SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

zdjęcia moich treningów w boxie

temat działu:

FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 35774

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 786 Napisanych postów 7787 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 276921
Jak te pancake'ki robisz?

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3670 Napisanych postów 3551 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 103734
https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Pancakes_Protein-opis35294.html 75 ml wody i 75 g mieszanki. Warte swojej ceny naprawdę :)

Zmieniony przez - Lucyna86 w dniu 2018-11-16 05:29:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 786 Napisanych postów 7787 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 276921
Myślałem że domowej roboty..

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3670 Napisanych postów 3551 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 103734
To dzisiaj dziś tylko śniadanie ;) poza tym mam chyba najfajniejszego kuriera ;) już nawet do mnie nie dzwoni. Wchodzi sam na klatkę bo zna już kod i prosto do sąsiadki ;) od niej też nawet nie bierze podpisu a ona go traktuje już jak przyszywanego wnuka ;) to jest współpraca ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
panteon
Myślałem że domowej roboty..
nigdy takie dobre mi nie wychodziły i już zamówiłam całe opakowanie bo warto :)
...
Napisał(a)