0