SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trenujący KM i ich doświadczenia

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 204151

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Wiek 37 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 2053
Witam serdecznie!

Jestem studentem WATu; II rok; Mechatronika :D
Zapisałem się do sekcji KM do Jarka Rogowskiego w ramach odrabiania WFu, oraz z powodów dla których wszyscy tam uczęszczają, czyli aby nauczyć się "tego i owego" (-;
Stażu w SW nie mam, jestem totalnym leszczykiem
W mieście z którego pochodze (Tomaszów Lubelski - mała mieścina ok. 30 000 mieszkańców 24 km od Ukrainy xD) były/są prowadzone zajęcia z krate tradycyjnego oraz Kyokushin - ale owe mnie nie pociągały i na nie nie uczęszczałem.

Na zajęcia prowadzone przez Jarka chodzę z przyjemnością. Dla mnie to jest świetne (czyt. aktywne) spędzanie czasu + podstawy walki/zachowań w sytuacjach "pod bramkowych" - na razie podstawy, byłem raptem na trzech treningach.
Chciałem poznać zdanie ludzi znających się na rzeczy o Jarku.
Zastanawia mnie co impact miał na myśli pisząc, że Jarek jest "nieodpowiedzialny".

Temat śledzę na bierząco, jak będę miał jakieś uwagi/zapytania to na pewno je tutaj zamieszczę.
Ewentualnie jeżeli ktoś ma pytania odnośnie grupy początkującej u Jarka to chętnie odpowiem.

Pozdrawiam!

Zmieniony przez - qune w dniu 2006-10-24 19:41:12

Serwis przeciw powstaniu
Uniwersytetu Obrony Narodowej
www.uon.edu.pl

ultima thule

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 69