SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HGH -temat ogólny

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 262733

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2446 Napisanych postów 24174 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 402382
Marian 87.
sroxxx
Marian 87.
1000 to chyba za 3 paczki


I jeszcze dil dorzuca flakon testa gratis


W sumie na propa jeszcze przy tych założeniach zostaje, nawet na pare flaszek

Ale co ja tam wiem


Są i takie że na 3 i trochę paczki by starczyło a sa i takie ze i na 4 z kawalkiem .. ale podobno to już nie ta czystość surowca a nie wiem jak to się ma do działania czy całkiem gh dyskwalifikuje i musi być powiedzmy przykladowo min.95% czy są jakieś większe widełki.. nie znam się na tym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2446 Napisanych postów 24174 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 402382

Gdyby tak pięknie było to co lab to byśmy za chwilę 1g testa dostawali zamiast 250mg/ml czy 15 gh zamiast 10j na flakon skoro każdy dill ma lepszy/przesypany towar w stosunku do konkurencji..
a ludzie się na to nabierają cały czas


Zmieniony przez - wincol w dniu 2023-02-15 23:36:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 189 Napisanych postów 249 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2085
koks0376
bo nie ma holo? nie panowie juz tlumacze jak to u mnie wyglada. moj dil mi mowil ,ze chyba oszalalem jak mysle ,ze tak delikatne srodki ktos bedzie sprowadzal na handel ,nie wiadomo w jakich wrunkach,temperaturze.nawet z holo po transporcie loteria ,czy bedzie dzialac. sprowadza sie do Polski komponenty z Chin i u nas laby robia z nich gh i pakuja w paczki bez holo. wiem napewno ,ze to gh bez hol ma zawyzone stezenie


Ja pyrdole jakie spoleczenstwo robi sie durne w ostatnich latach to rece opadaja… przepraszam ale nie moge.

Ty masz oryginal (mimo braku holo).
Na prawde tak ciezko dopatrzec sie innych roznic niz brak holo ? Pobudka
1
...
Napisał(a)