SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clen

  • CleanButerol plus Efedryna- kobieta

    Post
    Doping

    o przyrost masy na clenie sie martwic nie musisz.jest to niemozliwe z racji na ujemny bilans to raz jestes kobieta to dwa i jak nie zamierzasz stosowac do cyklu innych mocniej "masowych srodkow" to trzy.clen sam w sobie jest bardzo slabym srodkiem aa.i nawet przy dodatnim bilansie jego wplyw na rozbudowe miesni jest znikomy. wchodzenie w [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1480 Data: 2/21/2010 11:16:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Salbutamol VS clenbuterol ??

    Post
    Doping

    Clen zdecydowanie lepszy, brałem zarówno to i to ale z clen-u jestem bardziej zadowolony. A moje zdanie raczej potwierdza się czytając posty powyżej.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 12279 Data: 9/17/2007 9:07:19 PM Liczba szacunów: 0
  • helios pytania

    Post
    Doping

    Siemka , pierwsza stycznosc z heliosen ( clen leciał ale w tabl) mam pare pytań ; 1. jak dawkowac ? wiem ze zacząc od 0.5 , rozumiem ze 0.5 w prawy bok i 0.5 w lewy bok ? 2. ma znaczenie czas iniekcji ? tzn rano , wieczorem ? czy lepiej walic przed posikiem czy po 3. moge leciec caly czas czy 2 tyg on i 2 of ? 1. Możesz dać 1ml ed z rana na [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1086 Data: 10/28/2016 7:51:59 AM Liczba szacunów: 1
  • proszę Low carb do porprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] woda schodzi i tak dalej ale zleciało do 99 kg oczywiście aga się zmniejszyła więc ilośc składników i kcl na diecie było by ok ale waga wciąż leci szybko dość :/ wcinam clen na przemian z thermo pro może dlatego ? przyspieszona utrata wagi w sumie straciłem w 5 tygodni około 10 kg z tego pewnie wody z 2 kg proszę o jakieś porady ? dodam że [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 861 Data: 12/10/2012 8:42:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol + Kreatyna

    Post
    Doping

    W sumie wszystko wkleił neevsky, więc nie będę tego powielał. Od siebie mogę dodać, że clenbuterol i salbutamol obniżają trójglicerydy, ldl i podbijają hdl - w skrócie poprawiają lipidy po prostu, więc warto to ładować na cyklach. Tu fragment dotyczący salbutamolu(clen wykazuje takie same działanie) - badany lek o nazwie Albuterol - syrop 4mg [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6241 Data: 9/2/2013 3:18:09 PM Liczba szacunów: 0
  • t3 i gh

    Post
    Doping

    zalerzy mi na pozbyciu sie tego zbednego smalcu dlatego odswiezam wiec mam leciec t3 6tyg w niezmiennej dawce 25mcg+20mcg clen zeby zabardzo niesplaszczylo a smalec i tak zadowalajaco poleci, czy moze lepiej zrobic taka piramidke t3 clen 1tydz 25mcg + 20mcg 2tydz 37.5mcg + 20mcg 3tydz 50mcg + 20mcg 4tydz 37.5mcg + 20mcg 5tydz [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1887 Data: 5/11/2010 5:23:29 PM Liczba szacunów: 0
  • T3 + clen czy clen + lipo 6 :D

    Post
    Doping

    [...] T3 1-5 25mcg 6-11 50mcg 12-20 75mcg 21-26 50mcg 27-31 25mcg 32-35 12,5mcg 36-42 6,25mcg Clen lepiej systemem 3 tyg ON/3 OFF czy po 2 tygodnie ?? Ostatnio czytałem info że clen przez 3 tygodnie dobrze klepie, chyba jakiś mod z sfd pisał... odpowiedzcie ps. dobry art znalazłem http://www.sfd.pl/Zej%C5%9Bcie_z_T3-t478423.html tylko troche [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3205 Data: 5/23/2010 1:11:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Sally / yECA ?

    Post
    Doping

    e-lite, a jak polaczyc clen z pct? Zapotrzebowanie trzymac na poziomie cyklu (masowka na m1t) czy zjechac nizej? Clen/ckd - praktykowal ktos?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1152 Data: 6/3/2005 8:23:27 PM Liczba szacunów: 0
  • zagadka nr2 dlaczego clen po kazdym cyklu?

    Post
    Doping

    a dla mnie clen to zbawienie po cyklu Szczegolnie ze ostnaio sie bawie omnadrenem meta no teraz deca Juz przy tym cyklu bardziej wyczułem diete wiec niema problemu ale dobra nie o tym mowa.. Po porzednim cyklu na omie i metce podczas odbloku paśłem sie jak swinia .. mimo dity i aerobow okropnosc nolvy trzsaklełm 60 mg i tka swinipas sie robił [...]

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 10661 Data: 2/8/2007 11:35:43 PM Liczba szacunów: 0
  • zagadka nr2 dlaczego clen po kazdym cyklu?

    Post
    Doping

    e-lite a to prawda co piszą chłopaki : "clen w połączeniu z kreatyna wykazuje dobre działanie anaboliczne" chce clena zastosować ale nie po cyklu saa bo jeszcze nie ta pora ale chce właśnie zgubić trochę tłuszczyku i wody i przybrać mięśnia a właśnie clen chyba utrzymuje go a z dodatkiem kreatyny by mógł nastąpić wzrost?

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 10661 Data: 7/3/2007 12:18:08 AM Liczba szacunów: 0
  • zagadka nr2 dlaczego clen po kazdym cyklu?

    Post
    Doping

    clen dobry na zime :) i mozna bez kurtki chodzic i zimno nie jest ale sentencjaa a probował kiedys ktos efki + clen + t3+ o do tego duzo kofeeiny :)) ja jeszcze nie .....

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 10661 Data: 12/3/2007 9:52:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowość - Clen FOX

    Post
    Doping - zdjęcia

    ostatnio gadałęm ze znajomym i mówi ze clen balkana lipa nic na niego nie działał tylko chodził jak nacpany i sie trząsł jak alkoholik ale nie działał bo waga nie spadła takze opinia opini nie równa, ktos moze mówic ze lipa bo nie schudł a clen balkan jak i fox kosa, szkoda tylko ze człowiek szybko sie uodparnia na niego Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 6231 Data: 8/27/2012 6:56:03 PM Liczba szacunów: 0
  • tura działanie

    Post
    Doping

    [...] w miejscu pas -2 cm :) Mieśnie rzeczywiscie tak jakby sie uwypuklały jakies zyły też wychodzą. Dziś 10 dzien wrzucam 60mg bo czuje mały niedosyt :D proviron zostaje 50mg + clen alpha przedtreningowo 1 - 2 tab + tauryna 5g (2 tyg on 2 off) na offie wrzuce l-karnityne 5g a potem znów clen 2 tyg Zmieniony przez - kurzawa666 w dniu 2014-03-07 [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 9538 Data: 3/7/2014 10:05:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Sugestie i wnioski i konkluzje mile widziane

    Post
    Doping

    [...] opcja to skrocenie metki do 4 tygodni, potem winko w tabsach max 3 tygodnie. 2. po przejsciu z metki na wino mozliwy spadek, ale jedynie wody, suchy miesien rosnie nadal 3. clen mozna dolozyc, tylko po co? Rozumiem ze ma to byc w miare bezpieczny cykl masowy. Clen odluz na cykl typowo na rzexbe. 4. Tamoxifen przy tych ilosciach wydaje sie [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1392 Data: 2/4/2004 12:16:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić aby było dobrze

    Post
    Doping

    [...] - mati_19 w dniu 2013-03-28 18:59:55 EDIT: Brałem kiedyś cykl na bazie propa i winsa, nie byłem zadowolony z niego, możliwe że słabo reaguje na krótkie estry :D a tak na serio to wolę widzieć jak organizm rośnie, jeśli miałbym rozważać opjce prop wins clen, to wolałbym dać meta 20mg clen Zmieniony przez - mati_19 w dniu 2013-03-28 19:13:59

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1527 Data: 3/28/2013 6:50:20 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja do 7-8% bf

    Post
    Odżywki i suplementy

    "Potem proponował bym eca+clen " kasa a możesz mi wyjasnic po co łączyć clen i eca. A branie 2 tyg clena na zmiane z 2 tyg eca jest bez sensu .

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 7767 Data: 11/23/2005 3:28:33 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja do 7-8% bf

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] zdala od wegli w trakcie dnia (z dala od treningu), czemu chcesz hst? zejscie do 10% i ponizej to juz sporo gimnastyki i przyda sie cos co ci polecili ludzie (btw. : robilem clen+johi i bez zachwytow, nie wielka roznica do samego clena /przynajmniej u mnie) - albo non stop efka, albo salli/clen , jablczan sie przyda, ale w to ze zapewnisz nim [...]

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 7767 Data: 11/23/2005 6:23:58 PM Liczba szacunów: 0
  • side'y po clenie

    Post
    Doping

    kanarek - dzieki za madra wypowiedz...wyciagne wnioski fajnie ze sie wypowiedziales bo moje zdanie bylo zupelnie inne...pytalem niedawno w jakims tam poscie czy aby clen byl efektywny temp musi byc podwyzszona(czyt pow 37st)...osoby ktorych zdania nigdy bym nie podwazyl tak mi powiedzialy wiec posluchalem...nie zaden edzio z bloku tylko madrzy [...]

    Odpowiedzi: 157 Ilość wyświetleń: 10480 Data: 4/14/2005 11:12:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Redu Prop+wino+clen?

    Post
    Doping

    [...] 15ml + olej z włoskich i włoskie,do tego 4-5 x w tyg tłusta ryba i poprawiło się u mnie. Clen możesz lecieć od początku ,możesz go dać później. Ale wg mnie lepszym rozwiązaniem było by ECA,dla mnie clen ma więcej minusów niż plusów. I ja bym w ogóle go nie brał. Ale jak już masz to możesz od początku albo od połowy cyklu ,lepiej później wg mnie.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1585 Data: 3/18/2016 10:53:16 AM Liczba szacunów: 0
  • cypio/enan + npp...

    Post
    Doping

    Więc tak: 1-3 prop 100mg e2d 1-10 cypio 250mg e4d 6-12 wino 50mg e2d 1-7 npp 75mg e2d 8-10,13-15 clen 1,1,2,2,2,3,3,3,3,2,2,2,1,1 x0,02mg czy lepiej tak: 1-12 cypio 250mg e4d 8-14 wino 50mg e2d 1-7 npp 75mg e2d 8-10,13-15 clen 1,1,2,2,2,3,3,3,3,2,2,2,1,1 x0,02mg Która opcja będzie lepsza? Firmy, których środki mogą być użyte: -Flor -Atom -Blue [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1987 Data: 2/29/2012 11:03:45 AM Liczba szacunów: 0