SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

sila ilosc

  • Ilość serii i powtorzeń - siła, masa, rzeźba.

    Temat
    Trening w domu

    Witam koksiarzy hehe. Jestem nowicjuszem na tym forum, a to mój pierwszy post. Czytałem podobne tematy, ale nie ma tego czego dokładnie chce sie dowiedzieć :) Ćwiczę już około pół roku w tym 2 miesiące na siłce. Nie wyglądam tragicznie, i jestem dość silny. Mam trochę za dużo tkanki tłuszczowej, ale nawet nie chce robić typowego treningu na

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3270 Data: 2008-02-05 22:59:17 Liczba szacunów: 0
  • ilość powtórzeń na masę i wytrzymałość a siła

    Temat
    Trening dla początkujących

    1 witam zastanawiam się jak to jest z ilością powtórzeń w seri jeżeli chciał bym budować masę dobieram mniej powtórzeń na większości planów treningowych jest minimum do 6-4 powtórzeń czy jeżeli wykonywane by były po 2 powtórzeńa w 3 seriach będzie to zdrowe i skuteczne na siłę czy organizm nie nadrobi tak dużego zerwania mięśnia ?? 2 też zastanawi

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1513 Data: 2009-02-27 18:52:02 Liczba szacunów: 0
  • Ilosc serii na partie (siła)

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam czy jak robie siłe to tez mam zachowywac proporcje 12 serii na duze i 9 na małe partie ?Pozdro

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 741 Data: 2008-08-04 16:38:23 Liczba szacunów: 0
  • Wyraź swą opinie

    Post
    Trening dla początkujących

    żenia splita! - Ćwiczyć powinno się: a) 3-4 razy w tygodniu jeśli celem jest masa miesniowa. b) Nawet do 6 razy w tygodniu jeśli celem jest rzezba. c) 3 razy jeśli celem jest sila. - Ilość seri: a) W planie na mase na duze partie 12-16 seri, a male partie 8-12 seri. b) W planie na sile na duze partie 10-14seri, a male parie 6-10 seri c) W planie na

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 720 Data: 2009-06-01 20:16:09 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - mind is everything - droga na scenę 2019 / str. 5, 64, 105

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Wiesz priorytetem jest zwiększenie muskulatury i teraz pytanie. Czy jak byś zmienił makro w dnt i siła szła by do góry, a za siła ilość mięśnia natomiast okres masowy byłby krótszy o te przypuśćmy 3tyg, było by warto? Trzeba sprawdzać różne schematy/teorie na sobie to, że na jednego działa niskie ww w dnt nie znaczy że na mnie też będą tak dobrze d

    Odpowiedzi: 1907 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-27 08:36:04 Liczba szacunów: 0
  • Split na atlasie

    Post
    Trening dla początkujących

    anie... "- Ćwiczyć powinno się: a) 3-4 razy w tygodniu jeśli celem jest masa miesniowa. b) Nawet do 6 razy w tygodniu jeśli celem jest rzezba. c) 3 razy jeśli celem jest sila. - Ilość seri: a) W planie na mase na duze partie 12-16 seri, a male partie 8-12 seri. b) W planie na sile na duze partie 10-14seri, a male parie 6-10 seri c) W planie na

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1584 Data: 2008-05-12 19:40:48 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    ty nie płyniesz ty rzucasz sie na wioślarzu, jeżeli to jest 40pare s/m masz ciągnąc z nóg przede wszystkim, stad pochodzi gówna siła. ilośc s/m nie jest dobrym parametrem do notowania, lepiej notuj, albo kalorie albo Waty do tych metrów. :-))

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-26 12:00:20 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań dotyczących mięśni brzucha,bicepsa itd.

    Post
    Trening dla początkujących

    2.Jaki trening jest bardziej efektywny?: Więcej powtórzeń a mniejszy ciężar czy większy ciężar a mniejsza ilość powtórzeń? I czy można łączyć oba te sposoby? Jedno ćwiczenie na barki,wydaję mi się że daje większe efekty jeśli robię wiekszą ilośc powtórek,a drugie ćwiczenie na te same partię sprawia jakby większę odczucie(?) Wydaję mi się po prostu

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 364 Data: 2016-08-03 16:56:15 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs na listopad :Trójbój siłowy w innym standardzie

    Post
    Po 35 roku życia

    No nie dokładnie-bo zwróć uwagę ,że tu ograniczeniem jest jednak siła-ilośc podejśc na 100 % CC. Pozostałe podejścia trzeba zrobić wg określonej ilości(po to właśnie to jest by nie było ww na 50 % :)

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 5572 Data: 2016-11-04 23:44:20 Liczba szacunów: 0
  • Carice_początek

    Post
    Ladies SFD

    to trzeba sie tym zajac, rowniez, faldki sa w porzadku, postawa, sila ilosc miesni do poprawy

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2298 Data: 2011-05-31 20:19:51 Liczba szacunów: 0
  • Co sadzicie o tych pompkach

    Post
    Trening w domu

    jakieś efekty tzn? masa, siła, ilość pompek? pamiętaj że ćwiczy się całe ciało.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 797 Data: 2012-09-30 15:59:52 Liczba szacunów: 0
  • słabo rośnie klatka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nigdy nie ćwiczę z centymetrem owszem jak idzie do przodu to fajnie. priorytet u mnie to siła ilość powt. doskonalenie technik, reszta jest mało ważna, z treningu chcę wyjść na czworaka. taki jest cel. Oczywiście, każdy ma inne priorytety ; ) . Czytaj, oglądaj, nic sobie nie obiecuj na wyrost i ćwicz a efekty muszą przyjść. Spróbuj wyciskania hantl

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1465 Data: 2016-02-27 19:00:07 Liczba szacunów: 1
  • Spis sterydów!!

    Post
    Doping
    PRO

    cyklu stosowanie antyestrogenów w związku z tym, że steryd ten szczególnie łatwo konwertuje do estrogenów. Ale także łatwo aromatyzuje do dihydrotestosteronu (DHT) co może nasilać łysienie u osób, które mają do niego skłonność. Oxymetholon skutecznie blokuje podwzgórze i przysadkę, stąd kolejny problem, na który należy zwrócić uwagę. W celu odblok

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-21 20:40:40 Liczba szacunów: 1
  • PROPOZYCJA PLANÓW TRENINGOWYCH

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    widze ze dyskusja wrze u was, a ja zostalam przymuszona, by prosic o przysluge,moze ktos mi pomoze? jestem studentka tur i rekr, wykladowca bez zadengo przygotowania wczesniejszego kazal opracowac nam PROGRAM REKREACYJNO ZDROWOTNY-10 TYGODNIOWY-DLA OSOB POWYZEJ 40ROKU ZYCIA pojecia nie mam jak to zrobic-ale cos tam naskrobalam, jednak jestem swiado

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-21 13:43:30 Liczba szacunów: 0
  • PROPOZYCJA PLANÓW TRENINGOWYCH

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    A i B około 60-80min... stosuje super serie na nogach i nie są one dosc wyczerpujące, moze temu ze wszystkie serie sam wykonuje przez co malop nogi mecze... zauwazylem ze mi sila poszla na prostowaniu i uginaniu nóg :P dziwne ^^ Co ty na to bym dodał po 1 serii kazdego cwiczenia? (poza nogami bo na nie jest 18 serii w tygodniu) co do bicepsa, wg

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-01 20:30:08 Liczba szacunów: 0
  • "Unieś się!", czyli Art. o PODCIĄGANIU by CZAWAJ

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    acz hipertrofie totalna. Dla kobiet 15stka to prawie zawsze hipertrofia totalna. Nie musze tlumaczyc co znaczy hipertrofia i jak bardzo gryzie sie z powiedzieniem "tylko sila, nie masa". "Możesz zrobić to na dwa sposoby - zwiększając liczbę podciągnieć (trenujemy wówczas wytrzymałość siłową) lub też zwiększając ciężar swojego ciała p

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-12 04:27:27 Liczba szacunów: 0
  • DIETA - Zrób To Sam(a)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Myślę że przeceniasz swoją aktywność - to dość popularny błąd. Nie wiem jaki tryb życia prowadzisz, ale 2257 kcal na aktywność to bardzo dużo (na przykład ponad trzy godziny biegu dziennie). Druga sprawa to cel diety - proporcje b/w = 2g/3g na kg masy ciała są właściwe dla diety redukcyjnej w dni nietreningowe. W dni treningowe lub jeśli np. wykonu

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-29 19:12:17 Liczba szacunów: 0
  • ROZCIĄGANIE!!!!!

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    A co do tematu : Stretching - Ćwiczenia rozciągające Stretching - to nowy sposób poprawy sprawności ruchowej, zapobiega urazom, przeciwdziałający niekorzystnym zmianom w mięśniach, ścięgnach i stawach Stretching - to stopniowe i ostrożne rozciąganie mięśni poprawiające ich elastyczność oraz zwiększające zakres ruchu w stawach. Wykonując ćwiczenia

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 19:51:44 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    no piękny pożądny artykuł-jakoś niemiałem okazji do tej pory go pochwalić:D trenuje już jakiś czas tym treningiem trudniejszą wersją po 3 obwody+ do tego 4km biegu na drugi dzień czuje lekkie zmęczenie a po dwóch dniach (czyli przed kolejnym treningiem) czuje sie już całkowicie zregenerowany - wydaje mi sie że prawidłowo?? no ale chodzi mi tu jeszc

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-01 14:40:00 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Witam wszystkich serdecznie, bo chyba na początku wypada się przedstawić. Mam problem - właściwie to jest pytanie, które w sumie mnie dość ciekawi i jest nieco kontrowersyjne dla mnie. Ale najpierw zacznę od początku. Czytałem wasz plan treningowy na forum i powiem szczerze trochę się zdziwiłem. Trenuje parkour od kwietnia. Ponieważ jest to sport w

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-25 02:08:44 Liczba szacunów: 0