SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 93508

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1453 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29810
Bzium!
Nowy dziennik = nowe wyzwanie. A co mi szkodzi :)
Dziennik w ramach konkursu "shake your ass", czyli koksimy tyłek by wyglądał elegancko + trening całego ciała.

Start: 16.01.2012

Wymiary:
biodra: 89
talia: 63
biceps: 24
uda najszersze: 50-51

Dieta - póki co trzymam się tego co mam. Staram się mieć ją czystą jak najbardziej ZERO modyfikowanej żywności.

suplementacja - łykam witaminki: witD, żelazo, witC, B12, skrzypovita, (+ będzie tran, czeba kupić)

Na obecną chwilę to wszystko, czekam na wytyczne w sprawie treingu.












Zmieniony przez - olinkaz93 w dniu 2012-01-16 18:07:22

"Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."
_________________________________

W pogoni za mięśniami

Dziennik 2013:
http://www.sfd.pl/olinkaz93_ossible_is_nothing/DT2013str.44-t830206-s44.html

"Żeby do czegoś dojść, trzeba zapier****ć"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 71 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3036
Ale chudzinka z Ciebie :)
massuj massuj.

Powodzenia ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 322 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5066
kibicuję
i chętnie obejrzałabym Twoją fotkę gdy byłaś w wieku 10 - 12 lat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1453 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29810
Dwa treningi A i B robi się na zmianę (dzień 1: A - dzień 2: B - dzień 3: A - dzień 4: B itd.) . Zawsze 60sek przerwy miedzy seriami.

Treningi z każdego A i B:

Trening A.
A. Przysiad ze sztanga na plecach
B1. wyciskanie sztangi skos góra
B2 przyciąganie drążka dolnego siedząc do klatki
C1. prostowanie nóg w siedzeniu
C2 wznosy z opadu
D. plank (1x ile dasz rade utrzymać)

Trening B.
A. Martwy ciąg
B1. Wyciskanie sztangi stojąc
B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem
C1. wypady
C2. uginanie nóg leząc
D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń

+trening konkursowy (C)
1. Wejście na podwyższenie bokiem + odwodzenie wyprostowanej nogi dochodzącej w tył 25 - 20 - 18 powt. na nogę
2. Przysiad bułgarski na piłce 25 - 20 - 18 powt. na nogę
3. Spacer w bok z gumą na nogach* 30 - 25 - 20 powt. na nogę
4. Unoszenie bioder, nogi oparte na piłce 3x 30 poswt.
5. Przysiad przy ścianie z piłką** 25 - 20 - 18 powt.

Po zakoczeniu powyzszego takie cwiczenia z ciezarem ciala:

1. Przysiad plie x15
2. Wykroki dalekie x15/na noge
3. Przysiad z wyskokiem x10
4. Wypady z przeskokiem x10/na noge

Schemat: trening A -dzień przerwy - trening B - dzień przerwy - trening C - przerwa ... itd.

+++++++

Wczoraj trening B na siłowni, jak już pisałam przyłożyłam się do niego, chyba, bo dziś rano i do tej pory również, czuję to w kościach, rano tyłek mnie ciągnął : D

+ miski:









--------
Może później mi się uda jakieś zdjątko z lat młodzieńczych wysłać :D

Zmieniony przez - olinkaz93 w dniu 2012-01-18 20:27:35

"Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."
_________________________________

W pogoni za mięśniami

Dziennik 2013:
http://www.sfd.pl/olinkaz93_ossible_is_nothing/DT2013str.44-t830206-s44.html

"Żeby do czegoś dojść, trzeba zapier****ć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 322 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5066
"Może później mi się uda jakieś zdjątko z lat młodzieńczych wysłać"
super
masz bardzo ładną pupę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1453 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29810
Miska z dziś:





+trening z dziś:
(powinien być C, ale z racji tego że jest on nowy i potrzebuję w nim nieco rozeznania będzie on dopiero w sobotę, jak będzie więcej czasu =))

Trening A.
A. Przysiad ze sztanga na plecach (gryf + 10 kg) 3x12
B1. wyciskanie sztangi skos góra (gryf) 1x13 + (gryf + 5kg) 2x12
B2 przyciąganie drążka dolnego siedząc do klatki 12x20kg + 2 serie x12 x 25 kg
C1. prostowanie nóg w siedzeniu 3x12 (x20kg)
C2 wznosy z opadu 3x12 (z obciazeniem 10 kg)
D. plank (1x ile dasz rade utrzymać) 3x

+ wznoszenie na łydki 3x15 x 135 kg (?) O_O
+ podnoszenie nóg na stojaku - brzuch 3x20 powt

---

Ogólnie trening jakiś taki niemrawy mi się wydawał, nie wiem dlaczego :C. Nie czułam zgrzania po nim, ani nic.. O.o Nie mam pojęcia z czego może to wynikać.

Cały czas ćwiczę nad plankiem, bo chyba mi krzywo idzie :D
+ ciągle mam wątpliwości co do ćwiczenia C2, bo mi idzie też za łatwo i nie 'czuję' palenia w tyłku ;C.

A co do przysiadu to jest rzeczywiście ćwiczenie konkret, ale też nie jestem pewna czy 100% prawidłowości utrzymuje wykonując go...

+ Bonus zdjęcia

wakacje 2005




wakacje 2006

Zmieniony przez - olinkaz93 w dniu 2012-01-19 18:44:30






wakacje 2007




Zmieniony przez - olinkaz93 w dniu 2012-01-19 18:53:15




Zmieniony przez - olinkaz93 w dniu 2012-01-19 18:53:36

"Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."
_________________________________

W pogoni za mięśniami

Dziennik 2013:
http://www.sfd.pl/olinkaz93_ossible_is_nothing/DT2013str.44-t830206-s44.html

"Żeby do czegoś dojść, trzeba zapier****ć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7734 Wiek 106 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 220582
+ wznoszenie na łydki 3x15 x 135 kg (?) O_O

Jest MOC

%BF niziutki, cuda można z Tobą zdziałać .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1453 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29810
Joooooo.....

Byłam teraz z mamą w sklepie i tak sobie gadałyśmy o wszystkim i o niczym i mama powiedziała, że ona też musi o siebie zadbać. Że musi schudnąć - "4kg muszę zrzucić jak nic, muszę trzeba się przegłodzić!".
Ja na to że 'głodówka to nie droga do odchudzania" + że zrobię wypiskęz jej diety i wyjdzie, że ma same węglowodany proste, znikome ilości białka i tłuszczów, że jak jej ogarnę to się przerazi. Nawet się zgodziła i stwierdziła, że muszę jej jutro rano też zrobić placki owsiane. (i że mam zacząć o nią dbać też i robić podwójne porcje jak ja pichcę sobie :D)

"Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."
_________________________________

W pogoni za mięśniami

Dziennik 2013:
http://www.sfd.pl/olinkaz93_ossible_is_nothing/DT2013str.44-t830206-s44.html

"Żeby do czegoś dojść, trzeba zapier****ć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7734 Wiek 106 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 220582
Oooo dobrze, że matula chce się wziąć za siebie. Moja też coś planuje zrzucić na wiosne, ale póki co korzysta z zimy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Esther Zdobywczyni PP WBBF
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 4315 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 115600
O jak świetnie! Nie dość że rodzice oswoili się z Twoją nową dietą to jeszcze mama sama się nią zainteresowała... no no no

Moja też dzwoniła wczoraj i jak dowiedziała się że 'no jasne że jestem zdrowa' to stwierdziła, że ta dieta chyba tak konserwuje i też chyba się powoli przekonuje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5081 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 50823
Nawet się zgodziła i stwierdziła, że muszę jej jutro rano też zrobić placki owsiane.
Kochana!
jak lubi brokula, to polecam brokulowe placki owsiane
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

natasza__/ Dziennik treningowy

Następny temat

Shake your ass with TREC Nutrition!/Jagoda__

MenS