SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI v2

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 273739

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 389 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3741
biegaj co 2 dzien zacznij od 2 pozniej 5 km w zywym tepie, rob sobie przyspieszenie np. sprinty no i codziennie zabawa z pilka.....

Visca el Barca!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 161 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1880
Witam! Jestem początkującym graczem i chciałbym poprawić przyspieszenie i szybkość oraz technikę dryblingu. Z opanowaniem piłki w żonglerkach jest bardzo dobrze, ponieważ robię ich ponad 3000, gorzej już ze zwodami i szybkością. Na 100 metrów mam 14 sekund :-/. Mam 17 lat.

TrainHardOrGoHome

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 389 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3741
rób skipy i sprinty na odcinkach 10, 20, 30 m

Visca el Barca!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 189
kontrole na piłką i czucie
kontrole przejdz się na boisko pobiegaj dużo z piłką ... możesz szybko ze zmianą kierunkko itp. sam coś wymyślisz :)
a na czucie żonglerka dużo a jak już bedziesz czuł że możesz podbijać bez patrzenia to spróbój nałóż ciemne okulary i jazda :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 161 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1880
Ty nie patrzeć nie próbowałem. hehe. A jakiś planik.?

TrainHardOrGoHome

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 932