SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mariusz Przybyła - Droga do Mistrzostw Polski 2015

temat działu:

Dzienniki Treningowe

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 133328

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 397 Napisanych postów 12822 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 107749
Mariusz powiedz mi ile Ty juz trenujesz bb ? mam na myśłi od samego poczatku kiedy był ten pierwszy raz i chwyciłeś sztangę do ręki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 420 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12644
Hekade
Mariusz powiedz mi ile Ty juz trenujesz bb ? mam na myśłi od samego poczatku kiedy był ten pierwszy raz i chwyciłeś sztangę do ręki


Pierwsze zdanie w dzienniku.
Nazywam się Mariusz Przybyła, trenuję od 8 lat, zaczynając kompletnie od zera (waga 53kg)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 169 Napisanych postów 3923 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 433872
72-73 cm w udzie miałem w szczycie masy, ale nie było tej jakości jak u ciebie.
Widzę muszę się wziąć do roboty bo mi konkrecja rośnie :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 966 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2631
mam podobnie z ta klata i barkami.. do tego łapy za małe, plecy generalnie wzystko jest do kitu napisałem że barki przejmowały prace w jaki sposób to wyeliminowałeś?

" Pasja ma zabawny zwyczaj triumfowania nad logiką "

http://www.sfd.pl/Roland_Roli_Kowalczyk_W_pogoni_za_marzeniami-t1048508.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 397 Napisanych postów 12822 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 107749
relakz
Hekade
Mariusz powiedz mi ile Ty juz trenujesz bb ? mam na myśłi od samego poczatku kiedy był ten pierwszy raz i chwyciłeś sztangę do ręki


Pierwsze zdanie w dzienniku.
Nazywam się Mariusz Przybyła, trenuję od 8 lat, zaczynając kompletnie od zera (waga 53kg)