SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Między kijem a marchewką - SPAM

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 120550

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6782 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37171
widze że Kasia milczy zażenowana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7385 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 27960
deja vu
Nie znam się na bankowości. Nie znam sie na grafice. Ale za nic nie rozumiem, dlaczego mój bank pokazuje mi moja karte kredytowa dwa razy. Tym bardziej nie rozumiem, ze tak "podwójnie" pokazuje mi tylko jedną. Druga pokazuje raz.

Gdy robię takie bezsensowne rzeczy często słyszę od wykształconych psychologów, że ludzie nierozgarnięci w tworzeniu stron potrzebują wielokrotnego potwierdzania i wyświetlania. "Bo Kowalski inaczej nie zrozumie". Tylko nikt jakoś nie sprawdził jak ten Kowalski pracuje na gotowym produkcie, to tylko mongolskie teorie ludzi, którzy poszli na studia bo rodzice kazali.


deja vu

A, żeby było sportowo i optymistycznie to byłam na basenie i pływałam. Nie tylko żabka specjalnej troski.

Ooo, żółte papiery mogą już anulować i będzie pełna cena za basen

There's been a mistake.
You've accidentally given me the food that my food eats.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7385 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 27960
oku, co ja mogę powiedzieć, gdy moim życiem jest sprzątanie kuwety i zabijanie komarów ;)

There's been a mistake.
You've accidentally given me the food that my food eats.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3421 Napisanych postów 8469 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 407869
Zamiast zółtych paierów będzie żółty czepek


Ale w sumie żółte papiery+ niezdolnośc do wykonywania zawodu+ renta+ czas na siłownię i dietę.

Zmieniony przez - deja vu w dniu 2013-09-28 14:06:34