SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trenujący KM i ich doświadczenia

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 205380

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 5162 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 22175
np. mój trener robi na przemian raz stójka a w inny dzień parter i wszsytko ładnie sie ze sobą łaczy %)

Zmieniony przez - rm_125 w dniu 2011-05-31 01:06:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 180
KM trenuję od kilku miesięcy, w gdańskiej sekcji. Wcześniej miałem przygody z karate, ale nie stanowi to jakiejkolwiek bazy dla mnie, bo niewiele z tych treningów karate wyniosłem - kilka złych nawyków. Jeśli idzie o KM to rozpocząłem treningi z kilku względów. Początkowo chciałem wybrać boks i ciągle myślę nad dorzuceniem go do treningów, ale czas chyba mi na to nie pozwoli :) KM wybrałem, bo jest to system mocno intuicyjny, zawiera szereg technik stójkowych i parterowych. Ponadto wiele uwagi poświęca odnalezieniu się przy zagrożeniu ze strony większej liczby przeciwników, czasem uzbrojonych. Jest to system mocno stawiający na realia. Ćwiczymy dużo chwytów, duszeń, wyrywania się z nich. Wiele rzeczy, które kiedyś mi się przytrafiły na ulicy jest tam opracowywane i znając je wcześniej lepiej bym sobie poradził. Główny powód, dla którego wybrałem KM to właśnie przełożenie tego systemu na realia.