SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

GINEKOMASTIA cz.2

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 572300

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 70 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 830
Witam.

Od jakiegoś czasu (3-4 miesiące) pod lewym sutkiem mam takie kulkowate stwardnienie. Jakby chrząstkę. Czy to może być ginekomastia i czy samo może zniknąć???

Mam 20 lat. Jestem po 1 cyklu meta/entant i 2x m-drol, aleproblem pokazał się na długo po zakończeniu cyklów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 88
Mam pytanie. Czy zdarzyło się komuś krwawienie po zabiegu? gdy nosił jeszcze opatrunek ? zauważyłem że pojawiło się trochę krwi na opatrunku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 110
Gino, mimo ze jestem zielony w tych sprawach i nie mialem nic takiego to mysle ze to normalne bo widzialem kilka zdjec jak ludzie pokazuje siebie po oberacj i na opatrunku mieli troche krwi :) wszyscy, wiec to chyba normalne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 23 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1976
Pytanie.
Ile trwa zabieg, i czy odrazu po wsiadaliiscie do pociągu/samochodu i do domu? jak długo 'trzymają' te wszystkie środki podawane przed zabiegiem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 167
Mam pytanie do osób co przeszli zabieg czy masowaliście(masaże) klatkę intensywnie(mocno) czy delikatnie? używaliście jakiejś maści na blizny planuje zakup Contractubex stosował ją ktoś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51569 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816